1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mortal Kombat 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door viper, 13 feb 2003.

  1. NehpetS

    NehpetS Guest

    jah dat zijn het ook..alleen die hoorde specifiek bij die stage...ergens anders kon je deze fatalities niet doen..daarom:D
     
  2. J-D

    J-D ICE

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    ik noemde ze gewoon stage fatalities.
     
  3. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1

    neeeeeeeee niet doen :p

    hijs toch errug vetjes maar je moet wennen

    ok ok ik zal hem houden
     
  4. J-D

    J-D ICE

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is wel een errug vaag berichtjuh hoor. ik snap er nix van :confused:
     
  5. NehpetS

    NehpetS Guest

    jah DUH!!......ik speel nu al een tijdje en het gaat echt zooo soepel...in het begin moet je je een beetje focussen op een personage en wat basic moves/combos en tricks uit je kop kennen...dan gaat het echt lekker en ziet het er super uit..:D:D
     
  6. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    ja idd scorpion, kenshi, shang tsung vechten heerlijk

    sub zero valt me zwaar tegen terwijl hij juist mijn hardcore favoriet was in mortal combat
     
  7. Catscratch

    Catscratch Access Peace !

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    Reptile rulez =)
     
  8. NehpetS

    NehpetS Guest

    waarom valt hij tegen? ik vind hem samen met scorpion de beste
     
  9. freakonick

    freakonick Guest

    scorpion= the best:D


    mkda roelt!:D :cool:
     
  10. J-D

    J-D ICE

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    IK wil em ook, heb em pas over 3 weken :mad:
    samen met UC. dus 2 games! :D
     
  11. freakonick

    freakonick Guest

    zn zwaard owned :D
     
  12. jermain

    jermain

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    18
    Cyrax z'n zwaard roelt pas
     
  13. freakonick

    freakonick Guest

    die van reptile ook :D
     
  14. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Scorpion is my man,in de vorige was het SUb-zero maar vind zen move's niet meer zo vet,hij's wel leuk maar scorp is leuker,raiden met zen wapen ramt er ook een stevig potje op los 8),en ik heb al veel geunlockt nog lange niet alles,maar heb hem vanmiddag omgeruilt,vond het eentonig worden,MK feel was weg,en veels te sloom,dit is mening geen feit natuurlijk :)
     
  15. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit reikhalzend te wachten op die postbode uit aussie.
    Na al deze mail is mijn verwachting alleen hoger geworden.
    Dat het niet zo snel gaat is niet meer zo belangrijk als je al op leeftijd komt zoals ik, eindelijk een beat em up die ik ook kan bijbenen.
    Naja ik stam natuurlijk ook af van de eerste beat em up van deze versie.
    Ik vond die fatality van Kano errug gaaf toen.tjakkaa hart eruit.
    En Sub Zero slash ruggegraat naar el klote.
     
  16. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    MK5 is echt heel goed. De gameplay gaat dieper, veel dieper dan de vorige MK's (die ook heel goed waren), en dit is misschien de reden waardoor sommige mensen het maar niets vinden. Het is technischer en ze kunnen er niet mee overweg, of ze zijn een game zoals DoA of Tekken gewoon.....
     
  17. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is natuurlijk wel zo dat de MK-reeks een nieuwe stijl heeft ingeslagen volgens mij. En misschien wel een betere stijl met meer mogelijkheden. MK4 was ook al 3D, maar toch is de stijl van MK4 grondig verschillend van deze MK.
     
  18. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Jawell,tis veel techniser daarom ook slomer,hier kan ik wel mee overweg,leer je trouwens ook gewoon,en ook de slimme keuze met wapens of niet,met wapen slaan is slomer maar doet meer damage,en zonder ben je weer sneller,de mensen die MK hebben snappen wel wat ik bedoel met,IMPALE je wapen in hun :)
    vooral in die misie's dat je zoveel bloed eraf haalt,impale je wapen(kan jammer genoeg niet met allemaal,maar dan weet je wel zeker dat je het haalt)i.i.g. VEEL te unlcoekn,ook een beetje bucht erbij vind ik zelf maar ja,tis wel leuk :)
    Maar persoonlijk vind ik DoA3 ook technisch(niet zo als MK) maar het behoud zen snelheid wel en de move's moet je gewoon sneller doen,de feel is een beetje weg,dit is voor andere mischien beter,maar voor mij niet.En ook jammer dat elk persoon maar 1 fatality heeft,die van raiden is wel lachen,en the old-one van sub-0 ook wel :)
     
  19. inod3

    inod3 Murai is een aap :-)

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet veel zeggen over de vorige MK's. Maar deze roels echt. Als je je even verdiept in de verschillende combo's + bijv. wegstappen dan gaat dit spel zeer diep.
    Mijn favoriet is Kung Lao en wij zijn ons aan het voorbereiden op eventuele NL tournooien :)

    Wel jammer dat Live ontbreekt. nou ja..
     
  20. RiDaH

    RiDaH Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    is mk5 widesceen?
     

Deel Deze Pagina