1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind vraagjes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Blade, 18 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    daar zijn toch genoeg oplossingen voor: feather, recall, intervention etc. etc.

vraag: weet iemand waar een LEEG grand soul gem voor het oprapen ligt.

2. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb er wel een paar. wil je ze hebben?

3. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    stuur ze maar op :D
    ik heb al een gejat uit die grote toren in Sadrith Mora:cool:

4. ANGUS|

ANGUS| XBOXFUNGUS [O]

Leuk Bevonden:
    0

niemand?????????

5. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    is niemand hier master bij house telvanie?

6. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij moet je nu naar de Duke van Ebonheart en daar toestemming te krijgen om een huisje te bouwen. Hij zit ergens achterin de stad in een best groot gebouw op een hogere verdieping

7. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    bijna ...nog 1 keer advancen

8. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    welk house zit je bij? bij Hlaalu moet je bij Hlaalu Treasury kopen van iemand en door die duke in ebonheart laten stempelen.

vraag: die golden saint soul trappen lukt me niet. ik neem aan dat je eerts een soul trap moet doen en dan doden, maar dan verdwijnt ie gewoon. ik weet zeker dat ik hem heb gekilled, want hij of zij :confused: verdwijnt pas na 60 s en mijn anscetor guardian (power van dark elf) is dan nog actief (op ong. het zelfde moment geactiveerd. ik heb een leeg grand soul gem.

Laatst bewerkt: 29 jan 2003
  9. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als golden saints hun wapen weg doen, gaan ze met hun handjes ff snel die soultrap verwijderen. je ziet dan geen witte 'wolk' meer om hem heen hangen, en moet je dus ff opnieuw soultrap doen.

10. Titeuf_87

Titeuf_87 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey! Ik heb een truc gevonden om je alteration gemakkelijk te laten steigen! Het vraagt alleen wat tijd. Hier is het :)
    In de Mages guild van Balmora kan je een spell kopen van 8 gold. Het noemt Fenreick's Doorjam of zoiets. Die spell verbruik maar 1 magick per keer. Gebruik die spel dan totdat je magick heel leeg is. Je bent niet eens verplicht die tegen een deur te gebruiken, overal is goed. Als heel je magick leeg is, dan is je alteration minstens met 2 punten gestegen!! :cool:

Ik hoop dat deze truc iemand kan helpen.; )

11. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    daar zal het dan wel aan liggen he.

trouwens kheb een nieuw record: Deadra Dai-Katana gevonden van *tromgeroffel* ... 120.000. hij weegt 60 en maakt het goed:D

12. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    he dus jij hebt die opdracht dat je shishi moet zoeken gedaan? waar zit hij presies dan hoeveel vakjes north en west van molag mar vandaan? want ik heb hem niet gevonden en ben nu al 5 dagen lang aan het zoeken.

13. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    hey wat is feather, recall, intervention dan? ik bedoel wat doen ze precies? ik heb namelijk een recall spell maar als ik em doe geberut er niks. ik weet dat dit waarschijnlijk komt omdat ik niet weet waarvoor je het kan gebruiken.

hullp?

14. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    feather maakt je lichter, je kan meer dragen
    met recall word je getransporteert naar de plek waar je jezelf hebt 'gemarkt'. je moet dus ook de spell of magisch voorwerp 'mark' hebben. die eerst uitvoeren en dan recallen.
    de interventions tranporteren je naar temple/cult.
    DIT STAAT OOK IN HET BOEKJE TROUWENS, luie hond.

15. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    vraagje weet iemand een voorwerp die veel enchantment kan houden? ik heb nu een exquisit ring als hoogste: 120

16. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar ik zit nu tog te surfen, en me boekje ligt verstopt onder bergen games, cd´s en andere boekjes, dus als ik tog aan het surfe ben vraag ik het liever eventjes. snappie?

thnx btw

17. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ff een vraagje aan iedereen die dit leest.
    Hebben jullie ook zoveel last van vastlopers bij Morrowind?
    K heb er best veel last van, af en toe komt het voor dat alles kompleet hangt, dus ook het geluid, maar meestal is het gewoon dat het geluid doorgaat maar de rest hang behoorlijk.
    Ow ja, k heb ook enorm veel krasjes op m'n Morrowind cd en ik ben er toch echt zuinig op. K heb gehoord dat dit door de xbox kan komen, klopt dit en wat kan ik er tegen doen?

18. Rubicon

Rubicon The One

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is nu het beste huis om te joinen? en waar krijg je het snelst je stronghold?

19. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de xbox zelf zou krasjes kunnen maken, maar ik geloof dat dat alleen bij de eerste editie xboxen was, dat ie hele lichte krasjes op de buitenste ring zette, die geen effect konden hebben op de game zelf. vastlopers in morrowind heb ik zelf ook vrij veel gehad, maar dat ligt puur aan het spel zelf. als dit bij vrijwel al je spellen is, kan je beter wel ff de xboxlijn belle en je xbox op sturen voor reparatie..

20. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt er een beetje aan wat voor character je bent. House hlaalu is voor de thiefs/merchants, House redoran voor de fighters, House telvanni voor de tovenaars. Ik zelf heb house hlaalu gejoind als argonian archer/thief. Gewoon een paar missies doen en in rank stijgen, met een paar mensen praten in balmora en vivec van house hlaalu, en je krijgt je stronghold wel voor elkaar.:cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina