1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind vraagjes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Blade, 18 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    die missie heb ik verkloot. ik vermoorde dat mens:)
    die aantekingen liggen in een van die kisten (er liggen in de hele kamer 3 of 4 volgens mij, maar je hebt maar 1 of 2 nodig)
    je kan invisble spell kopen, sterker worden, met haar praten zodat ze met de rug naar de 'crime scene' gaat staan verzin wat.
     
  2. Assassin007

    Assassin007 Godlike Gamer

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Het maakt helemaal niet uit of je ze vermoort. Echt blij is men er niet mee maar het maakt niets uit voor het verdere verloop.
    Slaag ze dus gewoon neer en roof haar kleine winkeltje ineens helemaal leeg.
     
  3. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    don't talk down to my boy, I'm Grandmaster of Hlaalu


    :)
     
  4. Bacardi

    Bacardi Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag

    Heej de afgelopen week heb ik alle posts van deze 69 pagina's tellende thread gelezen, maar nu heb ik alsnog een vraag:

    Welk level moet je ongeveer zijn om een Golden Saint te kunnen doden en met welk wapen raden jullie dit aan?
    En waar kun je veel Golden Saints vinden?

    Ik ben een Woodelf en momenteel level 12.

    Alvast bedankt,

    Greetings Dave
     
  5. dark-man

    dark-man Active Member

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Vraag

    :eek: respect. k denk niet dat veel mensen dat allemaal doorgelezen hebben. (ik wel, maar k poste er toen ook al in ;) )

    anyway, t beste is om 'm in een 'grand soul gem' te vangen (zo'n gele die leeg 200gp waard is). je level weet k niet precies, maar het hangt er gewoon van af welk wapen jij het meeste gebruikt en dus het verste ontwikkeld hebt.

    veel golden saints zitten in 'ruins'. deze liggen volgensmij vrij veel in het 'molag amur' gedeelte. moet je maar ff op je 'paper map' (die in je doosje zat als t goed is) kijke, staan er een paar aangegeven.

    ik zal als k jou was zeker wat restore healt potions meenemen, want golden saints zijn vrijsterk.

    aangezien je woodelf bent, kan je die spell (weet niet meer hoe die heet, geloof 'beast tongue' ofzo) waarmee je animals voor jou kan laten vechten op een beest wat dicht in de buurt is uitspreken. (dus dat ie tegen de golden saint gaat vechten).

    als je 'summon' spells/scrolls kan je die het beste ook gebruiken.

    nouja, als je nog meer vragen hebt of als dit heel onduidelijk is moetje t maar ff zegge :cool:
     
  6. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Vraag

    met level 12 wordt het niet makkelijk.
    neem ook cure paralysation mee. dat doen ze ook soms.
    ik neem aan dat je haar (het is toch een wijf?) wil soultrappen. neem dus een grandsoul gem mee en een goede soultrap spell. deze moet je overgens vaker doen, want ze heft die steeds op.
    dus een soultrap wapen of item is geen overbodige luxe als je weinig magicka hebt.
    er zijn ook veel te vinden in de graselands maar daar komen ze volgens mij alleen als je sterker bent.
     
  7. Bacardi

    Bacardi Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de reply's ik wil inderdaad eentje namelijk gaan vangen :) , ik had in razor hole (Balmora) geloof ik een axe gevonden die soultrap van 30 seconde deed, die was iets van 1000 gp waard , zat achter een deur van lock level 90 voor de geinteresseerde.

    Tegenover in Ghanok Manor (ik weet niet of ik het goed schrijf) in Caldera waar die creeper zit is een huisje met lock level 30, ik gebruik dat huisje en daar zit ook een Hatch in met lock level 20 en als ik die tombe in ga word ik meteen afgeslacht....Weet iemand of daar wat beneden ligt wat de moeite waard is?

    Verder stond ik een keertje met ebony pijlen met een ebony longbow op een frost atronoch te schieten op weg van Hla Road naar Balmora maar mijn wapens hadden geen effect en toen killde dat beest me met 1 of 2 schoten....maar bij een Golden Saint zou je het dus wel kunnen doden met een willekeurig wapen?

    Ik had ook een groot zwevend platform ( Hall of Processing ofzo?)gezien in Vivec bij de tempel ik was er heen gegaan met levitate en de sloten van level 80 opengemaakt maar toen ik eenmaal binnen was kwam ik er achter dat ik er niet mocht komen dus killde ze me zwaar |:- . Heeft iemand daar weleens wat bijzonders gevonden?
     
  8. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    ben er een keer geweest en er toen weer snel uitgenaaid en een keer toen ik dat vrouwtje voor de mainquest moest redden. maar dan vallen ze je nogsteeds aan.
     
  9. Bacardi

    Bacardi Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog niet begonnen aan de mainquest maar dan weet ik in iedergeval dat ik daar mensen niet moet gaan omleggen.

    :)
     
  10. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    ministry of truth is verboden gebied voor iedereen. en ik dat als je word gekilled door een astronch dat dan je ass word gekicked door een G.S.
     
  11. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kun je nou afgeslacht worden door een paar ancestral ghosts in die tombe?:confused:
    k'denk dat je gewoon geen magic wapens heb, als je normal wapens hebt kun je nl. geen ghosts raken:D
     
  12. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    das geen tomb vriend volgens mij. das zo´n zewevende bol boven vivec bij de temple. daar kan je alleen komen met levitate (vliegen)


    btw over golden saint gesproke, op welk niveau moet me conjuration daarvoor zijn?
     
  13. gangster80

    gangster80 Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben net house redoran gejoined en dan krijg je van zo'n wijf zo'n opdracht om die mud-crab af te slachten maar ik kan ze niet vinden. weet iemand waar ze zitten. please help me. ik ben egt al honderd jaar aan het zoeken.
     
  14. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    je kunt inderdaad een spell van golden saint en ook van winged twighlight kopen in de grote toren in Tel Branora.
    maar je magicka moet hiervoor boven de 200 zitten.:'-(
     
  15. gangster80

    gangster80 Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand wel een slord vivec verslagen en heb je hem dan ook gesoul trapt en hoeveel is die dan waard
     
  16. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, heb hem nog niet kunnen verslaan, hij is echt wel sterk hoor.
    k'ga nu ff een spell maken: 120 sec. paralyze, k'hoop dat dat hem wel ff gaat bezighouden. ik kan em dan lekker afslachten}:]
     
  17. AVENGER

    AVENGER Godlike

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de derde opdracht van de Fighters Guild (balmora) moet je naar Caldera om 4 van die gasten te vermoorden. Fire eye zei dat ze ergens in een grot zitten die ten noorden van Caldera ligt.
    Nou ben ik heel het noorden afgelopen maar ik heb nog steeds niet die grot gevonde!! waar is die grot nou precies?
     
  18. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet gewoon de wegwijzers van Caldera volgen (naar de caldera ebony mines). als je daar toekomt zie je aan je rechterkant 1 op de uitkijk staan. die moet je kille en in die grot gaan. (entrance is de zelfde van uiterlijk als de smuggler caves):)
     
  19. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet naar de caldera mining company lopen, en als op een brug staat en je kijkt naar een soort van ´´ stadje´´ moet je jezelf omdraaien en dan zie je een splitsing , neem de linkse en je ziet een mannetje, hem moet je ook killen, volg het pas en je komt bij de grot. ik weet niet welk level je bent, maar als je laag bent zal ik maar ff een paar potions meenemen (of je gaat hele tijd de grot in en uit)
     
  20. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    hey gasten heb ff een vraagje:
    ik doe net een testrit (jeweetwel, niet saven, ff lekker chille:9 )
    en nu ontdek ik dat Trebonius de Trebonius staff heeft (lekker chill staff van 10000gold) en een necromancer's ring (constant effect met veel nuttige enchantments):) .
    ik wil dus kost wat kost deze wapens hebben.:D
    maar probleem, ik zit al hoog in de Mages Guild en wil natuurlijk niet de grandmaster vermoorden.:)
    maar ff een vraagje: krijg je veel belangrijke quests van Trebonius?:confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina