1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind vraagjes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Blade, 18 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    thanx, zit daar nog nie in den main quest dus ga gelijk geen geld verspillen aan zo een spell.:)

2. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    door de mainquest te doen krijg je echt veel meer dan met opdrachten van guilds of houses. je krijgt dan wel geen geld maar wel goederen en powers.

voor de thiefguild moet ik een gast zoeken die verdwenen is. hij zou in St.Delyn canalworks south-two moeten zitten. maar volgens mij bestaat dat helemaal niet:confused:

3. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jawel, t is geloof ik op de 'begane grond' van st. delyn. je moet gewoon een rondje lopen en ff al die 'north' en 'south' deurtjes (zijn er 6 geloof ik) ingaan, en dan waar hij hoort te zijn, ligt ie dood op de grond d8 ik.

4. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    dan heb ik de zoveelste bug aangetoond volgens mij, want hij ligt zeker niet in south-two op de 'begaande grond'. maar ga morgen ff zoeken:9

5. Rubicon

Rubicon The One

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet BUITEN op de begane grond kijken, niet binnen

6. Mikau

Mikau HK-47

Leuk Bevonden:
    0
    Het lukt mij nog steeds niet..

Ik kies mijn item (Ebony Sword), soulgem (Winged Twilight)..en dan kan ik niets doen, behalve op Use when Cast en Use when Strikes klikken. Ik heb allemaal spreuken, maar..niets. :'-(

Ik niet begrijp..:mad:

7. Rubicon

Rubicon The One

Leuk Bevonden:
    0
    Dat komt omdat je helemaal geen SPELLS hebt. Ga naar een figuur in een willekeurig mages guild en koop SPELLS geen SCROLLS dan staan er dingen in het lijstje.

8. masterofthegame

masterofthegame the best saiyen

Leuk Bevonden:
    0
    ben nu bij het 2e stadje maar hoe kom ik aan een lock pick

9. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is denk ik Balmora. Lock pick kun je bij bijna alle handelaren krijgen. In Seyda Neen zeker bij die handelaar en ik weet bijna zeker ook bij de pawnbreaker in Balmora. Alleenstaand gebouwtje in het zuid-westen van Balmora.

10. masterofthegame

masterofthegame the best saiyen

Leuk Bevonden:
    0
    die heb ik geloof ik gedood maar in wel stadje moet je het paketje afleveren

11. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus als ik het allemaal goed heb gelezen heb je voor het enchanten een spel nodig, een item en verders een hoop poen. Je kunt hiermee dus de items special maken. Dit alles doe je bij een geschikt persoon die zich in een van de mages guildes bevindt.
    Correct me if i'm wrong!

12. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ok... heb allemaal missies voor Fighters Guild gedaan, net de missie gehaald dat een Orcje zijn/haar bounty moest betalen (= vermoord :D). Nu moet ik naar de Fighters Guild in een andere stad, want hier heeft ze op dit moment geen missies voor me. Waarheen gaan? Ald Ruhn oid?

13. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Soulfly_3 --> Je hebt ook nog een gevulde soul gem nodig.

14. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    he ik heb nu die boots of blinding speed maar als ik een amulet maak met 100% resist magica constant effect doet hij het niet op geen 1 item maar dus wel op die exspensive amulet/ringnen?

15. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    je moet een spell hebben die je erin wilt laten enchanten, dan moet je die spell met A kiezen, en dan het effect ´´bewerken´´ als je klaar bent, druk je op X en dan staat er bij created effects je gewenste effect.

16. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    op welk level zit je? bepaalde quests zijn niet te doen op een laag level..

17. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand wel eens een critical hit uitgedeeld. zelfs als ik iemand besluip of met boog schiet krijg ik het niet. hoe zie je het als je het wel hebt?

18. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    In Ald Ruhn word je helemaal naar vas gestuurd waar je iemand moet gaan helpen...
    als je die missie aanneemt dan raad ik aan veel restore strength potion's mee te nemen

19. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    K thanx!
    Als ik alle benodigde items heb ga ik t 'ns proberen!

20. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    jup, heb het 1 keer had, het is echt vet want het was toevallig wanneer ik vocht in ghostgate tegen die guards (in 1 maal dood:D )
    BTW, critical hit verschijnt op dat moment op je scherm.:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina