1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind vraagjes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Blade, 18 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    I see, als je nou eerst allerlei item van een waarde onder de 10.000 aan de mudcrab verkoopt. Net zolang totdat je denkt dat 'ie genoeg stuff met hoge waarde heeft, ja, dan verkoop je de Golden Saint gem (80.000 gp dacht ik) en koop je van hem de oude item op om zo het bedrag te compenseren, totdat hij je een bedrag kan geven wat wél binnen zijn budget valt. Vervolgens verkoop je dus je gem, waarmee je een hele boel dingen opkoopt, en rust je 24 uur. Je zult zien dat hij nu weer opnieuw 10.000 gp heeft dus zo kan je dag voor dag al de opgekochte voorwerpen weer aan hem verkopen totdat je de oorspronkelijk waarde van je soulgem in geld terug hebt. Easy. Snappie?

2. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    mmm.. de mudcrap koopt GEEN soulgem volgens mij. golden daint moe je gewoon voor constant effect gebruiken, geld kun je wel door daedra wapens uit tomben halen of mijn favoriet: uit smugglerscaves:p

trouwens nog bedankt voor de tip. enig probleem=>kheb al een ring en een amulet voor constant effect en kan dus nog maar 1 ring C.E. hebben. aangzien alleen deze 120 kunnen hebben, dacht ik ff een ubermensch te creeren:{

3. AVENGER

AVENGER Godlike

Leuk Bevonden:
    0
    FF een vraagje,
    Waar zit de thieves guild in Balmora?? die kan ik echt niet vinden.

4. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm... klinkt goed!:)
    heb ook nog 3 gevulde greater soul gems (2 met Golden Saint en 1 met Wingend Twilight.):p

5. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    in de SOuth Wall corner club.:)
    in de arme buurt.

6. SuperZaadje

SuperZaadje Mosterdn00b

Leuk Bevonden:
    0
    danke ;)

7. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    heb ff een vraagje:
    waar vind ik een smugglers cave waar je het meeste deadric weapons enzo vind.:confused:
    heb nu zon 4 S.C. uitgekamt maar al die smuglers zijn na een slag van mijn slechtste wapen al dood en die hebben zoals je al kan verwachten echt héééél stomme wapens. (van 50 gold ofzo):mad:

8. Mikau

Mikau HK-47

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal het even proberen, bedankt :)

9. gangster80

gangster80 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heey gasten hoe kan je een kasteel laten bouwen als je bij House Telvanni zit waar moet je dan zijn

10. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zo'n kasteel noemen ze in morrowind een 'stronghold'. (voor als je ze daar ooit over hoort praten ist wel handig om dat te weten)

ik weet niet hoe hoog je in rang zit bij telvanni, maar je moet wel een vrij hoge rang hebben, en dan wordt het je vanzelf als opdracht gegeven om een stronghold te bouwen.

11. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    dat resist magicka constant effect wil dus nie he. je kan maar voor 15% of zo:mad: had ik maar orc of breton moeten keizen
    weet iemand anders nog iets anders voor constant effect?

12. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm.. k weet niet wat je allemaal al hebt, maar constant Strength is ook wel handig. kan 12 ofzo in een exquisite ring, x5 gewicht, is 60 (kg?) meer dragen.

13. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Om sowiese één Daedric wapen te bemachtigen kun je een ebony cave te zuiden van Balmora binnengaan. (Vassar-di- nogwat dacht ik) Meld dit bij die Dorvayn van Hlaalu en die zegt dat enkele Hlaalu counselors wel geinteresseerd zijn in de locatie van die cave. Als je dan naar Dram Bero, in Vivec, gaat geeft hij je een Daedric wapen naar keuze! Dram Bero moet je zelf maar vinden...:) Andere goede voorwerpen zijn:
    Fists of Randarulf: als je in de mainquets naar die gast gaat die je de corprus ziekte geeft en je hem verslaat, dan liggen in diezelfde kamer achter een kist in de hoek twee handschoenen genaamd de fists of randarulf. Geven je fortify agility en fortify strength +20 constant effect. + armor arting boven 100
    Cuirass of Saviors Hide: in de toren van Tel Fyr in een kastje met een lock level van 100, op dezelfde verdieping als die vent die je cured. Dit geeft je een constant effect 60% magicka resistance en is light armor en is zo'n boven de 100 armor rating!
    Verder zijn de boots of apostle wel goed, die vind je op zo'n dead hero die in zo'n dumner ruin boven Gnaar Mok en onder Gnisis, geven je levitaition voor 30 sec en zijn light en armor rating boven 100.

Al deze items zijn een vermogen waard maar ook erg goed. Mijn excuses voor de vage benamingen, maar ik heb ff niet alles bij de hand...maar misschien kunnen sommigen hier iets mee. ;) :)

14. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    dit heb ik al, wil iets wat je niet zelf kunt krijgen (betere strenght enzo.) ik zoek dus nog iets voor de magicka (restore, resist of als er niets anders op zit fortify)

15. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mmm, als ik dit zo allemaal lees heb ik nog een hoop te doen.
    K moet nu dan het hele eiland doorkruizen om ff een paar caves af te gaan voor armor en quests.
    Die handschoenen die je kunt vinden op de plaats waar je corpus krijgt heb ik trouwens niet gezien, is dit medium of heavy armor b.t.w.

16. gangster80

gangster80 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nu voor dat wijf waar je een stronghold van krijgt twee van die soulgems met van die fucking sterke beesten maar al zou ik zo'n golden saint vinden kan ik hem tog nooit aan duzzzz......
    weet iemand waar je van die grand soulgems met een golden saint erin kan jatten (die in de mages guild in Balmora heb ik al)

17. <doggy>

<doggy> kooool

Leuk Bevonden:
    0
    eejz, ik ben nou alweer een tijdje bezig met MW, en ik wil house Redoran wel joinen, maar waar kan dit:confused:
    help..

18. Rubicon

Rubicon The One

Leuk Bevonden:
    0
    Ga naar Ald-Ruhn, neem silt strider in Balmora en ga naar het Skar gebouw, het "stadhuis" van de stad. Loop recht door naar de drie deuren en weer rechtdoor naar Nemida ofzoiets. Bij haar kun je joinen.

19. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    je kan redoran joinen in ald´ruhn in die grote paddstoel zegmaar. aan het einde van de stad.

over ald´ruhn gesproke, ik heb par gastjes in fort buckmoth gekilled en ik wil al die armors enzo sellen aan de creeper, dus ik dacht ik neem de mages guild teleportation. maar dat wijf wilt me niet teleporteren omdat ik de sign van Zanithar ofzo heb ????:confused: dusz toen dacht ik ik neem de silt strider maar die wilt me ook niet meenemen. ik ken die Zenithar niet, ik heb dit wel eens eerder gehad maar ben er op 1 of andere manier vanaf gekomen, maar ik weet niet hoe.

kan iemand me vertellen hoe ik hier vanaf kom?

20. SuperZaadje

SuperZaadje Mosterdn00b

Leuk Bevonden:
    0
    Ald'ruhn ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina