1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind vraagjes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Blade, 18 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    de hele glass set. het word bewaakt door een bizar slap ventje. (hij hoort bij house redoran dus als je daar lid van bent moet je em wel taunten.)

2. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    reputation op bv. 10, wil zeggen dat 10 personen 100/100 ofzo disposition hebben voor jou(jeweetwel, dat balkje in het blauw bovenaan rechts als je iemand aanspreekt.
    dussss tip: als je reputation +1 wil help je bv. iemand die langs de weg staat en als je dat hebt gedaan krijg je +1 reputation.:)

3. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    hij zit in de tower of dusk in de lower level, daar heb je allemaal wooden doors, en in de meest rechtse zit de smit---> het bizar slappe ventje die naar een kast kijkt waar de glass zooi zit. er staan ook nog een paar crates achter in de kamer en in 1 van die zit ook nog glass armor. in de kast ligt trouwens ook nog een glass jinksword en een glass longsword.

zker een loopje naar de ghostgate waard

4. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    in welke toren dan, de linkse of de rechtse?:confused:
    (in de rechtse beneden vind je dus die ebony stuff.:9
    heb deze laatste items direct verkocht aan den talking mudcrab.mmmmmm....:9

5. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    de tower of dusk is dus de linkse tower, right?:{

6. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    check me post hierbove

ik heb ebony zooi niet verkocht, ik heb die geequipped en daar alle orinators uitgemoord en hun armor verkocht :9

7. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    linkse. Tower of Dusk. ga naar binnen, loop naar links, en dan de trap naar beneden. daar heb je in die kamer 3 deuren: 1 met die verkoper die glass dingen heeft, 1 met 2 guards erin die in glass-armor zijn waarvan 1 met de 'face of terror' (deadric helm).
    de andere deur zit 1 glass-guard achter, en in die kamer zit nog een deur waarachter een opslagplaats is van ebony/glass dingen :D

8. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    wow , je hebt waarschijnlijk veel restore health potions moeten gebruiken want aan level 13 al zoveel ordonators killen.}:] :D
    ikzelf heb helemaal geen moeite(heb nl. maar 50 health af als ik 1 zoeen vermoord), maar zit nl. ook op level 52.:confused: :D

9. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar als je verkoopt aan gewone mensen (niet creeper of mudscrap) verdwijnen die spullen toch na een paar dagen? en trouwens hoeveel mensen zijn er wel niet die iets (ver)kopen!!
    3 maal klote:mad:
    creeper is in caldera btw

10. Mikau

Mikau HK-47

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet van niets. Had trouwens dat pakketje voor CC (die Blade Master) ook verkocht, en weer terug gevonden, die verdween niet. :)

En ja, het is vervelend ja :'-(

11. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    idd ja erg klote, mijn laatste saving met ring is 50 dagen terug dus dat is ook geen alternatief. gelukkig weet ik dat ik ongeveer waar ik moet zoeken, maar ja dan is het nog een dagtaak voordat je hem terug hebt.
    trouwens ik kon wel met vivec babbelen, alleen die wisewoman 'laat me niet door'.

12. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarvoor laat ze je niet door? wat is je volgende opdracht dan?
    heb je de wraithguard al gekregen van vivec? want dan kan je het spel gewoon uitspelen.

en wat gebeurt er als je met die gast praat waarvan je die ring hebt gekregen?

(wat een vragen stel ik 8) )

13. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de ring van die 1e tribe (die je begeleid) per ongeluk verpatst ergens:mad:
    ik heb de wraithguard al wel maar als ik met de wise lady praat zegt ze dat ik de fourth(of fifth:confused: ) trial, die van de tribes, nog niet heb gehaald.

14. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    he wil iemand ff een site geven met een walkthroug van de main quest plz

15. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
  16. SuperZaadje

SuperZaadje Mosterdn00b

Leuk Bevonden:
    0
    je hoeft em niet dood te maken hoor
    je moet gewoon vlak bij hem lopen zodat hij tegen je begint te praten, dan loop je naar de kant zodat hij met zn rug naar "jouw spullen" staat (mensjes volgen je namelijk als ze tegen je praten, zoals "keep moving" enzo)

en dan hou je sneak ingedrukt en jat je zn hele winkel leeg ;)
    en loopt rustig weg :) merkt ie nix van

werkt overal in morrowind btw

17. SuperZaadje

SuperZaadje Mosterdn00b

Leuk Bevonden:
    0
    oh en voor de mensen die net als ik hun spulletjes bewaren in Balmora, dat Hlaalu huisje ofzo, met die dooie vent..... je kan HEEL VEEL spulletjes kwijt in die dooie vent :)
    en het verdwijnt niet na 3 dagen ;)

18. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    ja daar gooi ik mijn spulletjes ook neer. in de hoek beneden staan heel veel kratjes dus dat is wel handig om je spullen te droppen.

19. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
  20. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ik heb gisteren een hele coole item gemaakt :)
    Nl een amulet met 100/100 pts Open
    Koste me 30.000 om te enchanten

Hiermee kan ik echt elke kist en elke deur in heel morrowind openen 8) (gelijk ff een beetje ebony armor gejat bij de fighters guild in ald Ruhn:))

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina