1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind vraagjes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Blade, 18 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1. NIETS. alhoewel, je kan er ook in slapen 8)
    2. BIJNA NIETS. het enige is dat je een hoger aanzien hebt bij de rest van jou gilde, en dus goedkoper dingen van hun kan kopen, goedkopere kan enchanten (als je bij de magesguilde dan bent) en goedkopere trainings kan kopen.

2. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kan tegen een paar mensen vechten, maar niet echt tegen gladiatoren. ik heb zelf voor 2 quest daar tegen iemand moeten vechten, maar ik vind de gevechten ontzettend slecht uitgewerkt. die gast waar je tegen vecht staat daar al in die arena, en roept meteen als je door die deur komt zo'n zinloze kreet die iedereen roept als ze je aan gaan vallen. verder is er helemaal geen publiek wat ik opzich wel heel jammer vindt, op die paar ventjes die daar altijd rondlopen na :{ .

3. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    maar zo is het hele spel ong. de review die op deze site staat beschrijft het goed. het is een beetje een saaie wereld met weinig leven. bijna alle mensen staan stil en pas als je met ze praat zeggen ze een beetje. een grote lege gang met in elke kamer een quest, waarna je weer op die kale gang staat.
    ik vindt de wereld ook wat te groot/leeg eigenlijk.
    maarrrrrr daardoor niet minder verslavend!:)

weet iemand trouwens nog een linkje waar je kunt vinden waar items, spells enz. te koop zijn. hij stond wel ergens maar kan hem niet meer vinden.

Laatst bewerkt: 3 feb 2003
  4. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    hihi:9
    heb net de Staff of Magnus, het is denk ik het sterkste en zeker het duurste:9 Blunt Weapon dat er in het spel te vinden is!:p :)
    heb ff een vraagje: hebben jullie hem ook al, of zijn jullie niet geintereseerd (lees: is je blunt weapon-skill laag).:confused:
    en nog een vraagje (vaststelling): in diezelfde cave (cave of assu) waarin ik dus de Staff of Magnus vond, heb ik ook een Ebone Staff gevonden. En die lijkt toevallig heel erg op de St.O.M!:confused: kan ik nu die ebony staff met azura's star(met golden saint gesoultrapt) enchanten? (lees: kan ik van deze staff dus de sterkste Blunt Weapon maken?!:D ...

5. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    zeg gasten, ik kan mijn nerves bijna niet meer bedwingen!:'-(
    Waar is in Godsnaam PUNABI???!!!!!!:mad: :mad: :mad: :mad:
    ik kan geen rank meer stijgen bij de mages guild omdat ik maar niet PUNabi vinden.:'-( :'-(

6. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm... *kijkt bedenkelijk* komt me bekent voor. geven ze hints, waar ongeveer het is.

weet iemand nog iets leuks om constant effect te laten enchanten. ik heb nu al:
    -resist fire 75%
    -fortify person. 3
    -resist common, blight, corpus
    -night eye 20 points
    -restore health 4 points
    -restore fatigue 10 points

7. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    no problem, heb het gevonden. het stond niet op de kaart vermeld en ik had al zo een 5 rondjes daar gedraaid...:eek:

8. IcedToM

IcedToM Guitarshredder

Leuk Bevonden:
    0
    Punabi ligt ten noorden van Lake Nabia. Als je vanuit het westen bij dat meer komt, en het pad naar het noorden volgt ben je er bijna meteen.
    Die Staf of magnus, waar heb je die gevonden? Mijn bluntweapon skill is 100 maar ik gebruik een vrij slechte hamer, dus dat is niet zo handig. :)

9. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    de staff of Magnus heb ik in Ashirbadon gevonden.
    das een cave op een mini eilandje net ten oosten van de ruines van Ball Fell (deze zijn op hun beurt ten oosten van Vivec.
    het is gemakkelijk te vinden.:)
    ik zat toen (het is gisteren nog maar gebeurt eigenlijk) op level 46 en had niet veel moeite. aan de ingang staan een paar deadroth en atronachs, verder staat er een mage van level 25, dan nog een paar atronachs en aan het einde van de cave kom je een mage van level 25 ook ofzo tegen met een frost atronach.
    deze laatste mage heeft de staff of Magnus.
    atributes SOM:
    -Spell absorption 25-50pts for 60sec on self
    -Restore Health 1pts for 60sec on self
    chop:5-15
    slash:1-10
    trusht:5-15
    Weight:10.0kg
    Value:210000gold
    :D :9
    maar wanneer je ietsje naar boven gaat van Ashirbadon dan ga je nog een cave tegenkomen en daarin vind je de Warlock's Ring:22000gold.:D die heb ik ook
    en nu pas heb ik ook de Warlock's staff voor 5K gekocht van Ranis in de Balmora Guild.:D

10. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    hmm alleen de value is wel aardig maar kheb toch nog genoeg
    om te verpatsen.

weet iemand nou nog wat leuks om te constant effecten?

11. Mikau

Mikau HK-47

Leuk Bevonden:
    0
    Verdomme..
    Ik moet nu voor de Fighter's Guild de "Orcs in Deadric ruine" quest doen, ik heb de orcs gekilled, maar..wat nu? Niemand erkent dat ik het gedaan heb!! :mad:

En voor de main quest moet ik de skull van een persoon vinden in een tombe, voor de orc in de Mages Guild..probleem is..die skull heb ik ergens verkocht..maar waar?! Wat ben ik een n00b :'-(

Laatst bewerkt: 4 feb 2003
  12. SuperZaadje

SuperZaadje Mosterdn00b

Leuk Bevonden:
    0
    hoe verdien iks nel geld?
    ik zit nu telkens deadric wapens te pikken enzo, en verkoop ze aal die Creeper of Scamp in Caldera.... mara die heeft maar 5000.....
    beteje zonde om dingen van 30000 te verkopen aan die belhamel :/
    ik heb weleens van een krab ofzo gehoord? in vivic? hoeveel geld hefet hij? en waar is die want ik weet echt de weg niet in vivic :mad:

13. SuperZaadje

SuperZaadje Mosterdn00b

Leuk Bevonden:
    0
    oei
    *typecursus nodig hebben*

14. SuperZaadje

SuperZaadje Mosterdn00b

Leuk Bevonden:
    0
    -----------------------------------------------------------------------------
    13.3 The Talking Mudcrab

There's a talking Mudcrab with 10K on an island just southeast of Mzahnch
    northeast of Vivec, east of Ald Sotha, north of Bal Fel southeast of Suran.

My Note: I have heard that this crab will buy anything, and you can barter
    with it to raise your merchant skill.

-Robin Sequira

My Note: He is on the island under the "H" in Mzahnch on your paper map.

hmmz

15. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, quote mezelf uit andere topic:

Andere leuke constant effecten BTW zijn levitate, als je die combineerd met the boots of blightning speed en een constant effect resist magicka 100% robe ken je echt overal simpel heen rennen...of vliegen. :) 8) :9

16. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    he waar krijg je die boots of blightning speed ook al weer van een of ander wijf die je ergens heen moeten bregen toch maar waar is zij?

17. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    dat levitate gaat me wat te traag, plus dat je dan niet lekker kan bewegen in een huis en niet kan rusten. die boots heb ik ook gehad maar die zijn ruk omdat je dan nix ziet.

die resist magicka (en ook constant restore magicka) zijn wel interessant. alleen ik denk niet dat een robe is dat kan houden of is er zoon robe (of iets anders) ergens te koop/te jatten?
    en waar kan ik restore magicka spell kopen, kan hem nergens vinden, of bestaat die niet?

18. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Dat komt omdat je hun leider nog niet hebt gekilled... Je gaat uit de deadric ruin en als je ff zoekt zal je snel merken dat er nog 1 ingang is.. Ga daar naar binnen en vermoord daar de leider en je hebt de opdracht voltooid!

19. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je dat levitate in combinatie met de boots of blightning speed gebruik gaat het dus wel snel. En om het nadeel van het niets zien op te heffen moet je zoregn dat je resist magicka hebt. Dit doe je dus door zo'n Robe (of een ander item) te (laten) enchanten voor ofwel een constant effect ofwel enkele seconden, die je dan kan gebruiken om die boots aan te doen, vervolgens zorgt die magicka resistance ervoor dat je gewoon kan zien met die boots aan. (De reden ook waarom Breton en Orcs die dingen kunnen gebruiken en nog wat kunnen zien, zij hebben immers zelf magicka resistance). Voor zover ik weet bestaan er geen restore magicka spells, dus dat gaat over, als je gewoon een exquisite item (robe, ring, amulet) koopt en die laat enchanten moet dat resist magicka lukken. Succes! :)

20. SuperZaadje

SuperZaadje Mosterdn00b

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb al heel veel dure wapens en golden saints ine en potje, maar om die nou voor 10k te verkopen...... :/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina