[Morrowind] Welke char hebben jullie?

Discussie in 'Algemeen' gestart door undertaker_fm, 4 jan 2003.

1. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben trouwens een
    Character: Redguard
    Class: warrior
    Sign: the Apprentice (En toch weet ik zeker dat ik Warrior gekozen heb, bug? Ik ga me maar n beetje met magic bezighouden, heb geen zin om op nieuw te beginnen en magic is toch leuker dan ik verwachte)
    Level: 2.

Ik zit BTW in Suran en ik kan die Hij-eis nergens vinden, heb de stad al een paar keer rondgelopen.

2. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    *Off-Topic*
    Ik weet niet of je hem al hebt gevonden, maar ik was er een hele tijd mee bezig, of Haj-Ej te vinden moet je naar dat slavenhuis gaan in Suran, de slavendrijver moet je ff een beetje briben totdat ie je voor ongeveer 80-90 punten aardig vind. Als je hem dan vraagt om Haj-Ej zegt 'ie dat Haj-Ej de naam is voor Hides-His-Eyes (of het ging andersom, doet er niet toe) Ga naar die Hides-His-Eyes in de Suran tradehouse en zeg heb 'Haj-Ej is Hide-His-Eyes' en hij geeft toe, dan kan je zelf bepalen of je dit aan de opdrachtgever verteld, je krijgt maar iets van 100 gp en als je het zegt valt Haj-Ej je aan en moet je hem killen, het is het dus niet echt waard, maar goed.
    *Off-Topic*

*On-Topic*
    Mijn stats zijn ondertussen:
    Name: Link
    Race: Dark Elf
    Sign: The Mage
    Lvl: 18
    Gp: 688 K :D
    *On-Topic*

3. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    check signature

4. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    waarom hebben jullie allemaal zo weinig geld :) ik heb 5500 ofzo :cool: jullie kunnen altijd met mij dealen voor geld :)

5. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    kweet niet of je het helemaal door hebt maar die K bij bijv. 686K staat voor duizend. jij bent eerder degene met weinig geld:{
    je mag wel wat met mij dealen (425K):p

6. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Lol ik dacht al nou ja hoeveel wiet wil je hebben voor 1K? :) en hoe komen jullie aan zoveel geld

7. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb alles compleet gericht op het dief-zijn:
    Ik ben zo'n tijger-beest.... uhhh... Khajit ofzoiets
    Class: Thief (duh)
    Sign: ik geloof The Tower (Night Eye heb ik als power iig)
    lvl 9, 2k goudstukjes

Ik geef mn geld altijd snel uit, vandaar dat ik zo weinig heb :)

8. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu opnieuw begonnen met een zelfgemaakt character. Ik heb de Atronach als sign gekozen. Maar nu is mn magic op. Waar kan ik iets vinden om mijn magic aan te vullen? (Zit nog steeds in Seyda Neen)

9. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    complete dorpen leegroven en ik heb sinds kort een nieuwe tactiek:

guards taunten en killen en dan hun armor verkopen. levert per keer zeker 3K op. ik heb nu 20K

ik heb nog een vraag: ben nu bij de ghostgate want ik wilde wel ff weten hoe het er daar uitziet (naar binnen gaan is nog niet een optie denk ik:D ) maar in zo´n toren zag alle shit van glass liggen. nu wil ik ff weten wat et slimst is: alles (creatief) verkopen of mijn light armor trainen?

10. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    *Off-topc*
    Glass Armor is de beste light armor in het spel en kan zich (op gelijke levels van heavy/medium/light armor) best meten met ebony en in mindere mate zelfs met deadric armor! Afgezien van de speciale armor stukken die je in het spel kan vinden vind ik glass één van de beste, het heeft goede armor rating, goede condition en weegt geen zak, dus je kunt gemakkelijk nog allerlei dungeons leegroven en de spullen meenemen, zonder last te hebben van overencumbrance, wat erg irri is. Enige nadeel is de lage echantment waarde. Verder zeker waard.
    *Off-topic*

11. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt dan houd ik et wel ff in een kistje.

ff offtopic:
    ik hoor wel eens dat mensen hun spullen na een tijdje kwijtraken als ze ze in kisten doen, ik weet het niet zeker maar volgens mij heb ik de oplossing; bij sommige mensen kun je lock-spells kopen, ik DENK dat als je een kist lockt, er geen spullen uitgaan. want waarvoor zouden de makers anders zo´n spell in de game hebben gedaan?

ik heb et ook gepobeerd en na een week lag het er nog.

12. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met die lockspell kan je dus deuren en kisten op slot doen, om vervolgens met je lockpick weer open te maken, handig als je je security skill snel wilt trainen. Ik dacht niet dat dit verder van nut was voor die spullen in een kist te bewaren, ik weet niet precies waar dat aan ligt, maar heb ook niet gehhord dat het in de Europese versie van Morrowind voorkomt, dus het kan geen kwaad lijkt mij, en anders check je gewoon regelmatig.

13. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand ff zeggen hoe ik mijn magic weer krijg? Ik heb al mijn magic opgebruikt en kan in Seyda Neen nergens iets vinden om t trug te krijgen. Kan ik daar nog iets vinden of moet ik ergens anders naar toe? Ik ben een Atronach, lvl 1 (vandaag opnieuw begonnen)

14. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    je mot slape wil je je magicka terug hebben. alles komt er weer bij als je slaapt. in real-time komt alleen fatigue erbij.

15. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik ben atronach, die krijgen magic er niet zo bij. Die absorberen 50% van de magic die op hen gebruikt wordt of zoiets. Maar ik ben pas lvl 1, dus kan ik moeilijk een wizard aanvallen. En ik kan ook geen spell gebruiken om magic te krijgen

16. xboxarend

xboxarend [xbox junkie]

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben redguard assassin met als sign the thief

17. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    ff een vraagie: als je glass armor met staal (steel) vergelijkt dan is staal dik 1.5 x zo sterk, wel is het zo dat glass ongeloofelijk ligt is. maar het is toch beter om gewoon het glass armor the verkopen en staal te houden?

en waar kan je iemand vinden die heel veel geld heeft? ik heb er eens 1 gevonden die 5000 had. en is het waar dat het geld van de eigenaren van de winkels dat dat elke nacht weer bijgevuld word (b.v je verkoopt iets van 100 en hij heeft 500 dat hij daarna 400 heeft en de volgende dag weer 500 heeft?)

Ik ben zelf een Redguard (met stoer haarkapsel)
    en heb ik mijn eigen klasse gemaakt (gericht op the warrior)
    en met "het" sterrenbeeld ben ik warrior.
    zit nu op lvl 9 en zit nu bij de ghost gate waaar ik glass armor kan jatten

18. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    k'ben momenteel:

-Breton
    -level 55
    -zelfgemaakte klasse (nadruk op magie)
    -sign: the ritual
    -money: 250K

19. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kom je aan zoveel cash money bling bling:D

20. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    door 4 sets glass armor te verkopen aan den Talking Mudcrabie
    (remember, ghost gate....:D :9 )+ nog een paar deadric weapons, scrolls, boeken....enz.:)

Deel Deze Pagina