zijn de controls op de xbox goed of no? ik bedoel zijn ze zo frustrerand als in ffa of is het wel goed?
Het bestuurt prima, beter dan op de PC vind ik zelf. Al vond je Halo lekker besturen dan weet je ongeveer waar je aan toe bent.
Zeggen ze bij mij ook (in such a grand outfit). Ze zijn allemaal heel aardig, ik heb een rep van 11 en iedereen wil dat ik blijf en met ze praat! Ik ben nu bijna master bij de mages, moet alleen nog mijn stats opkrikken. Ik heb nog geen een normaal persoon afgeslacht (alleen die Dreamers, die irriteren me en zijn zo pissed! ).
lol, das echt koel gister heb ik general Darius gesloopt, das de leider van de imperial guard best lagge
Ben net begonnen eigenlijk.. hehe geloof wel dat ik het op de moeilijke manier aan het doen ben als ik de meeste reply's hier zo lees.. zie namelijk veel nords en thiefs Ben zelf een Khaliif (zo'n kat) Monk.. hehe heel moeilijk in het begin maar mundo powerfull later.. (tenminste als ze een beetje AD & D regeltjes volgen ) Geen armor, geen wapen.. alles hand to hand en op non armor skills.. zoals ik al zei.. erg lastig in het begin..
k ben ook opnieuw begonnen : ik ben nu een imperial battlemage (onderhand al level 14) en ik gebruik ook niet echt wapens, alleen maar magie
Ik ben nu ook bezig met magic, ik ben al Arch-Mage (de baas) bij de Mages en al Guildmaster bij de Fighters (ook baas), Operative bij de Blades (ook baas ) en clanfriend van de Ashlanders, maar daar ben ik me aan het opwerken! Ik heb een reputation van 15 en iedereen vind me gewoon aardig en wil me met praten enzo!
Weet je wat pas ruk is, ik heb iedereen geholpen en ben nu de Neravine (de verkorene), maar nu wordt ik opeens gezochte door de Temple (die geloven niet in mij! ). Nu kan ik dus niet de Great Houses van mijn absolute macht overtuigen! ]:- Mijn reputation is nog wel 20. Wist je trouwens dat er ook filmpjes in zitten, heb er net een gezien. Ik heb ook gevochten in de Arena in Vivec, de Arch-Mage Trebonius daagde me uit voor een gevecht, had ie beter niet kunnen doen, nu ben ik Arch-Mage!
ik heb em sinds vrijdag lvl 4 thief maar dat mapje aan de linker boven kant blijft zwart wat kan ik daar aan doen en waar is iemand met veel geld ik heb een steen van 60000 gevonden maar niemand heeft genoeg gold en is blackcap bij de thiefs guild hoog of niet en wanneer gaat ze je dingen verkopen?
Zit een blaadje bij, hoe je de kaart terug krijgt, is een of andere fout (heb ikzlef nog nooit gehad). Ze hebben meestal maar 200-4000 drakes, die steen (gem) moet je gewoon houden en in je huis leggen, naast je bed (de Grand Soul Gem is net een condoom). Of gebruiken om te enchanten. Van de Thieves weet ik niks, van de andere bendes wel (zie sig)!
ik was die kaart helemaal vergeten]:- maar hoe krijg je een eigen huis en waar kan je goed heavy armor vinden of 2 handed sword
Ik ben Nord en dan BattleMage volgens mij onder de tower. Ik ben nog in Balmora en heb me bij 3 gildes aangemeld. 1 opdracht vervuld voor de "thieves" en de ratten gekilled. Ik heb niet echt veel tijd aangezien ik veel Task Force Dagger speel online.
Pfff, wat een vragen! Een eigen huis ben ik ook nog niet achter, maar ik neem gewoon huizen in van slechterikken die ik heb moeten vermoorden (bij een Guild). Goed heavy armor vind je in grotten en tombes, en bij ghostgate (maar niet helemaal compleet). 2 handed swords, kun je overal wel halen, gewoon overal goed kijken en zoeken.
Ik ben ook onder The Tower geboren, opzich vrij waardeloos, want je vind later spells en amuletten die ook duren openen en sleutels vinden. ]:- Maar bij drie guilden aanmelden, had je bter niet kunnen doen, de Fighters Guild heeft nogal problemen met de Thieves, dat zal andersom ook wel zo zijn (ik kan niet meer bij de Thieves joinen in ieder geval).:{
Als je gewoon 'netjes' speelt, niet dat dat moet maar het kan wel, kun je wel bij beide guildes een reputatie opbouwen. Je moet dan veel meer met grote bedragen 'briben', heeft iemand trouwens al UMBRA, da's een orc maar ook zijn zwaard (hij is vernoemt naar zijn zwaard), ik heb hem na veel moeite verslagen en wat een zwaardje zeg, is waard 110000, en da's geen nul teveel. TIP, koop een wapen waarmee je je vijand kunt verlammen.