1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind vraagjes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Blade, 18 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    voor die 'few days' moet je gewoon een paar keer 24uur slapen, en dan komt er als je wakker wordt een keer 'your journal has been updated' te staan, en dan moet je weer met die vent gaan praten.

dat boek kan je dacht ik kopen bij 'jobasha's bookstore' in Vivec's Foreign Quarters.

2. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Om dragoth uhr te verslaan heb je spullen nodig (daar had hij het over: Why did you came unpreperd) Maar waar kan ik die spullen vinden?:confused:

3. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    Het is iets met Keening en Sunder (k'denk dat et een zwaard en een schild is). Ik denk dat je ze kunt vinden in Red Mountain zelf.

4. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    Wraithguards heb je ok nodig want zonder dit kan je Keening en Sunder nie gebruiken, je gaat anders dood (powerfull items...:D )

5. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    Zeg Darkman, heb Dagoth Ur eigenlijk nog nooit gezien.:'-(
    is ie heel groot? moet je behalve Keening, Sunder en Wraithguards (trouwez waar kun je die vinde:confused: ) nog belangrijke wapens nodig?:confused: Belangrijke spells, enz... welk level (lees: hoeveel hp) is vereisd...HELP!

6. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha dagoth ur is een mager, klein (niet groter dan normale mensen in morrowind) ventje met een onderbroek, met een kop wat op een zonnebloem lijkt 8).

de wraithguard krijg je van lord Vivec (als onderdeel v/d mainquest dus) en de keening en sunder liggen in red mountain. (de plaatsen markeert vivec d8 ik op je map).

hoeveel HP je nodig hebt weet ik zo niet, maar hij is vrij sterk denk ik, want hij is de enige die er bij mij een beetje leven af kreeg (en das moeilijk, want mijn armor rating zit op 273, elke keer als er leven af gaat komt er 4 a 5 hp bij etc etc..)

verder hoef je niet echt veel tegen hem te vechten, eigenlijk alleen tegen dat 'hart' (ben vergeten hoe dat heet). die moet je met de Sunder 1x slaan, en daarna een paar keer met de Keening, en dan is t kapot, en gaat dagoth ur vanzelf ook dood.

7. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    thanx man, en nog een vraagje.:)
    jij zit nu waarschijnlijk op level 75:D maar hoe heb je dat in godsnaam gedaan? je had waarschijnlijk zoveel geld dat je de hele tijd training aanvroeg bij trainers.
    en nog een vraagje: wat doe je nu nog op dat goeie save-game?
    loop je een beetje rond in Morrowind en laat je de mensen je aanbidden of heb je nog een hele reeks side-quest te doen?:confused:

8. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Hehe! lache. Ik had een zeer groot beest ofzo verw8, maar niets is dus minder waar...

Mijn armor skill is nu ook behoorlijk aan het groeien, koop nu namelijk veel armor van ebony en dat is zeer sterk.

Quote:
    elke keer als er leven af gaat komt er 4 a 5 hp bij etc etc..)

Hij krijg je dat voor elkaaR?!

9. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    THNX dark-man, ik heb nu me huisje en dat boek:)

10. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    76 :D

k heb wel vrij veel trainings gekocht ja, maar k heb er ook een aantal zelf naar 100 getraint. k ben nu niet meer zo met morrowind bezig, maar k heb na de mainquest nog de thiefsguild helemaal afgemaakt, en beetje spullen zitten jatten, maar verder niet veel meer.

ja ik had ook zo'n breed gevaarlijk monster-achtig ventje verwacht, en dacht toen ik 'm zag van ' is DAT dagoth ur? muwhahahha 8) wat een zielig ventje'.

k heb een ring ge-enchant (met golden saint) en dan 'restore health' op Constant Effect, en dan 4 vd 5 (5 vd 5 paste niet in de ring).

dus elke keer als iemand me raakt, komt er 4 a 5 leven bij.

alsjeblieft :)

11. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    hey 3e opdracht van fighters guild:

vind een code boek, ik heb dat wijf al gevonden bij south wall corner club, maar geen code boek. ze zeikt wat over commona tong, maar daar ik word ook niet veel wijzer als ik daar naartoe ga, waar ligt het boekie?

12. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    taunt haar, en kill 'r dan.. ze heeft dat boek bij zich..

13. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Man! ik d8 dat ik aggressief was... :)
    Je kan haar ook gewoon admiren en zorgen dat je wat geliever wordt dan krijg je het boek zo mee en blijft zij ook nog leven... *je weet nooit waar ze later nog goed voor is..*

14. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    whehe }:]

had ik ook geprobeert.. t zat op 90/100 en toen wilde ze t niet geven, en toen heb ik 'admire' gedaan, toen zat t op 100/100, en wilde ze t nog niet geven, dus tja... dan maar dood he :D

15. SuperZaadje

SuperZaadje Mosterdn00b

Leuk Bevonden:
    0
    wat een mentaliteit hier :D

16. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Huh?! bij mij gaf ze het boek al mee toen ik op ongeveer 75/100 zat... ?! :confused:

MAar ach wat maakt het uit, vermoord haar dan toch maar, kmoet er toch niet zo... :)

17. SuperZaadje

SuperZaadje Mosterdn00b

Leuk Bevonden:
    0
    waar moet ik dat blote mannetje vlak bij Callora heen brengen?
    ik kwam onderweg nog een bloot mannetje tegen en hem gered (bijdehand ROTventje btw), maar waar moet ik nou helemaal heen? want ik loop nu steeds met die blote kerel achter mn sexy wood elf aan en dat vind ik nogal ranzig :{

18. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ze had t over mijn reputatie blablabla als Master-thief dat ik nu een boek wilde hebben voor de fighters guild die onder de commona tong vallen, en dat ik t dan niet kreeg ofzow... :{
    dus toen dacht ik 'ach zijk niet zo' en toen tja... toen moest ze toch maar dood want ik had dat boek nodig }:]

19. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Hehe! :)
    Kwist niet dat dit soort praktijken ook in het spel zaten.. :)

20. SuperZaadje

SuperZaadje Mosterdn00b

Leuk Bevonden:
    0
    hij heeft wel een onderbroek aan hoor :D
    en moet hem naar een heks brengen :/
    kan dr alleen niet vinden :eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina