1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind wat is jouw caracter

Discussie in 'Algemeen' gestart door yony_the_gamer, 14 nov 2002.

1. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon een paar keer een onderwerp aanklikken, dan worden ze kwaad (kun je zien aan het metertje). En als je dan het gesprek beeindigt, vallen ze je aan en sla je ze dood. Weer een evil bastard minder! }:] :D :+

2. sugarLEVI

sugarLEVI ?

Leuk Bevonden:
    0
    Wie weet er of je nog steeds lid van de tempel kunt zijn als je al als de nerevarine bekend staat?? en vanaf welk moment sta je bekend als de Nerevarine?? Ik moet nu naar de tempel om informatie te verzamelen over de ontbrekende verhalen voor de wijze vrouw.. Maar ik wil graag eerst nog tot master stijgen in het tempelgilde... lijkt me wel cool, vooral omdat ik daar niemand over hoor hier...

3. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Je staat bekend als Neravine als je de grot van Azura hebt betreden (1e filmpje). Als je Dagoth Ur hebt verslagen erkent iedereen je ook en iedereen aanbidt je! :+

4. yony_the_gamer

yony_the_gamer A.K.A -YonY-

Leuk Bevonden:
    0
    en wat ga je nu doen?:+ 8) :{ :eek: :'-(

5. RedSolÐier

RedSolÐier Ja ..?

Leuk Bevonden:
    0
    er zijn maar een kleine 400+ quest + honderden caves. dus er dat je echt alles gedaan en gezien hebt..

6. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    ...goeie vraag...iedereen maar doodmaken dan...???}:] 8)

7. sugarLEVI

sugarLEVI ?

Leuk Bevonden:
    0
    Kan leuk zijn, vooral als je nog niet zo ver bent met de mainquest, ik vermoordde namelijk laatst een vrouwtje dat van belang was voor de mainquest, en toen kreeg ik het advies van het spel maar weer een savegame te laden, aangezien ik het zo niet 'uit' kon spelen...

8. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan ik die gast eigenlijk vinden? ik zit nu op de red mountain. Waar is dragoth uhr? in een grot? of staat hij/zij (of wat dan ook) ergens en valt je aan?:confused:

9. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Nou als je naar 3x links 8x rechts en de 3x de 4e deur links neemt in willekeurige volgorde dan staat hij op je hoofd. Dan moet je een klein poepje laten en dan heb je hem verslagen.
    (of met andere woorden: Ik zou niet weten.)

10. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Staat op je papieren kaart en Lord Vivec zet het op je map als je met hem erover praat. Maar je moet eerst de Keening en de Sunder hebben, anders kun je hem niet verslaan. (Rammen op het hart en zo...:cool:).

11. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst ben ik pas echt snel gestegen, ik praatte met de Duke over de Morag Tong en zijn rating ging omhoog, ik net zolang klikken tot het 100 van 100 was en las dat ik nu Housemaster van house Hlaalu was! 8) Ik ben nu de leider van house Hlaalu en House Redoran!!! :+ }:]

12. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Weet er iemand een manier om van hause te veranderen zonder dat je daarmee last krijgt met die guards???

13. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Kan niet. Je kan er wel uitgegooid worden, maar volgens mij zien ze je dan nog als lid. :{

14. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dragoth ur heeft een spell over mij heen gegooit hoe maak ik die spel ongedaan?

15. dirkbroek

dirkbroek between dusk & dawn

Leuk Bevonden:
    0
    jah idd ik zit nu bij house redoran maar die quests vind ik zeer irritant. Hoe kan je dan b.v van house redoran overstappen naar een ander house b.v Telvanni?

16. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Gebruik de restore ......(agility, speed, etc.) spell of scroll of potion. Er staat wel in je stats screen wat er is gebeurd en wat je moet restoren.

17. tfo

tfo gta vc verslaafd

Leuk Bevonden:
    0
    dat kan helaas niet

Deel Deze Pagina