Morrowind vraagjes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Blade, 18 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Helmond

Helmond Got it all !

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt mij dat NIEMAND dit spel dit jaar uitspeeld.
    F**k wat is dit spel groot.
    Met uitspelen bedoel ik niet alleen alle quest spelen, maar ook al het goud,wapens,huizen vinden (stelen) .

2. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe wil je dat OOIT doen :confused: :{

3. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zal ik dan ook maar ff doen he :D

oke, je gaat naar zo'n ventje (ben zn naam vergete) in de hlaalu manor in balmora. de gast die ik bedoel staat richting de trap naar boven/op de trap naar boven (iig, hij is in die hlaalu manor).

praat met hem over je stronghold. hij wil dan dat je 2 papiertjes haalt. 1 krijg je van de Duke in t kasteel in Ebonheart, 1 kan je kopen voor.. 5000 (ongeveer) in de Hlaalu treasury (en dan in de Hlaalu Vaults) in Vivec. die breng je naar die gast terug, en dan gaat hij zorgen dat ze je stronghold gaan bouwen. (op Odai Plateau, daar tussen balmora en Hla Oad). verder lijdt het zichzelf wel helemaal denk ik.

4. sugarLEVI

sugarLEVI ?

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, mensen, wat hebben jullie toch allemaal moeite met die sloten?? Krijgen jullie geen scroll's van ondusi's unhinging??
    Of Ekosh locksplitter als je wat verder in het spel gevorderd bent?? Als ik jullie was zou ik gewoon security eens flink gaan trainen, lockspell aanschaffen en alles gaan locken en daarna weer unlocken, lockspell is trouwens ook relaxed om je alteration skill te trainen. Totdat je zoals mij perongeluk de deuren aan de binnenkant van the foreign quarter lockt...

Probleem met dievengilde vs. vechtersgilde begint al eerder namelijk als je voor het vechtergilde een codebook te pakken moet krijgen, dat lukt alleen door Sattilde te vermoorden als je lid bent van het dievengilde tenminste, maar dat is vrij risicovol.
    En als je met het vechtersgilde bezig bent, en je zou het dievengilde uit moeten gaan roeien, zou je eigenlijk met percius moeten gaan praten, die heeft wat alternatieve oplossingen, die vrij interessant zijn.

Net zoals de bal molagmar handschoenen van Gentleman Jim Stacey...

En nog een tip als je nog graag vampier wilt worden, zou ik me niet bij de tempel aansluiten, een groot aantal opdr88 kun je wel voltooien, maar op een gegeven moment heb je dus alle vampier clans uitgemoord.

5. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    mensen mensen
    ik was vanochtend een level hoger gegaan, en zoals altijd staat er dan dat je moet resten en meditaten on what je gelearned hebt.

dat deed ik dus, ik naar mijn huis rennen slapie slapie ineens:

you had a dream in your sleep. you only can recall the last part:

ff samevatting van de last part: een man met een gouden masker lijd me door een bruilofts-feest naar de dood. ik hoor stemmen maar de monden van de mensen bewegen niet, ze lachen, praten alsof ze levend zijn maar ik krijg geen interactie met de mensen...

dat was de droom.
    ik vond dit errrrrrrrg raar.
    heeft iemand dit ook gehad?
    heeft dit invloed op het spel?
    (wat er gaat gebeuren ofzo)

6. MachineHead

MachineHead Banned

Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ook steeds maar dan alleen als ik bij die casius in balmora ga slapen, verder heb ik er nooit last van :confused:

weet iemand of hier iets mee bedoeld wordt of niet ? als ik dan met casius erover praat (disturbing dreams) zegt hij alleen dat ik heb ongerust maak en dat ik niet bij een temple moet gaan omdat die mij dan willen opsluiten omdat ze denken dat ik een gek ben oid.

7. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ik had die droom nadat ik orders kreeg van Casius.
    misschien is mr. caiades evil. misschien moet ik em maar dood maken.}:]

ohnee dan komt er zo´n bericht dat ik een te belangrijk personage heb vermoord blablaalbala load game.

maarrr ik snap niet waarom die dromen zijn.....
    misschien weet iemand anders het?

btw ik las pas geleden een post van iemand die zei dat je skills kunnen decreasen als je lang door blijft rennen als je fatigue op is. daarna postte iemand dat dat niet klopt,

nou, dat klopt wel degelijk want het is mij gebeurd.:mad:
    speed naar 0, strength naar 38, endurance naar 31

ik had die boots of blinding speed te lang gebruikt volgens mij.

8. MachineHead

MachineHead Banned

Leuk Bevonden:
    0
    heb je niet gewoon een ziekte opgelopen door ratten of die kut cliff racers ?

heb ik ook wel eens "u have contracted hell" ofzo. dan kijk ik bij me abbilities en dan zijn speed en endurance omlaag.

en ik heb bijna altijd lege fatigue (omdat ik de hele tijd spring (is een gewoonte geworden ookal zit hij op 100 :p))
    en me strenght is nog steeds 99 dus het slaat helemaal nergens op.

kijk ff links boven of er naast dat kleine landkaartje niet een rood tekentej staat, als die er wel staat dan is er bij je abbilitie lijst ook iets rood en dan meot je een potion halen en is er niks aan de hand :cool: :)

9. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ow dan zal dat het wel geweest zijn. ik ren ook altijd rond met lege fatigue, en ik vind het anders wel raar dat je in die loading screens geen waarschuwing krijgt voor die skill decreasing fatigue zooi.

ik weet wel zeker dat het ratten of cliff racers geweest zijn, want het gebeurde op die weg naar the ghost gate. door die ziekte ben ik vlak voor de ghostgate dood gemept door een enemy:mad:

10. MachineHead

MachineHead Banned

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm, had ik ook, ik liep rond met blight desease, hell en nog zo'n andere van een rat :mad:

ik kwam nauwelijks vooruit. (ik heb nu je het zegt nog een zooi deadric wapens in ghostgate liggen ..)

11. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ik wilde naar de ghostgate vanwege de armors en wapens.
    die glass shit enzo.

marre, rond welke prijs zijn die dingen?
    of ken ik ze beter jatten

12. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    jat ze liever, trouwens die zitten in onbewaakte towers verborgen.:)

13. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heej Goldfish!
    Ik heb ook zo'n droom gehad, wat het is weet ik niet.
    Er loopt ook een ventje rond die zecht dat ik pleite moet naar een of andere lord, deze begint gewoon tegen me aan te lullen zonder dat ik hem aanspreek, heeft iemand dit ook meegemaakt.

Verder heb ik nog een vraagje, ik moet voor de fighters guild in balmora een code boek zien te krijgen van iemand, nu heb ik die persoon gevonden maar die weet nix van een code book, ken iemand mij helpen hiermee?

Greetz,

14. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    k'denk dat je haar moet omkopen (briben dus).

15. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    Het is dus Sotilde in de Thieves Guild die je moet briben.:)

16. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heej thomas63!
    K heb nog ff op andere forums rondgekeken en ik moet haar inderdaad proberen om te kopen, k ben alleen lid van de fighters guild en de blades. Andere opties zijn om haar te killen maar hoe dat af loopt weet ik niet.
    Maar in iedergeval bedankt! K ga eerst in Vivec wat info scoren voor de blades.

17. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die dromen horen bij de mainquest.

dagoth Ur calls jullie }:]

(verder heeft t geen enkel nut dat je daar over droomt)

18. MachineHead

MachineHead Banned

Leuk Bevonden:
    0
    en waarom heb ik die dromen dan alleen bij casius ?

weet iemand BTW een gebied met veel golden saints of dremora (lords), die hebben leuke dingen en zijn goed voor je skills.

19. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ow bedankt.

vet die dromen dan!
    geeft wel een creepy gevoel en de naam dagoth ur word steeds enger.....

20. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien omdat hij een vuile metrojunk is en daar zo'n skooma lucht hangt waar je van gaat hallicuneren? :p
    Maar ik had er ook gewoon een toen ik in de mage guild ging slapen. Volgens mij is het zo dat je bij levels up zo'n droom krijgt (tot nu toe 4 en 6)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina