1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind vraagjes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Blade, 18 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    anyone?

2. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    ik had pas een rare vastloper..ik ging rondje lopen eergens in de ashlands toen zag ik een paar rovers dus ik ging naar ze toe fff slaan en ik kreeg een klap en lag gelijk op de grond (fatique) en dus dron ik een drankje van die fatique shit maar mn mannetje kon niet opstaan dus ik werd gewoon geasskicked door van slappe rovertjes ..echt erg ik kon gewoon nix meer doen alleen met de camera draaien ...echt vaag..en t was geen paralyze spell ofzo want de controls deden het gewoon niet meer§§§

3. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    120 is het meeste wat in een item kan. dat is volgensmij alleen bij de exquisite ring en exquisite amulet. verder kan je op schilden ook heel veel (glass/ebony/deadric), en daarna op die helmen (dus van Glass/ebony/deadric).

4. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hier ook last van ik kan nu zelfs niet eens meer een save openen

5. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    volgende vraag, ik ben een bodemlose vragenbak.
    is er ook een manier om ordinator armor te dragen zonder dat die eikels je steeds aanvallen als je met ze gaat praten?

6. MachineHead

MachineHead Banned

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar die Dren gast zit in ebonheart ?

ik ben nu op zoek in dat kastaal maar ik heb hem nog niet gevonden.

wel is er een geheime duur ergens :) die lijdt naar underground caves waar iemand staat met "lord mail" da's heavy armor met (voor heavy skill 84) een rating van 280 :):9

7. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    dren zit in east site company in het begin bij de haven.

hkeb trouwens DE manier om block en armor te trainen. Item enchanten met CONSTANT EFFECT restore health (5 pt.) en laat je aanvallen door een niet al te goed beest. in een minuut een level up! het kost in totaal ong. 50.000 plus gevuld soul gem maar dan heb je ook wat. Ik liet hem net een half uurtje vechten en meteen van 59 naar 79:D

Laatst bewerkt: 30 jan 2003
  8. MachineHead

MachineHead Banned

Leuk Bevonden:
    0
    het zal aan mij liggen hoor maar ik zie die dren gast nergens ...

iets preciezer misschien ? waar zit hij ergens in dat gebouwe, een kamer ?

9. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke je gaat naar ebonheart, naar dat 'kasteel'. k weet niet meer hoehet heet, maar als jullie 'east side company zegge: I believe you:) . daar ga je dus naar binnen.

als je door de deur bent, loop je naar Links. dan zie je aan je rechterkant een trappengat. daar moet je naar boven, en dan op de 1e etage waar je van de trap af kan er af. dan zie je 3 of 4 'important' gastjes staan. 1 daarvan is duke dren.

10. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    kheb een stronghold bij Hlaalu. nu zegt die gast dat ik met terug komen als ik een strongholf fit for a Hlaalu Councilor wil.
    hoe krijg ik zoon coucilor in mijn stronghold en is er trouwens ook iets wat je uiteindelijk kan met je stronghold.

11. SuperZaadje

SuperZaadje Mosterdn00b

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel het spel nu al een maand en ik weet nog steeds niet wat die Probe's doen |:-
    help?:{

12. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    probe's zijn er voor als deuren/kisten 'trapped' zijn. daarmee haal je een trap dus weg..

13. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thanx, tot nu toe is het alleen bij Morrowind dat ie vastloopt, bij Splinter Cell en de rest van de spellen heb ik dit nog nooit gehad.
    Hoef ik me in iedergeval geen zorgen te maken.

14. SuperZaadje

SuperZaadje Mosterdn00b

Leuk Bevonden:
    0
    danke

weet iemand of er ergens een revive spell te inden is om mensen te reviven?
    en wete iemand wat je moet doen met die bellen die je in sommige grotjes vind? (enge grotten btw)

15. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    hey waar kan ik een mark-spell kopen?
    want ik heb al een recall maar zonder mark geen recall.

16. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht ergens in Vivec, check alle Mages Guilds maar even, dan heb je binnen no time een grote verzameling vette spells. Ik zeg er meteen bij dat je misschien beter een enchanted item kan maken voor al die dingen, heb je tenminste altijd kans dat het lukt en kost het je ook geen magie. ;)

17. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    voor recall als beste een item.
    das goedkoper en handiger. ik kreeg hem al twee keer voor een opdracht, de value is maar 60 of zo.

18. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Morrowind nu ook twee dagen. Vet spel, maar je Journal wordt snel onoverzichtelijk vind ik. Daar hadden ze beter verschillende onderdelen van kunnen maken. Bv Fighters Guild en dan de opdrachten. Blades met daaronder de opdrachten etc. Misschien een idee voor het volgende deel.

19. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    is het niet een vet ingewikkeld spel

20. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    ff offtopic, wa bedoel je eigenlijk met dat printje (avatar) onder je nickname? BBC2 wa binnen 14 dagen?:confused:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina