1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind wat is jouw caracter

Discussie in 'Algemeen' gestart door yony_the_gamer, 14 nov 2002.

1. yony_the_gamer

yony_the_gamer A.K.A -YonY-

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 25/7 gespeeld (op pc) en heb nu de expansion (tribunal) en alle guilds gefinished. Alle houses. Ik heb de mainquest ook gedaan en er is niets meer aan want ik ben level 97 dus ik sla iedereen in een klap dood. Ik ben 8 dagen vampier geweest van die magische clan, heb internet gebruikt om een "cure" te vinden. Ik heb een reputatie van...0. (ben toch een dief? :D). Ik ga overnieuw beginnen. Dat thief zijn was wel cool en dat character was gewoon "mij". Ik hou ev namelijk van om te kunnen zeggen: jah die heb ik gepikt, jij hebt ervoor gewerkt, of: jah jij hebt een N64 met mariokart maar die speel ik op de pc met emulator enz. enz.

Ik vraag om wat suggesties voor een nieuw character. Uiterdaad gaat het om mijn eigen spelplezier, dus ik maak zelf de keuze, ik moet gwoon een zetje hebben om opgang te komen.

Kommaa
    koma koma koma

2. Loki

Loki I like cookies

Leuk Bevonden:
    0
    maaak gewoon zelf een class heb ik ook gedaan en het is leuker dan toen ik thief was ik ben nu adventurer dark elf lvl 68)

3. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Die gast wil toch dood of niet? Ik ben gewoon verder gegaan, ik had er geen zin in.:{

4. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    zie sig

5. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben een high elf nog wel level 1 ... ben nog nie zo ver... zit in de vechters-guild (zo staat ut in de handlijding ;)) en ik moet die *pest* ratten doden... dat is moeilijker dan dat ik dacht. maar ik ga nog wel ff trainen:D :D :D 8)

6. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Moeilijke????:confused: :confused: :confused: :confused: :eek:

7. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben echt zo vaak opnieuw begonnen. Ik was telkens niet tevreden met mijn figuur. Dus ik guides lezen, op het net naar tips zoeken etc. etc. :{ Ik heb nu uiteindelijk gekozen voor een Breton met als Sign the Apprentice. Geen zwakheden en een Magicka van 175 op level 1! Verder een aardige health/fatigue en ecumbrance. Alleen mijn Speed is nog ff kut, dus daar ga ik me nu de komende levels op concentreren. Alchemy vnd ik echt relax, zelf een beetje brouwseltjes maken. En omdat mijn luck zo hoog ligt komt hete echt vaak voor dat ik goeie items/wapens vind nog zelf een beetje enchanten... Echt meesterlijk.:)

8. RedSolÐier

RedSolÐier Ja ..?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook een paar dagen geleden een Breton begonnen, ik heb Atronach als Sign 210 magicka had ik op lvl 1, geen magicka restoren door slapen is helemaal niet zo slecht, ik heb Conjuration als 1 van me Major skill, ik summon gewoon een Ancestor Ghost, ik val em 1x aan, en dan valt hij mij ook aan met magic attacks, zodat mijn Magicka restores, en dat is tevens ook een makkelijke manier om je Magic skillz te trainen

9. SAMUS

SAMUS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben net een sorcerer geworden, en waar kan goeie spells kopen? bv goeie destructionspells, en waar kan ik goeie spells vinden van monsters die ik kan sumonen?

plz help me.

10. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    }:] Puik plan! Mijn magic is 80 of 90 ofzo (ik ben level 29!). :eek: }:] Ik ben meer een man van de wapens (kan wel 5 beesten tegelijk summonen, met amuletten en spells en scrolls)! :+

11. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Mages Guild

12. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan nu ergens slaven kopen, dus ik koop ze meteen allemaal op en dan laat ik die voor me vechten, scheelt mij weer magic. Helaas kan ik ze niets geven (wapens en armor), anders zou ik een superleger hebben. Ik heb een huis vol met Ebony en Glass Armor en Ebony en Deadric wapens! 8) }:] :+

13. SAMUS

SAMUS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nah, bij de mageguild zie ik nooit wat boeiends.
    en chaos, wat zijn 1 van jou beste spells? en waar heb je die vandaan.

alvast bedankt chaos :D

14. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm...summon Flame/Frost Arconach. Summon Greater Bonewalker. Ik heb een hele lijst, ik heb gewoon alles gekocht wat ze hadden (behalve de waardeloze }:]). Maar een aantal kan ik niet eens gebruiken omdat ik te weinig magicka heb. ]:- De Mages Guild in Balmore, Sadrith More (W Hall) en Ald-Ruhn hebben wel goede spreuken, misschien moet je missies voor ze doen, zodat ze betere spreuken gaan verkopen? :confused:

15. SAMUS

SAMUS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oow, ik wist niet dat het afhankelijk was van je status bij de mage guild.

16. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Waar zijn jullie trouwens allemaal lid van of welke ranks/titles heb je? Ik heb de volgende:
    Fighters Guild: Master (hoogste rank)
    Mages Guild: Arch Mage (hoogste rank)
    Blades: Operative (hoogste rank, je komt Caius niet weer tegen, dus je kan niet verder advancen, maar je bent toch de besta Blade op het eiland. :D)
    Redoran House: Kinsman (5e rank, ben net lid)
    Ashlanders: Neravine (uitverkorene, hoogste rank)
    Verder ben ik nog Hortator bij de Redorans. :+
    Mijn reputation is 26 ofzo (misschien al weer 1 of 2 puntjes hoger).

17. Killswitch

Killswitch hungry 4 more??

Leuk Bevonden:
    0
    trouwes nog een leuke tip (kweet nie of iemand anders die al had vertelt )

als je een thief wilt gaan spelen: zodra je jezelf hebt ingeschreven enz scheur je gelijk naar ghost gate. beneden in the tower of dusk staat een smith met allemaal glass meuk. je kunt hem helemaal leeg roven 8) zorg er gewoon konstant voor dat ie met zijn rug naar jou toegekeerd staat

gister uitgevonden, best grappig lvl 1 thief vol met glass :p

18. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kun je die slaven kopen?:confused: :confused: :confused:
    als je naar hla Oad gaat en dan naar die ontvangst post, luik naar beneden pakken. Dan naar zo'n gast gaan en die vraagt of je een slaaf naar balmora wil brengen voor hem. maar die gast waar je de slaaf (robinna) naar toe moet brengen is niet thuis dus gebruik ik haar nu als mijn slaaf. :D

19. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben Dunmer Battle-mage onder the mage.
    Maar weet iemand of het als The mage (sign) later opschiet met je magicka want ik ben level 7 en heb nog maar 88 magicka ofzo maar dat vind ik veel te weinig en het gaat amper omhoog. Dus ik ben toch niet zo ver dus ik denk dat ik The aprentice neem want dan schiet het tenminste wat meer op maar zijn die nadelen erg groot of niet?

Trouwens wat wel leuk is als je ergens voor seyda neen rondloopt dan hoor je op eens een gil en als je dan gaat kijken wat het is ligt er zoon lijkt met scrolls van : + 1000 to acrobatics for 60 sec. Als je die gebruikt en een aanloop neemt en springt vlieg je fokking hard weg en toen lande ik later in het water en toen keek ik op mijn kaart en was ik in de ' wilderness' en er was overal om mee heen water en ik was heeeeeeel bang :'-(

Laatst bewerkt: 11 dec 2002
  20. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    een gil?:confused:

Deel Deze Pagina