1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind vraagjes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Blade, 18 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renzo

    Renzo GrandMegamanerator

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik in Vivec ook ff naartoe geweest (naar 15 min zoeken :9) maar die had maar iets van 200 ]:- .
    Heb je niet ergens rijke winkels of is iedereen in morrowind zo arm :confused:
     
  2. Cephisus

    Cephisus XBW is groen

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je in morrowind met een boot reizen en zo ja, kan je de boot dan zelf besturen?
     
  3. RedSolÐier

    RedSolÐier Ja ..?

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je kan met de boot reizen, nee, je kan het niet besturen
     
  4. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat pas ruk is, ik heb iedereen geholpen en ben nu de Naravine (de verkorene:+), maar nu wordt ik opeens gezocht door de Temple (die geloven niet in mij! =(). Nu kan ik dus niet de Great Houses van mijn absolute macht overtuigen! ]:-
    Wist je trouwens dat er ook filpjes in zitten, heb er net een gezien.
    Ik heb ook gevochten in de Arena in Vivec, de Arch-Mage Trebonius daagde me uit voor een gevecht, had ie beter niet kunnen doen, nu ben ik Arch-Mage! }:]
     
  5. Renzo

    Renzo GrandMegamanerator

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je eigenlijk een huis kopen?
     
  6. Alanson

    Alanson PS2 raper

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    waar vindt je die kubus, in het begin van het spel, je moet in een of andere dwarven grot zijn, daar zit ik nu maar ik kan hem niet vinden.
     
  7. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees alles maar es door, is al eerder gevraagd.
     
  8. Cephisus

    Cephisus XBW is groen

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    He ik las bij een andere morrowind thread dat je ook een dorp kan maken kan dat ook af lult die maar wat en wat heb je eraan om een stronhhold te kopen en kan je die verdedigen door mensen in te hure? en wat is de mainquest?

    Ik ga zelf als ik mijn xbox koop meteen morrowind en halo erbij kopen en wat is nou leuk om te zijn, wat voor char? is ranged of melee of magick het leukts? Is het trouwens een beetje lueke besturing of is die kut?
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2002
  9. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga eens naar balmora!:9
    en in vivec heb je er toch meerdere?
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2002
  10. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat van dat dorp maken is van de PC versie. Dat moet je doen met zo'n bijgeleverd programma dacht ik
    En ik vind de besturing wel fijn! Ik heb ook de pc versie van morrowind (vol met bugs:mad: ) maar ik vind dat de xbox versie veel relaxter speelt
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2002
  11. Renzo

    Renzo GrandMegamanerator

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het al, er zit idd een goede winkel voor die shit in balmore.
    Maar ik wil nog wel steeds een huisje kopen :confused:
     
  12. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Kopen??? kan dat?
    ik heb in balmora 3 huisjes :D Gewoon die mensen dood gemaakt al hun spullen verpatst en mijn spullen op die planken zetten enzo!:D
     
  13. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ergens onderweg naar caldrera zo'n naakte gast tegen gekomen! ik zou hem helpen om de heks te vinden die hem had aangevallen maar ik kan die heks niet vinden! Weet iemand misschien waar die heks is?:confused:
     
  14. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe ik ook!}:]
     
  15. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    Hé gamers! een klein vraagje!

    1.is de juiste omschrijving van dit spel vrijheid?
    2.Word je daadwerkelijk opgeslorpt door de enorme hoeveelheid quests?
    3. en zijn er nou overal monsters of alleen buiten de stad?

    ALVAST BEDANKT!!!!

    PS: ik ben van plan dit spel te kopen bij kerstmis dus ik heb een dikke 2 weken geen school en dus kan ik me er volledig op concentreren.:cool:
     
  16. dark-man

    dark-man Active Member

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    1. dat klopt wel ja :+
    2. als je 'opgeslorpt' op de positieve manier bedoeld: ja. er zijn SUPER veel quests, en je gaat je er helemaal op inleven. zwaar verslavend spel.
    3. alleen buiten de stad. en als je net buiten de stad wordt aangevallen en je loopt de stad in en dat beest volgt je, slopen de guards dat beest toch, dus er zullen ook nooit beesten in de stad komen.

    k hoop dat je hier iets mee op schiet (zal niet veel zijn door mijn loze antwoorde, maar toch...)
     
  17. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee niet doen, die zit heel ver weg, ik vond haar bij toeval, maar toen moest ik die man weer gaan halen (die was zooo sloom!).]:- Als je hem wel doet, kies dan zijn zijde-> krijg je 2 strenght erbij als beloning (en zijn spullen als je hme zou vermoorden)!}:]
     
  18. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan nu ergens slaven kopen, dus ik koop ze meteen allemaal op en dan laat ik die voor me vechten, scheelt mij weer magic. Helaas kan ik ze niets geven (wapens en armor), anders zou ik een superleger hebben. Ik heb een huis vol met Ebony en Glass Armor en Ebony en Deadric wapens! 8) }:] :+
     
  19. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt dark-man!:)

    Zeg, wat mij nu nog onduidelijk blijft zijn die quests.
    Wat is nou het main doel van het spel?
    a) bij bepaalde van die guilds horen of zo?
    b) zo sterk mogelijk worden?
    of c) gewaardeerd worden? (zoals bij Fable).
     
  20. dark-man

    dark-man Active Member

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt 1 'main quest' wat zegmaar de story-line is. daarnaast kan je bij gildes gaan en in rang stijgen, waardoor je je skills improved, en beter aan zien krijgt. of jij een hoog aanzien wil krijgen is helemaal aan jou. de mensen helpen je dan eerder met dingen en info, maar als jij hebberig wil zijn en gewoon allemaal mensen uitmoord, hun huizen inneemt en hun spullen verkoopt (wat hier de meeste doen geloof ik }:] ), mag je dat helemaal zelf weten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina