1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind vraagjes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Blade, 18 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Hey! ik heb die queste ook een hele tijd geleden voorgeschoteld gekregen, ik kon toen ook die stomme heks niet vinden.... Heb dat ventje toen uiteindelijk maar in een dorp achtergelaten want ik kon die heks dus gewoon echt niet vinden!

2. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm.. k geloof dat die ook daar ergens in die buurt van de caldera mining camp rond hing (BUITEN de miningcamp, en tussen caldera in ongeveer). maar dit weet ik helemaal niet zeker. je moest iig haar zoeken, en zij vertelde (k kwam haar perongeluk tegen toen ik die vent al lang achter mn ass neergemept had) dat ik met hem naar de mages guild in caldera moest geloof ik... iig zo'n lange opdracht... en k had gelezen dat je dr niet eens zo heel veel waardevols voor krijgt :mad:

3. SuperZaadje

SuperZaadje Mosterdn00b

Leuk Bevonden:
    0
    zal eens rondsnuffelen daar
    wel lullig dat je hem hebt doodgeslagen hoor :D hoewel ik ook wel steeds de neiging daartoe heb maar ik probeer aardig te zijn :)

4. XboxruleZ

XboxruleZ Xtraordinary

Leuk Bevonden:
    1
    Die heb ik gisteren ook gedaan, en na lang zoeken heb ik dat wijf ook gevonden, en samen met die tarzan heb ik haar vermoord:) Twee Nords tegen 1 heks:). Maarre, het is eigenlijk heel simpel: Die gast staat als je m tegenkomt op een T-splitsing. Een pad west, een pad zuid en een pad noordnoordoost ongeveer. Je loopt dat nno-pad af, tot je weer bij een splitsing komt, en dan neem je weer het rechtse pad, dat naar het noorden gaat. Als het goed is kom je haar nu tegen op het pad tussen de rotsen, er staat verder geen tent ofzo. Dat wijf zegt dan dat die gast zn spullen pas terug krijgt, als ze eerst naar Verweggistan is geweest. Daar had ik dus geen zin in, dus gewoon dood maken}:]

5. XboxruleZ

XboxruleZ Xtraordinary

Leuk Bevonden:
    1
    Nieuwe quest van Imperial legion->Fort Moonmoth: red Dandsa uit handen van bandieten ofzo. Ze zeggen dat Dandsa ergens bij de kust van Gnaar Mok is, in een plaats met een lange naam, kweet ff niet hoe t heet. MAar waar ligt die plaats precies?

6. SuperZaadje

SuperZaadje Mosterdn00b

Leuk Bevonden:
    0
    May you walk on warm sand my friend

7. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    Hey die creeper in caldera koopt alleen armor en en wapens enzo, is er ook een creeper die van alles koopt?

en beetje lompe vraag marrrrr, waar kan ik house redoran joinen?
    ik heb me de poten uit me lijf gezocht in redoran in vivec, maar ik zie geen enkel poppetje dat me kan laten joinen.

Laatst bewerkt: 21 jan 2003
  8. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien ben je al ergens anders lid van een house volgens mij kan je dan geen andere house joinen. En als je vraagt bij een redoran manetje 'join house redoran' dan zegt ie meestal bij wie je moet wezen.

Ik heb ook nog ff een vraagje: Kun je de Morag Tong joinen?

9. XboxruleZ

XboxruleZ Xtraordinary

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien kun je s proberen om naar Ald'Ruhn te gaan. Dat is ook een basis van de Redoran. Ik wil me daar ook bij aan gaan sluiten, maar kan dat als ik al bij de Blades, Imperial Legion en Fighters guild zit? krijg ik dan geen problemen met een groep ofzo?

En dan nog iets: ik heb vanmiddag spullen van The 6th House gevonden in een cave ten noorden van Gnaar Mok op een klein eilandje. Ik heb de bell hammer om op de klokken te slaan die daar hangen, en nog een ring ofzo. Verder lagen er gauntlets van 30000 ps, een rechtse en een linkse:) Ik ben er echt trots op:+ Ze zijn heel relaxed want per gauntlet kun je 20 kg meer aan spullen meesjouwen. Ik weet ook wel dat ze misschien niet zo heel duur zijn, maar ik ben er trots op, net zoals al mn andere shit van rond die prijs:D

10. RedSolÐier

RedSolÐier Ja ..?

Leuk Bevonden:
    0
    doh, je hebt vast de Fists of Randagulf, die geven +20 agility en +20 stength constant effect. dat zijn de freaking beste gauntlets van de game. (wraithgaurd sucks vind ik)

11. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    wat heb je er aan om op die bellen te rammen dan?

12. XboxruleZ

XboxruleZ Xtraordinary

Leuk Bevonden:
    1
    Niks:+ Maar er staat zo'n hamer naast die bellen, dus ik d8, ff op die bellen slaan, misschien gebeurd er iets. Maar je kunt die bellen alleen bespelen als je op A drukt... Misschien dat er iets gebeurd als je een bepaald melodietje speelt ofzo, bij mij gebeurde er iig niks, maar t is wel creepy daar:)

13. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    he ik ben net de leader van mage guild geworden maar wat zijn de voordelen daar van?

14. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ongeveer... niets geloof ik. t enige dat iedereen je van de mages guild ontzettend aardig vindt, en je dus goedkoper spullen kan kopen/enchanten etc..

verder zijn er volgesmij geen ECHT grote voordelen om ergens leader te zijn.

15. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    bummer:'-(

16. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je echt geen oders geven als guild master?:mad: ne ook niet ergens bij een andere groep?
    En kun je trouwens ook ergens bounty hunters ofzow inhuren?

17. XboxruleZ

XboxruleZ Xtraordinary

Leuk Bevonden:
    1
    De naam klopt niet helemaal, maar ze hebben wel die krachten idd.
    --> ik heb t ff opgezocht, deze zijn t: Fists of Randagul, 150 armour, Fortify Agility and Strength by 20, constant effect.

En raad s welke quest ik nu kreeg van caius cossades... Hij gaf me de opdracht om die cave uit te roeien, en Dagoth Gares ook te doden. Ik was dus al voordat ik deze quest kreeg, in die grot geweest om alles te pakken/uit te moorden. Nu ik er voor de 2e keer kwam waren er wel weer vijanden en bovendien was die Dagoth Gares er, die er eerst nog niet was. Ik ben nu besmet met Corprus disease, en dat heb ik nog niet kunnen curen...

18. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    euhhm nee volgens mij niet.
    dan maar w8en op het hopelijke vervolg.

19. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan moet je naar Tel Fyr. k zal wel eerst ff naar caius terug gaan, die geeft je daar ook de opdracht toe om daar heen te gaan dacht ik, en legt je heel de weg uit.

20. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    he ik las ergens op een site dat je ook een vampier kan worden en dan 1 van de 3 vampier huizen kan joinen is dit waar of niet want ik ben nog nooit een vampiertegen gekomen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina