1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind vraagjes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Blade, 18 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blade

    Blade What?Is it a spider?

    Berichten:
    653
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn dat er zoveel vragen over morrowind zijn:eek:, al meer dan 1000 posts. Wel dank aan iedereen die mij en andere hebben geholpen:p:)
     
  2. AVENGER

    AVENGER Godlike

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, bedankt voor de reacties!
    Ik hoop dat ik die gasten aankan, ben pas lvl3 namelijk :D
     
  3. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    euhm als je je nou naar de hoogste rank speelt van mages -guild, moet je waarschijnlijk de guildmaster vermoorden omdat ie jaloers is enzo en zijn positie in de guild niet wilt opgeven (moest ik ook doen voordat ik guildmaster werd van Fighters guild)

    ik weet natuurlijk niet of dit ook voor de mages guild geld
     
  4. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    8) 8) 8)
    ik heb een super stukje armor gevonden. een deadric tower shield, hij kan maar liefst 225 enchant houden.
    wat moet ik hier in zetten!?

    en dit betekent dat er waarschijnlijk nog grotere voorwerpen zijn die nog meer kunnen houden, toch?
     
  5. dark-man

    dark-man Active Member

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    is ook voor de mages guild ja. je moet hem als je guild-master wilt worden afslachten dus.:D
     
  6. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu even een algemeen vraagje.

    HTF KOMEN JULLIE AAN ZOVEEL GELD?!?!?

    Sommige mensen zijn lvl 14 ofzo (maar 9 hoger dan ik) en hebben ruim 30K ofzo, terwijl ik net 2K heb. En met missies voltooien van Fighters Guild & Hlaalu schiet het ook niet op, krijg er steeds *maar* ca. 500 gold bij. Hoe komen jullie dus in godsnaam aan zoveel poen? Speciale items te vinden/jatten ergens :cool:?
     
  7. Blade

    Blade What?Is it a spider?

    Berichten:
    653
    Leuk Bevonden:
    0
    Alles jatten wat je ziet denk ik, en veel van die dure armors jatten en verkopen aan die creeper die ik steeds vergeet op te zoeken
     
  8. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Yep precies..

    De creeper heeft maar 5.000Drakes dus als je iets aan hem wil verkopen van 10.000 ofzo dan verkoop je je item van 10.000 en dan koop je van hem weer iets tot aan 5.000 zodat hij het kan betalen...
    Daarna wacht je 24uur en kun je de rest weer verkopen voor 5.000 en heb je 10.000 verdiend
    Zo kom ik steeds aan veel geld :D
     
  9. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok...en waar jat ik bijv. dure armors? Heb nu zelf armor van 3K en helmie van 1500 gold aan, maar die zijn zo goed dat ik ze graag wil houden. Ergens anders nog kick-ass armor te jatten? :D
     
  10. Mikau

    Mikau HK-47

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje..

    Ik zit bij House Redoran, ben House Father, moet nog 1 iemand overtuigen om Counciler te worden, moet de Caldera Ebony Mines halten, maar, dit wordt niet in mijn journaln geschreven? :confused: Hoe doe ik deze quest?
     
  11. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Glass Armor bij GhostGate
     
  12. kippetjes

    kippetjes veteran

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet die creeper vergeten hij is dom en heeft weinig geld je moet naar de talking mudcrab!!!!!!!!!!!!!!!! die heeft 10.000 dus dat gaat 2x zo snel. Als je op je paper map kijkt bij vivec dan ga je naar het oosten en dan kom je bij een dwemer ruine op de plek waar de h staat daar is hij (hij is op een klein eilandje naast die ruine dus niet op dat eiland) maar je moet dus uitkijken dat je hem niet kilt want als je naar hem kijkt staat er gewoon dat het een mudcrab is dus klik eerst ff op de mudcrabs voor je ze kilt.
     
  13. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    ATTENTION

    ik heb een superrrrrr tip:
    krijg ergens een deadra tower shield, of iets anders wat veel kan houden.
    en dan als volgt enchanten (constan effect)
    bijv. niet 30-30 maar 1-89. dan moet je een paar keer het schild equipen en weer af doen. je krijgt nu steeds een andere waarde. probeer een paar keer tot je een hoge hebt. hierdoor kunnen de waarden makkelijk twee keer zogroot uitvallen.
    ik heb bijvoorbeeld fortify strengh 88!
    ik kan nu 900 aan spullen meenemen8) 8) 8) 8)
     
  14. kippetjes

    kippetjes veteran

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    0
    he waar koop je die spells?? en is dr ook een spel restore strength want ik word gek van al die slappe mannetjes die me strength laten dalen|:-
     
  15. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    ja,maar ik ben pas wizard bij de mages guild.
    dus, moet ik em nu vermoorden of nie?
     
  16. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe ben je aan zo een deadra tower shield geraakt:D :confused:
    zon dremora lord gekillt ofzo?
     
  17. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    kwam een golden saint tegen die toevallig hem met had. hij wou hem wel aan mij geven:D
    toen een fortify strengh spell bij een mens uit Rederon Council in Ald-Ruhn (dan kun je trouwens meteen alle atributes enchanten) en het schild laten enchanten.
    nu loop ik rond als een opgefokt konijn.:)
     
  18. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou dat toch nog maar niet proberen. Je moet gewoon de missies volbrengen, uiteindelijk krijg je dat als een soort missie.
     
  19. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de vrijwilligers!!!:)
    in Tel Branora in de grote toren ietsje ten westen van et kleine haventje kun je helemaal bevonaan bij een mage superzalige spells kopen!!!!
    :D
    summon golden saint en summon winged twilight:D
    als je magicka boven de 180 zit kun je hem summonen, zorg er dan wel voor dat je conjuration boven de 80 zit.:9
     
  20. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal ik onthouden, heb net een summon flamed attronach gekocht (mijn conjuration lvl 45). Zodra ik sterk genoeg ben haal ik ze ff.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina