Ja niet iedereen kan slim zijn he. Maar we houden nog wel van je hoor Maar dit werkt alleen bij iemand met als sign: The Atronach Kdenk dat je dat over het hoofd heb gezien.
ik had een dark elf met als sign shadow maar nu kan ik die niet meer openen dus ben ik nu een darkelf met mage als sign
Leg dan even uit wat er precies gebeurt flapdrol, zo snapt natuurlijk niemand het die nog nooit onder het sign The Atronach gespeeld heeft!
Al lees jij nou ook ff heel de thread lees dan stond het er al en zag je ook dat het helemaal niet mijn post was dus moet je het ff tegen een ander zeggen en dus niet tegen mij. Just trying to help. ps. trouwens als je begint kijk je toch wel ff naar alle klassen en signs. Atronach is KDW dat je X2 magicka mutiplier krijgt.
ik ben overnieuw begonne. ik vond dark elf met als sign apprentance echt super verrot. nu ben ik redguard met als sign the tower. die spell is supa handig! maarr dat is nog steeds maar tot lock level 50. helpt het als ik security heel hoog heb dat ie dan meer unlockt? of moet ik dan een item enchanten? iemand please vertel mij waar ik dat precies moet doen, met welke items en hoe ik dat moet doen? alstublieft help mij
als je genoeg geld heb (ongeveer 45000) dan kan je een item laten enchanten ( ik neem aan dat je nog redelijk laag level ben ?) je moet eerst een goeie spreuk kopen om deure mee te openen (volgens mij kan je in balmora mages guild er eentje kopen tot lvl 50), dan koop je ergens een extravagant amulet of exquisite als je genoeg geld heb(kan bij zo'n fine clothier in balmora), dan ga je naar die enchanter die helemaal bovenin staat bij zo'n tafeltje/desk, dan bribe je totdat ze je heel aardig vind (80 of hoger) en dan laat je het enchanten, doe item dat amulet, spell die open lock spell lock spell en zet die 2 dingen bovenaan op 100 et voila, ja kan zonder moeite alle sloten openbreken . je moet btw wel eerst ook bij die enchanter een soul gem kopen of zelf een soul trappen maar dat gaat moeilijk maar bespaar niet teveel op de soulgem...
dankljewel dus ik moet een spell (die heb ik al voor locks tot 50) enchanten met een amulet (die heb ik ook al (een mooie) ), maar dan moet ik ook nog een gem hebben MET een soul erin? moet ik die er dan bij enchanten?
Kan iemand me asjeblieft vertellen waar die Eggmine bij gninis is ik kan hem echt niet vinden PLZ! i beg u guy's
ga gewoon naar die enchanter in vivec, die heeft een zooi soulgems die je kan kopen. koop er eentje van 2000 of 3000 als het kan (of duurder als je genoeg geld heb) en dan kan je bepalen of je hem zelf enchant of dat je het laat doen. als je het zelf doet en je enchant skill is onder de 60 dan lukt het zo goed als nooit en als je het laat doen lukt het volgens mij altijd maar dat weet ik niet zeker (save hem dus ff voordat je gaat/laat enchanten) als je zelf wil enchanten kijk je bij de lijst met je items en dan staat er ergens rechts die soulgem, selecteer hem en druk op A, hij vraagt dan of je wil enchanten of rechargen, doe enchant, dan komt er een menuutje met een paar dingen, naam, item, spell enzo, selecteer bij spell die lock spell en bij item dat amulet en magnitude ofzo minimaal 100 en max ook op 100. en als het dan gelukt is ben je je soulgem kwijt, je spell niet en je item is geënchant dus die moet je nu nooit meer verkopen BTW, toen ik haar tot 100 had gepersuad(admire) koste het me alsnog 34000 drakes
ZO SHIT!!!@@!!@@!!!@@@!! 35000 ??!! ik vond 9000 voor mijn fiend katana al veel maarja.... ik denk dat je goedkoper uitbent als je je enchant naar 100 koopt doe ik dat wel. fenks for de etvais.
je moet je enchant niet trainen, je moet gewoon je intellegence raisen, door middel van potions of spells. dat werkt vele malen beter vind ik
maar je kan beter gewoon je intellegence doen, want dat is vele malen makkelijker (vind ik), en als je enchant geen Major/Minor skill is gaat het nog langzamer
ow hey sorry jongens voor dit foutje: ik zei eerder dat ik al een unlock spell had, maar dat bleek een power te zijn. dusse, bij wie kan ik een goede unlock spell kopen waarmee ik kan enchanten? btw ik heb een grand amulet met een twilight blbla erin gejat die is 60000 waard. joepie
had ik ook gedaan, die en nog een hele zooi best wel goeie soul gems kan je jatten bij de mages guild in balmora kwam ik er later achter dat ik uit de mages guild werdt getrapt doordat ik door de eigenaar van die soulgem wou laten enchanten en die open lock spell kan je bijna overal (lees: elke stad wel kopen, volgens mij zelfs in de mages guild van balmora.
ok thanks. weet iemand ook de precieze naam van de spell? ja ik weet dat ik irritant ben. ow hey ja haha.... nou ja kan ik wel vette unluck spell maken.