1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind vraagjes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Blade, 18 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb nog een goede armor jatplaats. in een verlaten tower op de weg van Khuul naar het bovenste ashlandercamp.
    er ligt een full ebonyarmor, full glass armor, full bonemold armor en veel middelmatige wapens.
    3 vampieren moet je verslaan (als het niet niveau gebonden is)
     
  2. Mikau

    Mikau HK-47

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe doe je dat enchanten, ik heb het geprobeerd maar snap het niet echt..:)
     
  3. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet eerst een soulgem hebbe (ofcourse) , dan moet je naar een enchanter (elke magesguild heeft er wel 1), of je doet het zelf. als je het zelf wilt doen moet je de soulgem usen en dan staat er : enchant item of recharge item. enchant kiezen en voila.

    het is echter slim om het te laten doen want als je het zelf doe lukt het vrijwel nooit tenzij je enchant skill erg hoog is.

    eenmaal in het enchant menu:

    kies de soulgem (hoe beter het monster wat erin zit, hoe meer charge ie heeft) dan kies je het item dat je wil enchanten, en dan kies je 1 van je spreuken die je hebt. deze spreuken kun je helmaal to the max pushen, dus je kan ook van een fire bite een 100pts fire damage at 100ft maken. dit is wel heel duur:D
     
  4. kippetjes

    kippetjes veteran

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    0
    he welk item kan het meest entchant houden? een ring 60 maar voor de rest allemaal minder en helmen en schilden zijn er ook niet goed voor
     
  5. dark-man

    dark-man Active Member

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    schilden en helmen kan je het meest op enchanten. maar dan moet je wel glass/ebony/deadric schilden/helmen hebben.

    in exquisite amuletten/ exquisite ringen kan je 120pts enchanten.
     
  6. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    What the fuck! Ik probeer het net, trekt dat wijf een gigantische hamer van zoveel meter lang en slaat ze me met 3 klappen keihard dood :mad:
     
  7. dark-man

    dark-man Active Member

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm k geloof dat die dat altijd blijft zeggen. dat zegt ze volgesmij ook nog steeds tege mij, maar je kan 'm als je de wraithguard van vivec hebt gekregen, 'm gewoon uitspelen hoor.
     
  8. dirkbroek

    dirkbroek between dusk & dawn

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    zo echt vaag een vriend van mij zei dat ie een of andere vent tegen kwam in de buurt van DAGON FEL, waarmee je kon praten over nuditity en dragons en becoming a lich ofzo.... Weet iemand van jullie hier iets van af?
     
  9. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Heej mensen!
    Misschien een stomme vraag maar wat is in godsnaam dat enchanten waar jullie het over hebben. Hoe werkt wet, wat heb je eraan en wat heb je er voor nodig? Er zijn zoveel dingen in het spel die je kunt doen dat ik het ook allemaal niet meer weet. Ik lees van veel mensen dat je met enchanten de meest geweldige dingen mee kunt maken. K lees het wel (of niet) van jullie!
    Thnx!
     
  10. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    *edit*
    ik heb hem! maar heel anders. ik was nog geen narevarine bij de urshal nog wat. verkeert gedacht met savingen en zo.
    en je had gelijk het maakt geen flikker uit en die wise woman zegt verder ook niks, je moet gewoon bij vivec zijn.


    prepare for battle!!!!!!!!!!!!!
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2003
  11. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    hihi:D
    voor nog geen 400gold heb ik een spel gemaakt bij zo een spellmaker.:)
    das wa minder dan 30000, alleen gebruikt die amulet natuurlijk geen magicka, maar om nu 29600gold meer te betalen...:D
     
  12. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    een exquisite amulet of ring is het item waarop je het meest charge hebt.:D heb er al een heleboel
     
  13. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, als je op een laag level bent en je bent een beetje slim dan koop je gelijk haar wapens af ,die zijn heel goedkoop8)
    en hierdoor is ze gelijk ready to be killed.:D }:]
     
  14. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    probleem is dat je maar 2 ringen en 1 amulet kan dragen:mad:
     
  15. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    equip gewoon de amulets dat je op dat moment nodig hebt.:)
     
  16. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    hey thanx man.:)
    ga er gelijk naartoe en ook ghostgate heeft me nog een armor-set te goed.:cool: }:]
     
  17. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    hey t-box heb ff een vraagje:
    die verlaten toren met die armor-sets op weg naar Khuul, wel moet je in feite resist corprus disease-spell gebruiken als je tegen die vampieren vecht of niet.:{
    heb wel geen zin om corprus te vatten...:)
     
  18. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    kweet niet. ik ben nu 100% resist corpus, maar ik heb daarvoor ook wel eens tegen vampieren gevochten. het is niet zeker dat je het krijgt hoor. gewoon even saven.

    en met die amulets had ik het over constant effects. die draag je altijd eigenlijk.
     
  19. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    wat moet ik dan doen om 100% resist corprus te hebben.
    ik denk: een spell van 10% r.c. kopen bij de tempel en dan bij een spellmaker hem upgraden naar 100(magnitude dus).
    maar kun je in feite alleen met azura's star een constant effect verkrijgen?:{
    dat zou wel gaaf zijn , 100% resist corprus, kun je gelijk nooit vampier meer worden.:)
     
  20. dark-man

    dark-man Active Member

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    100% corprus resisted krijg je door de mainquest te doen. als je naar die 'sixth house base' moet zoeken, bezorgt zo'n vampier jou corprus disease. dit kan je dan in Tel Fyr laten verwijderen, en ben je er gelijk 100% bestend tegen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina