1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind vraagjes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Blade, 18 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zo deed ik dat ook in t begin, werkt denk ik t beste :)

2. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    invisibility verdwijnt toch zogauw je iets steelt, praat etc?

3. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    he als je iets entchant met azura's star blijf je die dan houden of is hij weg net als andere soul gems?

4. AVENGER

AVENGER Godlike

Leuk Bevonden:
    0
    aha, ik heb het door, in het begin snapte ik echt niks van dat Sneak gedoe, maar nu gelukkig wel :9
    Heb gelijk ff dat zwaard gepakt, een zooi orcisch spullen en bonemold spulletjes gepikt :)

<edit> ja invisibility verdwijnt zodra je iets hebt gepakt <edit>

Laatst bewerkt: 8 feb 2003
  5. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    hmmmm... ja maar dit deed ik ook. Mijn speechcraft zat in het begin ook op 5, ik trainde em tot 30. ik probeerde dan Sottilde te taunten en het lukte me toen nog niet.:mad:
    heb dan gezakkenrolt en killde haar.:9 :)

6. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    jep, als je chameleon gebruikt blijf je onzichtbaar. maar chameleon is meestal 20-50%. er zijn wel items/spells rond de 80, waar je ze vandaan haalt weet ik niet.

btw ik weet niet of jullie dit al wete maarrrrrr, ik vertel het tog ff.
    bij de ghostgate in the tower of dawn is 1 kamertje in the lower level waar een tafel staat en een deur van lock level 100. als je goed op de tafel kijkt zie je een sleutel. jat de sleutel (zorg dat de ordinator het niet ziet) en maak de deur open. in deze kamer staat 1 ordinator en aan het einde van de kamer staat een tafel met een EBONY shield en EBONY pauldrons. hebben allebei een armorwaarde van 106 . JATTEN JATTEN JATTEN DIE SHIT!!!!!!

7. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    wat is die shit in het totaal waard?
    ik ga dus nie naar ghostgate alleen voor die pauldrons en da shield.:confused:

8. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    rond de 20K per stuk.

9. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    of meer, ik weet niet precies meer.

10. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    is er nog meer te halen bij de ghostgate, ik wou er nog heen om mijn pelgrimtocht te volbrengen (ik ben pelgrim)
    ik heb het HELE ebony arsenaal al.

11. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ja, je kan er ook alle glass shit halen.

euhm, waar heb je je hele ebony arsenaal vandaan?:D

12. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    kheb al die glass shit ook al. de ebony armor van een redoran council gejat (via hoofdverhaal) en de ebony wapens hier en daar wat gejat.

weet iemand ook wat het sterkste medium armor is? Heb nu van die 'roze zeebeesten' armor.

13. <doggy>

<doggy> kooool

Leuk Bevonden:
    0
    K moet voor de fighters guild een opdracht doen, dan moet ik naar ene Olaf de farmer,die had orcs gezien ofzo, dan moest ik naar een deadra grot van die orc's vermoorden, maar ik kon er maar 3 vinden & een dremora lord, maar om de quest te halen, moest ik de leider killen, maar die is nergens te bekennen,weet iemand mischien hoe het moet:confused:

14. Mikau

Mikau HK-47

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik ook, er is daarbuiten ergens nog een ingang, zoeken maar, en oppassen voor de Astronochs' ;)

15. <doggy>

<doggy> kooool

Leuk Bevonden:
    0
    kun je mischien iets precieser zijn, want ik kennet echt niet vinden:eek:

16. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heej!
    Als je dat gebouw of wat het ook is uitloopt, moet je ff om het gebouw heen lopen, je ziet dan vanzelf een ingang liggen tussen de rotsen. Daar kun je de orc leider vinden, die om de een of andere rede vel makkelijker te verslaan is dan de gasten in het gebouw zelf

17. <doggy>

<doggy> kooool

Leuk Bevonden:
    0
    Yep, gevonde guys,''bedankt voor ál jullie aandacht'', kweenie wat k zondr jullie moet;)

18. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
    ik ken die shit ook niet vinden ben al 3 dagen op zoek.... !!!! ik wil verdser met de fighters guild

19. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet zeker dat jullie dit niet weten.

Ga naar gnisis, neem de weg naa het noorden en volg de bordjes naar Ald velothi. op de weg vind je een meid en die vraagt of je wil helpen zoeken naar een ring in een wateerplas(daar staat ze naast) het is heeeeeel moeilijk te zien maar het proberen zeker waard. de ing ligt bij het uiterste zuidelijkste puntje, bij een plant. als je de ring oppakt beginnen ze (ze heeft een compagnon) als een gek op je te schieten met ranged shit en moet je ze afmaken. easyer said then done, maar als je het is gelukt dan ban je blij want ze heeft een ring met 80% chameleon effect!!!!!! JATTEN MAAR

20. Rubicon

Rubicon The One

Leuk Bevonden:
    0
    IK ben nu House Brother bij de Redoran, en nu moet ik Paynasa Rethan killen op het odai plateau. Maar ik kan hem/haar niet vinden!! Weet iemand waar deze persoon is?!?!:confused:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina