1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind vraagjes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Blade, 18 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    kan makkelijker iets laten enchanten. ik heb een ringetje met greater bonewalker en storm astronach voor ong. 50 sec.
     
  2. Rego

    Rego Reg0wnage!!

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Met een golden saint kan je ook een amulet enchanten met:Constant effect- summon golden saint.
    Maar da zuigt kan je net zo goed gaan cheaten (is het ook een soort)
     
  3. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    precies, je moet t spel niet te makkelijk maken.
     
  4. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het eigenlijk erg makkelijk. alleen in het begin had ik af en toe wat problemen, maar bij level 10-15 ben ik nooit meer dood gegaan en dat gedoe met daguth ur was ook een aanfluiting.
     
  5. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    probleem is enchanten is zo vreselijk duur. iets van 20.000 ofzo dat vind ik iets teveel van het goede en zelf kan ik het ook niet aangezien mijn enchant skill op 18 zit.
     
  6. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat wordt veel enchanted items gebruiken om te trainen
     
  7. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Soweej, vandaag ff opnieuw begonnen met Morrowind, maar nu de aandacht op Thief zijn gelegd ipv op Combat. Ben een Khajit met custom class en als sign The Thief.

    Mijn vorige save (Imperial van lvl 5) kon met een Master's lockpick geeneens een deur van locklvl 30 openen. Deze Khajit (nadruk op Security gelegd :9) kan met een Journeyman's lockpick een deur van locklvl 60 met gemak openen :D

    Ben net begonnen, net Thieves Guild gejoined en nu al 3K aan geld, ik jat alles leeg :9
     
  8. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had die spells volgens mij ergens anders gehaald...

    maar goed voor een golden saint heb je 169 magicka nodig ofzo, en ik heb nu nog maar 84. en niet te vergete je conjuration moet teringhoog zijn.

    btw, mijn magicka zit nu op 84 (de skill dus), maar mijn hoeveelheid magicka is ook 84, betekent dit dat ik maar maximaal 100 magicka kan hebben? dat zou ik namelijk heeeeeeeel erg kut vinden.




    en aaaaaaaaaaaaalsjeblieeeeeeeefft, iemand vertel mij waar die Drulene Falen zit die je bij de eerste missie van House Redoran moet helpen? dit is al de 3e keer dat ik het vraag.:'-(
     
  9. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga hier maar verder!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina