Toevallig ben ik die pas tegengekomen Hij staat in Ald Deadroth. Benneke's vraag 6: Hoe heet de ziekte die je moet krijgen om een vampier te kunnen worden?
shit rotvraag!!! Eerste wat ik dacht was black hart blight maar dat is van Corprus Disease... nee ik weet het echt niet
Vampier worden is echt wel cool, heb je een aantal specials en je kan zelfs niet tegen licht! de ziekte heette geloof ik porphyric hemophilia of polyphyric hemophilia. Als dit goed is is mijn vraag: In welke stad/dorp bevindt Big Helende zich?(makkie)
Benneke strikes again Het antwoord is prrrrrrrrrr [tromgeroffel] Sadrith Mora Benneke's vraag7: WAT draagt altijd deadric armour?
YES!! ok, welk ras was ooit niet geliefd in Morrowind maar is nu langzaam geintegreerd in Morrowind?? (hint: Ze zijn erg goede armorers, ze krijen daar in het begin ook een skillbonus voor) Makkelijk toch, deze??
Orc, orc!! Zo ja dan is de volgende vraag: bij wie, en waar moet je zijn, om de Morag Tomg te joinen.
In de kelder van Vivec Arena, je moet praten met Eno Hlaalu. Benneke's vraag 8: Een moeilijke. Hoe heten de 9 Ash Vampires? ***edit*** Ik zal hem makkelijker maken: noem 3 van de 9 Ash Vampires.