1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind vragen

Discussie in 'Algemeen' gestart door ~X-Box Junkie~, 11 feb 2003.

  1. ~X-Box Junkie~

    ~X-Box Junkie~ Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    1. mijn eerste opdracht voor de blades is om een of ander kubusje te gaan zoeken, en krijg routebeschrijving van zo'n gozer. maar als ik dan over brug moet staat er een gozer die een beetje agressief doet en skeletyjes summond enz. dus is er een andere weg of moet ik net zo lang trainen tot ik die gozer af kan maken?

    2. waar kan je goede axe's halen want dat is mijn major skill, maar in alle shops hebben en hele tering zooi aan wapens behalve axe's (of een slechte)

    alvast bedankt
     
  2. Fliepke

    Fliepke Wiekser

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Lok die gozer gewoon dat fort in dat in de buurt ligt. Dat heb ik toen gedaan :p

    2. geen idee :)
     
  3. lulfiep

    lulfiep The Goatchrist

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook toevallig, ik zet em net op het punt dat ik die vent verslagen heb uit! Ik heb em dus verslagen en die skeletons die hij summont verdwijnen alwee snel. Ik ben ook met die opdr8 bezig, weet je zeker dat die kubus in dat fort ligt?

    Axes zijn algemmen verkrijgbaar d8 ik zo. Ik heb een steel axe en ben axe lvl 80. By the way die skeletonsummoner heeft 2 iron axes bij, maar je moet em daarvoor wel sl8en. IK heb dat fort oppervlakkig bekeken maar zag de kubus zosnel niet, is dat wel het goede fort?
     
  4. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    in caldera bij die verick germain de trader kan je een goeie axe met magic erop kopen
     
  5. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    of jatten, want hij ligt ook op de tafel
     
  6. lulfiep

    lulfiep The Goatchrist

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb die ruine al gevondenn maar waar ligt ergens die kubus????????/
     
  7. J-D

    J-D ICE

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    check daedric ruines...daar lopen vaak dremora's rond en die dragen vaak daedric wapens bij zich...
     

Deel Deze Pagina