1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind vraagjes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Blade, 18 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jaxcellent

Jaxcellent Jyaku

Leuk Bevonden:
    0
    hey hey

Ik heb ook Morowind gekocht, maar ik kan er nog niet echt veel van hoor, ik ben een high elf, met de shadow skill (onzichtbaar voor 60 secs)

ik ben eerst een beetje aan het wanderen gegaan, heb die taxcollecter gevonden en 200 gold haha, oja ook heb ik 1 of andere vliegende tovenaar gevonden( hij storte voor mn voeten neer:)) maar ik weet niet zo goed wat mn volgende stap moet worden, moet ik te voet gaan naar Balmora of zal ik met dat groote insect reizen? ik ben alvast een stukje vooruit gegaan en ben in een klein vissers dorpje aangekomen, daar valt niet echt veel te doen, iemand wat tips?

thx

2. SAMUS

SAMUS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    loop naar balmora en zoek casius......

3. Jaxcellent

Jaxcellent Jyaku

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat wist ik al, thx tho

4. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Als je nadat je die tax gast gevonden hebt terug gaat naar de sunsor's office waar je begon dan kun je daar er een quest van maken en zo 500 verdienen!

Maar ik heb zelf ook een vraag: Waar kun je verkopers vinden met veel geld? In de mages guild heb ik zo'n dure steen gevonden, maar niemand heeft zoveel geld dat hij m kan kopen.

5. Jaxcellent

Jaxcellent Jyaku

Leuk Bevonden:
    0
    oh meen je niet! maar, is het heel erg als je die tax guy's kleren scroll en gold meegeneomen/gestolen heb:)

Oja en weet iemand hier toevallig hoe ik van mn skooma en moon sugar afkom? heb je gezien hoeveel dat spul waard is!? vooral skooma!

Laatst bewerkt: 24 nov 2002
  6. aghshar

aghshar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moon sugar en volgens mij ook skooma kun je alleen aan khajit (van die gasten met tijgerkoppen) verkopen. Bijvoorbeeld die onder in de mages guild in Balmora.

7. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    11.5 Where Is Creeper, And What Is So Special About Him?
    -----------------------------------------------------------------------------

Q- Where can I find Creeper the scamp? And why does everyone tell me to sell
    my stuff to him?
    A- Creeper is Located in Caldera, Ghorak Manor, 2nd floor. The thing that
    makes him special is the fact that he will buy all of your items at full
    value, although you will still need to do some creative selling.

op www.gamefaqs.com heb je een vet goede faq

8. maximus

maximus loud pipe save lives

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die Morrowind voor de éérste keer spelen heb ik enkele tips.
    Gebruik in het begin NOOIT een insect,etc.
    om te reizen.Je moet nl.aan je stats werken en zoveel mogelijk lopen en vechten.Ik probeer ook zoveel mogelijk te springen tijdens het lopen zo gaan je stats ook snel omhoog.(acrobatics)
    In het begin van het spel in Seyda neen kan je een ring vinden (in een ton).Iemand zal daar naar vragen en je kan hem best die ring geven.Zo kan je bij de plaatselijke handelaar veel goedkopere wapens,etc.kopen.Vergeet ook niet van af te bieden als je iets wil kopen.Bespaart je uiteindelijk ook veel geld.
    In Seyda neen kan je via die verkoper een trap omhoog.Praat tegen de éérste persoon die je daar zal zien en je kan een zeer gemakkelijke opdracht aanvaarden.Je moet nl. de schuilplaats van een oplichter zien te vinden in de stad.Ga s'nachts boven op de vuurtoren staan en je zal snel de man zijn buid zien verstoppen.Neem zijn buid weg en geef het aan je opdrachtgever.Je mag de rest houden en op die manier kom je veel beter in aanmerking bij de rest van de bevolking.(kan je beter informatie loskrijgen etc.)
    Ik was in het begin ook zwaar aan het twijfelen of dit spel wel iets was voor mij.Je kan niet veel doen en moet steeds opnieuw beginnen en zo zit je uren te spelen zonder verder te komen.
    Ondertussen begin ik het spel te snappen (na 20 uur) en ben volledig in de ban van Morrowind.Ik heb nu een paar goede zwaarden en een armor en je kan steeds meer doen.
    Als je uiteindelijk je personage kan upgraden hou dan wel rekening met je skils.Koop ook geen lange zwaarden als je goed bent in korte zwaarden.
    Ik moet nu verder spelen.....................

9. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    iedereen ook die mage in het begin gevonden (die uit de lucht kwam vallen??)
    das wel grappig...

hij had ook een dag boek volgens mij (is al lang geleden) en die was wel grappig...

En voordat je die scrolls van hem uitprobeerd zou ik eerst ff saven :D

10. Jaxcellent

Jaxcellent Jyaku

Leuk Bevonden:
    0
    zo man, dit is echt een vet spel, ik ben maar overnieuw begonnen met als character een Nord, - Knight- warrior coole char, is best sterk, ik ben een beetje aan het rond lopen en mn stats aan het opkrikkken en heb ook farghots geld gevonden, haha 300 gold!

moet snel verder:)

11. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al level 16, maar ik wil een Glass Armor, ik heb allemaal spullen die tussen de 6000 en 15000 waard zijn, maar die stumpertjes kunnen dat niet betalen, dus wil ik wel ruilen tegen een Glass Armor, maar waar is die? ]:-
    Dat krijg je als je te rijk bent (heb al een armor rating van 110!), ik kan natuulijk ook een kasteel laten bouwen, heb nog wel wat cash (12000 ofzo :cool:). }:] :+

12. the-X

the-X XBox is the Future.

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu level 3 en ik ga nu naar vivec.

13. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik had zelf ook 2 vraagjes over de xboxversie!
    Kun je die uitbrijding downloaden met xbox live?
    Is de versie precies hetzelfde als de pc versie?

14. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gehoort dat er een paar laad tijden uit gehaatl zijn... verder weet ik het niet

15. Jaxcellent

Jaxcellent Jyaku

Leuk Bevonden:
    0
    man man man, ik zit vast in een ruin, ik moet namelijk van 1 of andere kerel, een puzzle box vinden in de arkngthand ruins

ik heb op een walkthourough gekeken voor de pc versie maar wat daar staat klopt nix van, help me plz

alvast bedankt,

16. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    helemaal naar beneden lopen, dan iets omhoog op die stenen, dan is daar een platform en daar ga je door de deur, versla je een ventje en pak je die box die op een plank staat.

17. Jaxcellent

Jaxcellent Jyaku

Leuk Bevonden:
    0
    thx, maar kan je iets specefieker zijn, ik hang al een paar uur rond in die ruin, maar no puzzle box:mad:

18. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ok, het is heel makkelijk, je moet ook niet steeds naar walkthoughs grijpen. Maar ehh ik zal het nog eens uitleggen. Je loop de dungeon in en gaat helemaal naar beneden. Je ziet dan 3 deuren dacht ik, daar moet je NIET in, je moet wat op de rotsen klimmen naar de 2e verdieping, op een platform boven die 3 deuren. Het heet daar: Cellls of hollow hand dacht ik. Ga daar naar binnen en daar zit ie in een kast.

19. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Dat Glass-armor ligt helemaal verspreid over het land. Tot nu toe heb ik alleen zo'n linker (of rechter, ik weet het niet meer precies) schouderding gevonden en een dijbeenbeschermstuk. Die liggen in de Redoran treasury in Vivec, maar om daar ooit bij te kunnen komen moet je echt een hele goede dief zijn, er lopen daar een heleboel ordinators rond.

20. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    de uitbrijding is alleen voor pc...=(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina