WHAT!! is er een main quest dan?? ik d8 dat het id gewoon was dat je met je schip strandde en je dan ALLES kunt doen wat je wilt... (en kleine queesten oplossen) en wtf is een slider? in de middeleeuwen (of wanneer dan ook) hadden ze geen teletransportatiesysteem d8 ik dan... ik ben ook niet zo goed geinformeerd :r
een slider is een beest waarmee je naar andere steden kan gaan. je kan ook teleporteren naar steden, das pas cool!!!
Duidelijk! kopen die hap. om jezelf ff zoet te houden tot fable en bc maar tis zkr gaaf. die wereld is zo fokking groot en tis heeeel mooi, et water is echt fokking mooi. weer en tijd effecten (dag n8 ) sfeer is geweldig. je kan doen wat je wil. k vind et briljant. vooral vanuit je eigen bed/stoel ipv van pc.
hij kost idd 60 euro, maar ik heb em alleen nog bij de frs zien liggen achter de balie weliswaar. je moet et altijd ff vragen voor de zekerheid
bij welke winkel hebben ze hem dan? heb hem vandaag nog niet zien liggen bij Fre Record Shop en Dixons :{
en is er trawens veschil met de pc versie?? en met de amerikaanse versie, want ik vind het schandalig lang uitgesteld... :r ik heb hem namelijk ook op pc, maar die schokt als de tyfus, id is wel goed achter het spel...
zo dat doe je snel , ik deed er een maand over...... maar ik deed ook side quests en bij en house enzz...
Nou ik d8 eerst dat ik deze game niet ging kopen maar ik wordt steeds enthousiaster wie kan mij nog enthousiaster maken,waar gaat het precies om enz.?