Morrowind vraagjes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Blade, 18 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    jep ik had et ook een keer voor elkaar.

    weet iemand op welke skill ik me conjuration moet hebben om een fire atronach te summonen? en een golden saint of winged twilight? want die spells heb ik:D

    me conjuration is nu 49
     
  2. AVENGER

    AVENGER Godlike

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    In welke steden liggen allemaal mooie spullen om te pikken??
    ik heb balmora en Ghost gate nu gehad en Suran ook.

    Weet iemand nog een stadje waar je dmv sneak en invisibility mooie spullen kan pikken?
     
  3. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    4...:eek:

    Thnx voor de tip, zal het onthouden :cool:
     
  4. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    k'zou nie naar ald'ruhn gaan hoor. ga maar naar Vivec (daar zijn de meer basic quests. ook hebben de developers hier de minder moeilijke quests gestoken omdat ze wisten dat wij op onze map gingen opmerken dat dat nou eenmaal dé stad was van handel én dat wij daar natuurlijk direct naar toe ginge trekken.:)
    das natuurlijk helemaal nie waar.:D
     
  5. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Het pakketje voor Caius Cosadus moet je afleveren in Balmora. Maakt niet uit als je de pawnbreaker vermoordt hebt. Je kunt gewoon alle spullen klauwen en dan heb je je lockpick ook, maar ik zou niet zomaar iedereen gaan vermoorden. Daardoor kun je in een latere missie vast komen te zitten omdat je iemand vermoordt hebt waaraan je bv iets moest vragen. Als je pech hebt kun je het spel niet eens meer uitspelen.
     
  6. Mikau

    Mikau HK-47

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een belangrijk persoon vermoord dan wordt er vermelt dat "De thread of prophecy is broken by the death of this character. Load a save game or live in a doomed world." of iets dergelijks, bij mij dan. :)

    Het enchanten is mij nu ook gelukt, eindelijk :)

    *zich domme noob voelt* :{ :p
     
  7. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is het sterkste wapen (excl. enchantment) dat jullie hebben (gezien).
    heb nu een deadra dia-katana/claymore als sterkste (1-60)

    hoe zit dat trouwens met dat 1-60 bijv. betekent dat dat als je minder hard slaat 1 hebt en hard zwaait 60, of is het sowieso een variabel getal tussen 1 en 60?
    ik heb inmiddels mijn long blade opgekrikt van 30 naar 69 maar er staat nog steeds 1-60:confused:
     
  8. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het een variabel getal. Afhankelijk van je skill zal de schade hoger zijn. Dus een laag lvl zal vaker bij de 1 zitten dan een hoger lvl.
     
  9. masterofthegame

    masterofthegame the best saiyen

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    er wordt gezegt dat bij de guardtower een goed zwaard lig en ik heb hem gevonden maar er staat ook een guard bij maar gaat die nog weg of kan ik hem weglokken ofzo want ik wil dat zwaard
     
  10. kippetjes

    kippetjes veteran

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    0
    he als iemand nog goede spullen wil moet je naar vivec telvannie, redoran en hlaalu vaults gaan en daar de spullen jatten daar liggen veel goede wapensfull ebony armor daedric wapens glas spullen en veel goud (moet je wel alle kistjes openen) en dr zijn maar 4/3 ordinators in de buurt
     
  11. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt hem taunten zodat hij je aanvalt als je denkt dat je sterk genoeg bent. Dan kun je hem doden en het zwaard pakken, maar wel ff saven. Of je securityskill moet hoog genoeg zijn dat je er langs kunt sneaken. Je kunt ook nog een paar spells gebruiken, bv telekineses of een waarbij je doorschijnend wordt, kameleon of zoiets
     
  12. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    ey wie weet waar dat wijf waar je bij de eerste missie van house redoran zit? met die guar blabla ofzo.

    graag een kenteken op de kaart, want ik heb de routebeschrijving al maar ik kom er niet uit
     
  13. AVENGER

    AVENGER Godlike

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat zwaard gewoon gepakt met invisibility en sneak (op lvl1), da's echt simpel .. dus of je moet the shadow als Sterrenbeeld hebben of een spel kopen dat je onzichtbaar wordt voor een bep. tijd.
     
  14. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Htf word je invisible?

    (Morrowind n00b van level 4 speaking here :{ )
     
  15. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet je geen noob voelen:confused: :)
    we zijn hier om elkaar te helpen, niet.
    in het begin stelde ik ook vragen waardoor ik mij ook noob voel.
    door die stomme vragen ben ik nu wel level 58.:) :D
     
  16. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjeesj man! Tot welk level ken je komen eigelijk? Als je zo hoog bent gekomen zonder al te veel training te kopen heb je al behoorlijk wat uurtjes erop zitten, ben nu zelf net level 20 met al behoorlijk wat uurtjes playing time.
     
  17. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0




    weeeeeeet iemand dit? aaaaaaaaaaaaaalsjeblieeeeeeeeft:'-(
     
  18. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    heb de Staff of Magnus (value: 210000gold):9 :D
    jup, het is inderdaad een variabel getal tussen die 1-60.
    en je skill opkrikken betekent daarvoor niet dat je wapen sterker word, als je skill naar boven gaat betekent dat dat je minder met je longsword het slachtoffer mist.:)
     
  19. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    je bedoelt de sword of white woe.
    ik heb het als volgt gedaan:
    cast de spell frenzy humanoid (kun je kopen in de tempel) of taunt de guard, zo krijg je geen bounty. je killt hem en pakt het zwaard.:)
    TIP: het zwaard ligt in de guard tower in de arme buurt van Balmora.:)
     
  20. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    sorrie goldfish. zou je dolgraag wille helpen maar ik zit bij house hlaalu.:D :confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina