Anhaedra Beldoh the Undying Dahrk Mezalf Heb al een tijdje niet meer in deze thread gekeken. Maar hier dus het antwoord. Moet nog ff een vraag verzinnen. Als ik over 10 min nog geen vraag heb verzonnen mag iemand anders posten.
Hints waar te zoeken: In Maar Gan (dremora) Puzzel Canal lv. 3 (dremora) Dubdilla, grot in Grazelands (Winged Twilight en Frost Atronach) Dwemer ruine Bthungthumz (Dwarven Spectre) Een naamloos eiland in de buurt van Dagon Fell (Golden Saint) Enkele plaatsen waar een genaamd wezen zit, plus wat voor wezen.
Heb er al 3 gevonden op internet. En net een nieuwe vraag bedacht. Hoe heten de Telvanni mouths als je aan de Telvanni quest begint. (voordat je zelf in rang begint te stijgen want dan verdwijnen er en komen er nieuwe bij) *Edit, had te lang niet in deze thread gekeken. Kreeg net n mailtje dat er weer op gereplied werd. Dus toen maar de vraag beantwoord Nog een hint: Join Telvanni in Sadrith Mora
Over een weekje (als mijn PTA voorbij is) kan ik pas antwoorden, want de xbox mag niet aan tot na de PTA
Hebben jullie er nooit aan gedacht dat je die antwoorden bijna allemaal op internet kunt vinden. De sites geef ik niet anders zijn het helemaal geen zoek opdrachten meer.
Raven Omayn Arara Uvulas Felise Ulessen Mallam Ryon Galos Mathendis Ik had het antwoord binnen 2 min Benneke's vraag5: Wie of wat is Staada?
Staada is een Golden Saint. Volgende vraag: hoe heette het eerste deel uit de Elder Scrolls serie en in welk jaar kwam het uit? Niet zo moeilijk toch?
Het antwoord is FOUT Staada is geen god in maar gan hint: het is een genaamd wezen Verdomme, weer is iemand mij voor
aha staada is die golden saint ten west van dagon fel die je meot doden voor de quest van azura waar je azuras star van krijgt