1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind vraagjes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Blade, 18 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    het is een "ze" en ze zit in een shop in het noorden van Dagon Fel.:)

2. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    2 vraagjes: kun je nu iets laten enchanten met een constant effect
    -waar in hemels naam vind je een spell of scrol waarmee je iemand anders kan blight disease curen?

en over dat bloodbath, volgens mij is het de bedoeling dat je iiedereen in de council club neermaait. Tip: join Hllaalu house kun je ongestraft 1 iig neermaaien, de rest 1 voor 1 taunten, kzal het wel een keer proberen, ben nu bezig met mijn stronghold:)

3. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    hey ff een vraagje, sorry weet zelf niet meer waar je een spell om blight-desease te curen kunt vinden?:confused:
    vraagje: hoe groot is een stronghold nou eigenlijk?
    mijn level is behoorlijk hoog maar veel quests heb ik nog niet gedaan, ik speel het liever op "secure".:cool: :)

4. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    om iets met constant effect te maken, moet je een golden saint/ascendent sleeper in zo'n grand soul gem vangen (k weet niet of die 'grand' heet, iig die gele ronde, die leeg 200 waard zijn) of in azura's star natuurlijk. daarmee kan je dingen met constant effect enchanten.

en die scrolls zijn zeker voor die blighted queen? k geloof dat dat ventje wat zei dat je die scrolls moest halen vertelde waar je ze kon krijgen. vraag het anders aan hem, of check ff je dagboekje :confused:

5. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    kheb de scroll bij mages uit caldera.
    alleen met dat enchanten. moet je per se zoon beest erin of kun je ook met iets anders (ik heb nu vier andere gevulde grand soul gems)
    zo nee, waar zijn nog wat grand soul gems voor het oppakken?

6. ANGUS|

ANGUS| XBOXFUNGUS [O]

Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje...:

ik heb in Vivec zo'n land deed gekocht voor 5000 drakes, nu heb ik ook een construction deed nodig om die stronghold werkelijk te laten bouwen...weet iemand waar ik zo'n construction deed kan halen???
    in Vivec heeft die "bran nogwat" hem niet al zeggen ze in hlaalu-manor in balmora van wel.......weet iemand waar plz?

7. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    wie is hier al een master of hoger in het huis van Telvanie? en al wil je dat glas schild ga dan naar ghostgate in de linkertoren in de kelder daar is een kamer met full glas armor. en nog ff iets ik heb nu een stronghold maar ik had er een beetje veel ingelegt nu kan ik nix meer in me huis leggen want dan is het weg als ik eruit ga en dan ligt het in een of andere zak hebben jullie hier ook last van?

8. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    Eej mensen

deze vraag is al eerder gevraagd, maar ik kon hem niet meer terug vinden dus darom vraagi k hem nog een keer. Ik ben net opnieuw begonne, ben wat gaan wandelen en vond die taxcollector + geld, ik het maar die Ouwe gast gebracht zegt hij blablablabla en dat hij me niet zal vergeten, en als ik de moordenaar pak krijg ik 500s maar waar en hoe vind ik die moordenaar er was iemand op dit forun die het had over dat je 'snacht op de vuurtorne moest klimmen en daat i hem dan zou zien lopen, maar ik hen nix gezie help me ff ? please

9. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    eej mensen t is trouwes al gelukt, maar nu iets anders, Waar is die sgsdffffddhfdh! Fargtos hiding Place?

10. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    inde boomstronk tsss....
    weet iemand nu met welk gevuld grand soul gem een constant effect kan hebben?
    en hoe krijg ik een Hlaalu Councilor in mijn Stronghold (de volgende uitbreiding)

11. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    i k weet mu wel die Hiding place, maar als ik die bijl uit die boomstronk haal en ga er mee naar die gast die me vroeg om die hidingplace te zoeken zegt hij nog steeds het zelf de als daarvoor ???? dus wat doeik fout?

12. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    het gaat om het goud dat wil hij hebben.

andere vraag: ben bezig met de pelgrim tocht in het Puzzle Canal.
    ik ben nu in central maar dan staat er bij zoon paaltje
    Breatge the water of glory, wat moet ik dan doen?

13. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de pelgrim tocht, is dat van de Temple? want daar ben ik uitgekickt :{.. dus ik kan je niet helpen daarmee.. sorry!

enne, als dat niet van de temple is, dan wil ik wel wete waar dat van is, want dan ga k morrowind weer ff spele.. :D (sinds kerstvakantie al nie meer gedaan..)

14. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoel, voor iedereen die het wel mocht weten, gewoon zoon tochtje uit het boek Pegrims Path.
    deze is onder het paleis in Vivec, in het Puzzel Canal. Ik ben inmiddels in het centre, maar dan kom ik niet door die muur van water en snap de boodschap op die steen ook niet.

15. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    verdomme, dit werd al 600 maal gepost!
    het is in de verdomde boomstronk in dat groene beekje in het midden van de armere huizen in Seyda Neen!!|:- :mad:

16. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    je moet je laten verdrinken en als je health tot een bepaald niveau zakt, dan zal die heer je eruit halen.:) :D

17. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    cool da ga ik eens proberen

18. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    hey ff tussendoor voor iedereen die van plan is een vette shop leeg te roven waar een guard staat; meestaal lukt dat niet zonder iedereen daaar te vermoorden, dus dat is wat ik ok gedaan heb, daarna moet je echter wel zorgen DAT ALLE SPULLEN IN EEN HUIS STAAN WAAR NIEMAND JE KAN ZIEN EN WWAAR GEEEEEEEEEEEEEN GUARD STAAT!!!!!! ik had the razor´s hole in balmora uitgemoord en alle wapentjes gejat. ik wilde alle zooi verkopen aan de creeper (in caldera), het waren aardig wat spulletjes en het was veel waard dus ik moest een paar 24 uur w8en voordat de creeper weer geld had. kwam ik op een gegeven moment weer bij the razor´s hole om de volgende lading wapens op te pikken om vervolgens te verkopen, staat er weer een ***verdomme guard:mad: ik had mijn originele eigen spullen (oa sword of white woe, fiend katana, grand soulgem winged twilight), in een kkist gedaan in die winkel. die guard die er nu ineens weer staat kijkt richting die kist, dus toen had ik alles weer geequiped; wat denk je, bounty op 100k ofzo

dusz zo snel mogelijk verplaatsen die handel

19. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja guards respawnen altijd na een tijdje :{
    heel irritant, maarja.. als je dr nu maar rekening mee houdt zal t wel goed gaan hoop ik :)

Laatst bewerkt: 28 jan 2003
  20. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    weet echt niemand hier waar dat shishi is want ik ben echt hopeloos ik heb overal gezocht

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina