Viel me tegen hoe lang het duurde voor het juist antwoord, maar 1995 is correct! Ga je door voor de magnetron? Of verzin je gewoon een nieuwe vraag.
mijn 2e vraag: hoe heet de NPC die over Multiplayer praat en over nuditi? Ga ten oosten van Dagon fell maar eens wat eilandjes afzoeken
Auw hoor neet. Weet je wel hoeveel eilandjes er ten oosten van Dagon Fell liggen? Ik kreeg ook eens van iemand de opdracht om een grot ten noorden van Maar Gan te zoeken (bleek in het noorden van Sheogorath te liggen), daar heb ik toen ook dagen na lopen zoeken. Nee, ik pas deze.
dagoth's plans, plan to defeat dagoth, battle on red mountain, the return of the nevaraine volgens mij is de laatste fout
plan to defeat dagoth ur, ennuh, iets met red mountain... ennuh aaargh ik weet het niet meer (btw kan die dagoth ur dood? k wil em soultrappen, ik ben van plan de hele kamer vol golden saints te summonen en dan doe ik een soultrap spell op hem, en dan ren ik keihard weg zodat de golden saints hem kunnen aanpakken, en als het HUN niet lukt, probeer ik het zelf. alleen doet die kut vivec in 1 keer zo'n 200 damage)
wie wil je nou soul trappen vivec of dagoth? en volgens mij kanje dagoth allen soul trappen als je een hele lange soultrap spel op hem cast en dan the heart of lorkan kapot maakt
Gaan we nog verder met het spel of gaan we auwhoeren over hoe je dagoth ur hebt gekilld (is trouwens bij iedereen hetzelfde). Ik weet het antwoord trouwens niet. Ik heb die documenten verkocht aan iemand, en ik weet niet meer wie. Effe een gok: Dagoth Ur's plans, Assault on Dagoth Ur, Plan to defeat Dagoth Ur, Battle on Red Mountain.
ja ik vond het begin erg leuk (ook al kende ik de helft van de vragen niet), maar nu dreigt het niveau erg laag te worden
Ik zal maar een nieuwe vraag geven voordat de mods met een slotje komen Benneke's vraag 5:Wat is je geboortesign als je geen magicka door te rusten kunt aanvullen?