1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind vraagjes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Blade, 18 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tot hoever kunnen je skills oplopen???

2. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tot 100

3. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt

4. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    jammergenoeg wel ja. mijn enigste skill die op 100 zit is acrobatics. die zit bij mijn minor skills en was de enigste skill die een beetje opschoot.

5. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    he ik heb echt op bijna alle walk throughs gekeken maar nog steeds kom ik niet veder weet iemand waar dat shishi is als ik deze podracht vervul wordt ik master bij telvanie so please help me waar is dat shishi presies

6. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Shishi: 3 (squares) west and 1 (square) south from Falasmaryon.

dat staat op gamefaqs.

dat moet je zo op je papiere map bekijken. k weet niet precies hoe groot hun squares zijn, maar met een beetje schatten moet t wel lukken denk k.

Laatst bewerkt: 26 jan 2003
  7. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt ik hoop dat ik hem dit x wel vindt ik heb nl het hele stuk bij molag mar al gezien

8. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand ook wat je met die dromen aanmoet?
    en ik heb ook al een hele tijd een opdracht uitstaan van die champion van Fort M. bij Balmora: uitmoorden Counil Club.
    is het nu de bedoeling dat ik dat doe?

9. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    van die dromen die oet je maar laten gaan en die opdracht lukt mij ook niet maar ik heb dat shshi nog steeds niet gevonden en het is zeker weten niet in de buurt van falmaryon

10. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    ander vraagje. kun je een voorwerp (bijv. robe) laten enchanten met constant effect bijv. resist frost for 20 points of fortify speed?

11. <doggy>

<doggy> kooool

Leuk Bevonden:
    0
    ehhrrmm... mischien een stomme vraag, maar hoe zorg je dat je geen lid meer bent van het dievengilde(in Balmora)???

12. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    val je eigen gilde leden aan}:]

13. mcnab

mcnab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is raar,ik heb die gekregen van een handelaar.
    Nadat ik hem naar "Gnoar mhok" of zoiets heb gebracht.Ik zit momenteel op level 2 dus echt ver ben ik nog niet,maar ik heb wel al wat afgelegd met de boot en die boots heb ik ook al.Verder ben ik lid van de Fighters guild.
    Die handelaar heeft me die boots als beloning gegeven.
    Die naakte strijder die door die heks is beroofd geweest was met mij mee toen,maar die is onderweg gemold door een visje:)

14. <doggy>

<doggy> kooool

Leuk Bevonden:
    0
    haha, owkeej dan }:] hastikke bedankt;)

15. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uhhm nee, ik heb het ook geprobeerd maar toen viel de townguard mij aan. K ben naar het fort gerend maar ook daar viel iedereen mij aan. Misschien ook omdat ik toen per ongeluk iets gejat heb.
    Als je het probeert ren dan als een gek naar het fort toe en vervolgens naar het ventje, misschien dat dat wel werkt, want zo ver ben ik niet gekomen. Laat het ff weten als het is gelukt!

16. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ja die missie om een the end van een story te veranderen in een..............bloodbath.

vertel mij als het is gelukt. en hoe graag:+

17. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    zeg mensen, ik heb een vraagje.
    ik heb "per ongeluk" een guard in een shop gekilld en die had een glass shield van 17000, nu is mijn vraag: zou ik em aan creeper voor 5000 verkopen of zou ik beter mijn light armor trainen om zo dit shield te gebruiken?:confused:
    HELP!!

18. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    als je em wilt verkopen zou ik doe creatieve verkoop wijze gebruiken (check paar pages terug voor hoe je dat doet ), maar ik zou em houden en light armor trainen. ga gewoon naar fighters guild daar is altijd wel iemand waar je light armor kan trainen volgens mij. wat is de armor rating eigenlijk?

19. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    en waar heb je "per ongeluk" die guard vermoord?
    ik wil em ook:D

20. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    wel , ik zit aan 15 voor mijn light armor skill (dit is wel een misc. skill, dus ik heb het bijna niet getraind) en de armor rating is al 25! stel je maar eens voor als je light armor-skill aan 100 zit.:D
    ik zit nu nl. aan level 25.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina