Ja dat kan, en er zit ook nog een verschil tussen de manneleijke en vrouwelijke figuren (de mannen hebben meer strength ). Ik had dus eerst een Breton met als sign The Apprentice. Die had dus in totaal magie x3. Maar ik vond m'n major/minor skills niet echt goed gekozen, dus ik ben pas weer opnieuw begonnen. Eerst met sign the Atronach (idd magie x4), maar ik vond het echt super irritant dat ik me magie niet natuurlijk kon bijvullen, dus ik ben nu de hele andere weg in gegaan. Dark Elf met al sign the Mage. Dus magie x1.5, dat vind ik voldoende, met in m'n major skills boogschieten, dat is dus echt superrelaxt!!! Maar eerst twijfelde ik ook over High Elf, maar die heeft heel veel zwakheden tegen alle soorten magi, das dus ook een no no.
Ik ben een imperial; Crusader en als sign: the tower egt nobel iedereen mag me ook: btw weet iemand waar de gninis eggmine ligt?? ik kan er egt niet komen
weet iemand waar die eggmine ligt waar je naartoe moet met je 2e opdracht bij de fighters guild? waarschijnlijk in balmora.
Volg die rivier richting het zuiden totdat je een loopbrug ziet waar vlakbij twee entjes staan bij een kampvuur, daar is ook de cave.
Over de jouwe...ik zoul wel een goed zwaard en armor meenemen als ik jou was... maar weet niemand waar mijn eggmine is :|
Kdenk een orc of Nord achtig ding met heavy armor. Kheb trouwens een: Dunmer Duelistmage (Battlemage met LS in plaats van Axe als major) The Apprentice
tis niet zo moeilijk hoor. Als je de silt rider afgaat rechdoor lopen. Op een gegeven moment zie je dan een grote versie van een party-tent () Die weg moet je ff volgen en dan zie je een guard voor de deur staan en die moet je ff briben of sneaken en dan de deur met een spell openen. Tis iedergeval 10 sec lopen ofoz
Tis allemaal wel leuk die high elf met extra magie enzo maar hij heeft wel overal een zwakheid voor daarom had k hem niet genomen maar breton + atronach is volgens mij wel 4 hoor ff checken
High Elf heeft de hoogste magicka, en die paar zwakheden (voor magie) boeien me niet zo. Daar verzin ik wel een paar leuke betoverde kledingstukken op. Je wordt sowieso niet zo veel met magie aangevallen. Je hebt btw wél resistance tegen ziektes, en dat is wel makkelijk vind ik. Ik ben nu High Elf met de apprentice als sign. Met Atronach kan je geen magicka aanvullen en dat trek ik echt niet. Ik heb nu 3x magicka, en daar ben ik zéér tevreden mee!
voor dat Magicka aanvullen daar heb ik een handig trucje voor, summon zelf iets, en val het aan, zoals bijv. ancestor ghost (die krijg je ook als je Conjuration als Major hebt) dan valt de ancestor ghost jou ook aan, en kan je je magicka restoren. dat gaat vrij snel
sorry je hebt gelijk zal het wel ergens anders gezien hebben en dat summonen gaat zo zwaar onhandig. Je doett gewoon die mark spell en dan almsivi intervention. Dan ga je naar de dichtsbijzijnde tempel en dan ga je naar een shrine en doe je cure blight. Die magie neem je dan op en voila je bent weer vol
ik von dark elf vet want hij ziet er een beetje evil uit en hij ziet er ook strijdlustig uit en hij heb vet haar. (vergeleken met anderen) .
Ik snap het, tot "en kan je je magicka restoren". :{ Ik snap het, tot "Die magie neem je dan op". :{ Ben ik nou écht zo dom? Ja klopt. Voor 'mark' heb je een andere spell die je naar die plaats brengt. *zoekt in boekje Ohja: recall.