1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind vraagjes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Blade, 18 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jaxcellent

    Jaxcellent Jyaku

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    WOOHOO!!! ok dan ik heb die "puzzle box" gevonden!, shit man ik zat heel de tijd in een verkeerde kamer te zoeken, hehe

    sen en shiriko, hardstikke bedankt!:)
     
  2. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ebony Armor is beter, heb ik ook al. }:]
     
  3. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ben een wood elf en volgens mij ben ik nog in level 1. wat krijg je dan als je een level omhoog gaat?
     
  4. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Btere stats, meer hp, meer fatigue.
     
  5. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb wel eens dat er staat dat mijn atlethics omhoog gaan enzo, maar komt er dan een schermpje te staan en kun je dan skills verdelen?
    hoe zorg je er trouwens voor dat je mere gewicht kunt dragen. ook door skills zeker.
     
  6. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Je strength bepaald het aantal wat je kan dragen, verdere info over het level up gaan staat allemaal in je instructieboekje!
     
  7. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    In zo'n ruine in de redmountain (achter ghostgate) heb ik een dolk gevonden die 400.000 waard is. Het probleem is alleen dat als je hem wilt gebruiken, ga je gelijk dood. Weet iemand daar wat van???

    Ik heb trouwens dat glassarmor niet kunnen vinden, er was daar alleen een glassshield. Waar ligt die nou precies???
     
  8. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    een ste met behoorlijk wat glass armor is te vinden in de fighters guild in Ald’ruhn.
    ga daar naar beneden en open de deur met 80 lock.. en daarbinnen zijn 2 kisten. 1 is gesloten lock van 100, hierin zit een complete set van Orcish armor (een behoorlijk sterk medium armor)..
    En in de andere kist (deze is was volgens mij niet gelocked) zit een verzameling van glass armor spullen..

    weet niet meer precies wat erin zit, maar volgens mij zijn het: laarzen,helm,en een bodyarmor..

    ......:{
     
  9. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    mmm, ken hem niet, maar ik denk dat er een spel op zit ofzo :D..
    drainhealh on user ofzo??

    hoeveel levens heb je?
     
  10. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik maar die kon je toch downe met xbox live?
    En kun je met de xbox versie saven wanneer je maar wilt?
     
  11. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, die heb ik ook 'geleend', daar zit alles in behalve wapens, een schild en armstukken. :+
    Maar Ebony Armor is nog beter hoor; mijn heavy armor skill is 35 en ik heb dan een armor rating van 70 en light skill is 45 en ik had met een glass armor slechts een rating van 66 (Ebony zou dan wel 75-80 zijn). :D Dat armor vind je in de rechter toren bij Ghostgate (volgens mij is dat de Dawn toren). En Deadric weapons zijn ook supergoed en superveel waard, deze vind je als je Deadra Lords afmaakt (met die Deadra harten 8)).
     
  12. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan overal saven. Ik weet niks over downloaden, dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Misschien komt ie later alsnog naar de Xbox (Morrowind was eigenlijk ook alleen voor pc). :{
     
  13. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat is het denk ik niet, er staat iets van:

    "Fleetch (zo heet dat ding volgens mij) has given you a mortal wound"

    ik ben level 20 ofzo
     
  14. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Linker toren bij Ghostgate (maar rechter toren heeft nog beter armor, zie eerdere post). :+ En bedoel je niet 40.000 i.p.v 400.000! :eek:
     
  15. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien moet je je short blade skill beter maken?
     
  16. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    lijkt me niet, die zit rond de 80
     
  17. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb op een ander forum te horen gekregen dat het met de mainquest te maken heeft.
     
  18. SAMUS

    SAMUS Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    bij de rechtertoren heb ik alleen een shield en 2 schouderstukken gevonden van ebonyarmor, of ligt er nog meer?

    en kunnen jullie al een ordinator afmaken? zoja, welke level ben je?
     
  19. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik ga hem binnenkort kopen, maar wat ik nog even wou weten over het combat-gedeelte, is het echt dat je maar heel weinig kan vechten? Tis maar dat'k naast rpg fan toch ook wel houdt van wat combat...
     
  20. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik heb zeld een helm, tower shield en een body cuirass gevonden in grotten. Nu alleen nog de armstukken (schouder heb ik al). :+ O ja, ook nog beenstukken. Ik kan met gemak een ordinator afslachten, ben level 19 (zie sig :D). Heb het vanmiddag nog ff getest. Maar je hebt er niks aan, ik vermoord ook alleen slechterikken, die andere heb je misschien nog nodig. En ik speel graag de goedzak. :+ Helaas nog maar een rep. van 2. ]:- Wel een aardigheidsfactor (vrije vertaling 8)) tussen de 40 en 60 bij iedereen (onbekenden). Ook al veel lui met 100/100. }:]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina