1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind vraagjes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Blade, 18 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    ow ok nouja bedankt dat je me zou willen helpen:D



    iemand die mij niet alleen WILT maar ook KAN helpen?:D
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2003
  2. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    kameleon is ie waarschijnlijk nog nie genoeg gevorderd voor en voor taunten is zijn speechcraft waarschijnlijk nog te laag.
    dussss doe gewoon frenzy humanoid.:)
     
  3. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    jup, heb inderdaad veel uurtjes gemorrowind (de hele examens voor kerstmis genegeerd:D , dan héél veel in den vakantie en.....tot nu!:p :)
    maar heb niet alleen zelf getraint hoor, je moet vooral profiteren van training te kopen voordat je skills allemaal boven de 50 zitten:) er zijn nl. maar een stuk of 30 master trainers in Morrowind die tot 100 kunnen trainen.
    TIP: jat heel ghostgate leeg, verkoop dan al deze spullen aan den talking mudcrab en profitere maar....
    :) :9
     
  4. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    koop gewoon een invisibility potion, die zijn foqing goedkoop, gewoon bij een alchemist of magesguild. of je koopt een aversion ring bij Verick Germain de trader in caldera; 10 sec invisible

    je moet echt naast die guard staan, in 1st person alvast op het zwaard richten, invisible worden, in sneakmode gaan en A drukken.

    the sword of the white woe is yourz.

    (wacht wel even totdat het casten van de invisibilty helemaal klaar is, pas als je die groene zooi niet ziet ben je echt onzichtbaar.)
     
  5. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    k'vertel hier ff mijn ervaring van daarstraks....:9

    een vriend van mij vertelt me dat de master trainer van Enchant zich bevind in Indoranyon (das een stronghold ten noorden van Sadrith Mora, en dan ff naar westen en je bent er) en ik ben er dus daarstraks naartoe geweest om et ff te checken.:D
    ga ernaartoe en bij de ingang zie een kerel staan en die valt me direct aan...ik doe calm humanoid van 20 sec. maar die geeft dus geen training... ga ff verder in de stronghold en daar zitten er allemaal aanbidders van Dagoth Ur (denk ik) ze vallen mij allemaal aan... ik kalmeer ze... ze geven geen training... ga verder...allemaal lava met atronachs en sterke mages... mages die geen training geven...nog lava...nog grot... nog monsters.:'-( :mad: }:]
    anyway, heb heel de stronghold uitgekuist... heb nu 65000gold bijgekregen door dit geweldig bezoekje...en hupla (er is virtueel geen master trainer van enchant meer)... heb dus geen hoop meer om level 75 te komen.:mad: :'-( :'-( |:-
     
  6. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    das kut...... nouja, dan maar zelf traine he? :D
     
  7. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, deed dit ook int begin, maar als je het wapen pakt, dan ben je niet meer invisible en atackt hij je. niet dat ik hem niet aankan ofzo, kan er wel 6 aan}:] :9 maar dan krijg je wel een bounty hé:eek: . heb hem dan getaunt en gekillt:)
     
  8. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    nou bij mij werkte het 2 keer.
     
  9. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    ja das net het probleem, enchant kun je bijna niet trainen.
    en als je dat wel wil, dan moet je iedere keer een soulgem hebbe met een soul erin (er zijn BTW bijna geen soulgems:confused: ) en dan moet je iedere keer een ander wapen hebben om op te enchanten:'-(
    plots heb ik alle wapens van heel morrowind geinchant (enchant in mijn minor skills steken was geen goed idee.):eek:
     
  10. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat?... dat je iets nam in invisibility mode en dat die mode dan toch nie verdween (cool:cool: ).
     
  11. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    ff cool om te vergelijken
    wat is het sterkste wapen dat julli hebben.
    het duurste/sterkste wapen
    het sterkste armor/het duurste armor
    de duurste ring/amulet (hoofdverhaal shit niet meegerekend)

    mijn lijstje:
    -deadra dai-katana/claymore 120000
    -lord's mail (190000)
    -vamiric ring (30.000)

    en tot slot nog een vraag! ik heb een longbow geenchant met when strikes, maar heeft dat wel enig nut want je schiet met de pijlen toch?
     
  12. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    duurste wapen: Staff of Magnus
    beste wapen: ebony longsword met drain health 50pts
    duurste armor en ook beste: lord's mail+ ebony boots +deadric face of the terror helm+ ebony greaves
    duurste en beste ring: Warlock's ring
     
  13. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    k'denk dat when strikes werkt wanneer je je pijl afvuurt dus het werkt dus wel.
    heb ff een vraagje: vamiric ring, waar en wat doet het?:confused:
     
  14. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Thomas63 je traint je enchantskill ook door enchanted items te gebruiken. Ik ben nu lvl 2, maar mijn enchant skill is al een lvl of 3 gestegen omdat ik de hele tijd mijn items gebruik.
     
  15. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    thanx man, ik wist dit niet omdat ik bijna nooit een enchanting gebruik (al mijn ringen en amulets liggen in mijn huis).:) ;)
     
  16. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    f**k, ik gebruik de charge van 4 dure amulets volledig op en mijn enchant stijgt als volgt... 1/100 naar 6/100.|:- :mad: |:-
     
  17. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    TIP: mijn enchant-skill zit op 60.:)
     
  18. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    in feite stijgt het wel hoor,maar je moet veeeeeeel geduld hebbe.:)
     
  19. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    nee het werkt niet ik probeerde een betty nets neer te halen en dat ging pas na 5 pijlen terwijl de bow drain 50 health heeft.

    de vamiic ring zit in een gebouw op een eiland boven urscihila(?) camp helemaal in het noorden.
    effect (weet nie zeker): aborb health and magicka 30 points for 30 sec.
     
  20. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Okay...help ff mensen.

    Net House Hlaalu gejoined :)

    Ben met de 2e missie bezig, moet naar Vivec naar een wijf d'r shop, en haar aantekeningen over geheime formules jatten. Als ik dat doe (of ik zakkenrol haar oid), dan cast ze een spell waardoor in één keer al m'n leven weg is. Iemand een tip?

    NEED HELP HERE!! :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina