Morrowind vraagjes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Blade, 18 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XboxruleZ

XboxruleZ Xtraordinary

Leuk Bevonden:
    1
    Heyz, ik heb ff een vraagje:
    Ik heb nu een quest (van fort moonmoth, balmora) dat ik ene Joc.... ....... moet redden. DEze gast heeft iets geteached aan mensen, maar die mensen vonden hem niet zo leuk. Nou moest ik naar Grabenimsun Camp (in t zuid-oosten, check de papieren kaart). Daar ben ik geweest, en nu loop ik naar het westen, waar doe Jocine ofzoiets gevangen wordt gehouden door een of andere sorcerer. Ik kwam een grot tegen( aan de rechterkant), dus daar ben ik ingelopen. Aan t eind van die grot zit een behoorlijk sterke gast, die ik nog niet heb kunnen verslaan. Dat komt mede doordat ik steeds over-encumbered ben door een of andere spreuk van eerdere enemies in die cave. Mijn vraag: Hoe kan ik van die betovering afkomen? En weet iemand of die Jocine-quest moeilijk is, ze zeggen in t spel van wel namelijk
    :p

2. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0

ja die moonwalker. die begon ook tegen mij te praten.
    ik vind et maar vaag dat dagoth ur verhaal. de ene keer lijkt het alsof ik aan zijn kant sta, maar aan de andere kant lijkt het alsof ik zijn bloed moet laten vloeien.

btw ik heb de hlaalu manor (die gesloten is) gelockpickt, en dan tref ik zo'n dooie vrouw aan. ik zoek het huis door, en in 1 kamertje houd een servant zich schuil. ze wilt dat ik de moordenaar opzoek. maar waar kan ik hem vinden?

3. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Ey over die drome he, die krijg je gewoon altijd als je in een bed slaapt.

Ow ja en thnx dark-man voor het beandwoorden van me vraag

4. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Hehe :)
    Maar ik heb nog geen 1 keer dromen gehad (ben nu op level 3:cool:..... Kdenk dat ik trouwens ook maar eens naar ghostgate ga en daar wat leuke armor ga kopen. Ik kan het ook jatten maar is irritant want als je dan geld betaald om onder je misdaad uit te komen, nemen ze meteen alles in wat je ooit gejat hebt...

Ook leuk, als ik uit de gevangenis kom, wordt ik meteen aangevallen door alle imperial guards die er rondlopen.. Ik heb daar dus nog steeds last van en weet nog steeds niet hoe het komt...

5. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    wil je naar ghostgate?
    dan adviseer ik je een heel goeie armor en heel goed wapen mee te nemen en een paar ziekte-genezende potions.

ik was level 5 en ik haalde het niet vanwege skilldecreasing ziektes die je krijgt van cliff-racers die daar met hele legers zijn, en van ratten die ook intens aanwezig zijn.

6. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    hmm ik ben nog nooit binnen de gost-fench geweest de enigste keer dat ik bij de gate kwam was omdat ik daar dat glass armor ging jatten.

7. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben 1 keer binnen de ghostfence geweest, maar niet via ghostgate. ik had gewoon die scroll of blabla flight gebruikt.
    fortify acrobatics with 1000:D

8. MachineHead

MachineHead Banned

Leuk Bevonden:
    0
    kijk ff bovenaan naast dat kaartje daar staat waarschijnlijk een rood vierkantje, als die er staat ga je naar je magic menu met al je magic items en spells enzo, dan kijk je helemaal bovenaan op dat vierkantje, dan zegt hij als het goed is wat het is of wat het doet en dan kijk je bij je abilities (waar je ook health enzo kan zien) en dan staat er bij strenght een getal in het rood en dan koop je bv een restore strenght potion of een cure blabla desease potion.

9. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Als je niet ergens middenin een cave ofzo ben kan je beter een imperial shrine opzoeken en dan kost het 25 en restore je alle atributen.

10. XboxruleZ

XboxruleZ Xtraordinary

Leuk Bevonden:
    1
    Thx, en nee Machinehead, zo'n blokje staat er dus niet. Ik heb dus een of ander virus ofzo, ik heb al cure disease potions uitgeprobeerd, maar niks helpt. Ik ga wel ff nieuwe potions kopen, en daarna ga ik die sterke gast verslaan, kijken wat die voor spullen bij zich heeft:+

11. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    en? zag het er leuk uit, k'ben er nog nooit geweest...geen zin.:D
    die fortify acrobatics zijn wel leuk, heb het ook al geprobeerd!:cool:
    Maar hoe heb je dat kunnen mikken (waar je heen sprong, of moet je tijdens de vlucht de hele tijd naar bv. rechts duwen).:confused:

12. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ver van de fence af gaan staan, rennen en springen.
    hoe het er uit zag? veeeeeeeeeel heuvels. het !!!!STIKT!!!! van de ratten, cliff racers noem maar op. ik was errrrrrg snel dood.

trouwens ik vind de ghostfence errg lomp. het lijkt meer op een shield-wall van star wars .

13. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    Man zeg, als je voor Ghost Gate al zoveel ratten en alle soorten ongedierten hebt... ja ja je raadt het al... WAT HEB JE DAN VAN SHIT IN RED MOUNTAIN!!:'-(
    als je op een hoog level zit zal het wel te doen zijn, maar het gaat anyway een laaaaaaaaaaaaaaaaaange weg zijn...:confused:

14. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    voor je bij Dagoth Ur bent, bedoel ik.:D

15. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu ongeveer op level 35:D dus ik denk dat ik er ongeveer klaar voor ben.:cool:
    maar eerst wil ik alle quests voltooien (ook mensen van punt A naar punt B brengen).:confused: gaat wel nog een tijdje duren denk ik.
    zeg mensen, Nerevar, Darkman in het bijzondere, weten jullie als je Dagoth Ur hebt verslagen, kom je daarna dan nog monsters tegen op het eiland en is het spel dan definitief uitgespeeld of kun je oneindig doorspelen??:confused:

16. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik weet bijna zeker van wel, weedde dat je reputation boven de wolken schiet als je em af hebt gemaakt}:] :D

17. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    weet iemand waar ik azura's star kan vinden?

18. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je komt nog zat monsters tegen hoor, het is niet dat het zo ineens afgelopen is. ook in redmountain zitten dan nogsteeds de zombies enzo die er eerst zaten, alleen is de lucht boven redmountain gewoon blauw geworden. en de mensen zien je dan ook als Nerevarine, maar verder kan je gewoon de overige quests oplossen.

19. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    azura's star krijg je van azura. azura kan je vinden in azura's shrine. deze is aangegeven op je papiere map die in t doosje erbij zat. helemaal zuid-oost aan het vaste land staat het aangegeven. (in de Molag Amur region)

als je daar bent moet je naar binnen gaan, en dan tegen dat standbeeld praten, en die geeft je dan een opdracht om een golden saint ergens op een eilandje naast dagon fel te vermoorden, en dan als reward krijg je van haar azura's star.

20. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu de papieren ingeleverd bij iemand van Hlaalu om een huisje te laten bouwen maar wanneer gaat ie dat dan doen want hij zegt dat het over een 'few days' gebeurt.

En ik ben nu bij de main quest op een opdracht dat ik 3 mensen moet ondervragen in Vivec en het is me bij 2 al gelukt maar 1tje zegt dat ik een boek moet gaan halen, dat boek word door sommige mensen verkocht zegt ie en het licht ook in de library van Vivec maar ik kan het echt nergens vinden:confused:

Laatst bewerkt: 19 jan 2003
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina