1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind wat is jouw caracter

Discussie in 'Algemeen' gestart door yony_the_gamer, 14 nov 2002.

1. yony_the_gamer

yony_the_gamer A.K.A -YonY-

Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens als je niet goed weet of je je character wel leuk vindt, denk aan de 3 classen: Stealth, Combat, of Magic. Geen een is makkelijk om in zn eentje te trainen (oh wat ben ik vaak dood gegaan, en wat heb ik vaak godmode gebruik :D) met mijn short swordje....
    Maar combinaties maken is niet makkelijk. Denk er aan dat het spel niet weg loopt en alle keuzes voor je open staan, je moet gewoon ook zelf voor de keuzes open staan.

Ah wat ben ik weer lekker op dreef, I LOVE RPGS!:+

2. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een Nord, ik kan nu ook fijn met magiv kloten (alles opgevoerd), maar ik ben een warrior, dat roelt! :D Level 27. }:]

3. lulfiep

lulfiep The Goatchrist

Leuk Bevonden:
    0
    char.

Ik heb morrowind net een paar dagen en ben Argonian, lvls weet ik zo niet. Weet iemand waar je veel en goeie spells kan kopen?

4. RedSolÐier

RedSolÐier Ja ..?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een Lvl 28 nord, met Ebony armor en Longsword, en ik draag een Frost Mirror Robe (zuigt) maar hij ziet er stoer uit als ie zo glanst. al die gasten zeggen telkens: its been a while since i've seen a nord in that kind of costume

5. Loki

Loki I like cookies

Leuk Bevonden:
    0
    is het een lang spel?
    of gaat het snel vervelen?
    ik denk dat ik het ga kopen

6. tfo

tfo gta vc verslaafd

Leuk Bevonden:
    0
    lang en gaat niet vervelen namelijk zoveel te doen!!!!

7. Anne

Anne Young at Heart

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een nord, level 12, Roque.
    Mijn duurste item is een soul gem ter waarde van 60000.
    Zie je iets leuks op tafel liggen? Gewoon even invisible en ...hebbes.

:)

8. tfo

tfo gta vc verslaafd

Leuk Bevonden:
    0

stelen zo heftig het zou verboden moeten worden!!!!!

9. Timo

Timo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben redguard op level 43 :D Heb daedric armor en daedric batlle axe en claymore
    en ben masterthief bij de thieves guild

10. tfo

tfo gta vc verslaafd

Leuk Bevonden:
    0

waar vind ik zo'n style daedric b-axe??? ik heb em echt nodgi plz help mij. ik heb nu full daedric met chrysalemere

11. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    aaaaaaaaargh, ik heb zo die gast gemolt die die deadric armor had, en toen hij eindelijk dood was, lag ie daar zo (ja echt waar 8) ) en kwam er zo'n iets vaags in beeld van 'restore a saved game blablablablabla' dus ik had zoiets van "BOEIE", en ben verder gegaan.. ga ik naar casius voor een opdracht, wil hij me niets meer geven/helpen omdat ik die ene vent gesloopt heb!! aaaaaaaaargh helemaal voor niets geweest :'-( :'-( :'-(

12. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    De game Morrowind is 1st person, toch?
    Lijkt me wel een strakke game, denk dat ik deze maar eens moet gaan kopen, zodra mijn loon er weer is.

13. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kan wisselen tussen 1st en 3rd person

14. tfo

tfo gta vc verslaafd

Leuk Bevonden:
    0
    dat was zeker in tel fyr ofzo boven in die toren waar je alleen met rising force potion kan komen ofnie? want dat gebeurde bij mij ook dus heb ik die casuades ofzow ook gemolt :p maar dat schijt echt niet hoor want het spel heeft nog zat quests.
    die daedric gast was trouwens wel vet moeilijk

15. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja daar. maar nu kan ik de main quest toch niet meer doen, of wel?

16. Anne

Anne Young at Heart

Leuk Bevonden:
    0

:eek: , misschien heb je gelijk.
    Volgende keer maar gelijk, chop, chop met m'n bijltje :+
    Trouwens Aks skill 82

:)

17. tfo

tfo gta vc verslaafd

Leuk Bevonden:
    0
    geen idee ik heb die nog nooit gehaald.
    maarre hoe bevalt die daedric? wel vetjes he? ik vind van wel

18. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jup zekers wel :D en die vent was wel moeilijk te verslaan ja. gevecht heeft wel 5 a 10 min. geduurd denk k 8) . maar hij heeft geen helm en schild, of wel? en met die key die hij geeft kan je nog een armor van 150.000 uit een kast halen, en met die key op zn tafeltje zo'n wapen van 80.000 8)

edit: wat ben jij dan eigenlijk nu allemaal aan het doen als je de main quest niet kan doen :confused:? gewoon skills improve en voor guildes opdrachte doen?

Laatst bewerkt: 4 dec 2002
  19. tfo

tfo gta vc verslaafd

Leuk Bevonden:
    0
    momenteel bezig heel morrowind uit te moorden, maar er zijn nog een hoop slachtoffers te gaan. dat wapen wat je hebt heet scurge ofzo en kan een scamp en dremora summonen voor hoeveel? 60 secs?? iniedergeval het wapen zuigt als wapen maar is goed om sterke beesten te summonen (ik heb het iver dremora die scamp kan nix) enne, ik summon gewoon m'n eigen beesten.
    (ben trouwens overnieuw begonnen, ik geef nix om armor en wapens meer nee, magic heeft me overtuigd :p, ben nu een high elf want die heeft 150 magicka hehe)

20. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    hehe, als je een belangrijk persoon vermoord dan krijg je zo'n bericht. Is ook wel leuk om ze allemaal te mollen :+

Deel Deze Pagina