MK is cool, maar ik begin wel ziek te worden van het coin collecten....Frost is mijn favoriete character
ze heeft idd maar 2 special moves maar het zijn wel een van de meest effectieve moves in heel die game (slide & ground ice) plus ze is snel met haar wapens en impale is ook altijd handig om erbij te hebben
ik wil die f*cking Cyrax ook hebben (niet zeggen in welke coffin die zit) btw..vinden jullie ook dat die controls niet echt goed reageren vroeger was dat beter in mk games IMO
nee ik vind controls prima hoor... ennuh.....sorry maar ik vond cyrax qua moves tegenvallen....ik had eigenlijk wel gehoopt dat het "het net" nog zou hebben...mensen die MK3 hebben gespeeld weten denk ik wel wat ik bedoel....maar voor de rest is Cyrax een van mijn favorieten...
dat net miste ik ook ja. Het is wel een leuk spel geworden, maar ik vind wel dat er maar weinig special moves in zitten. Ik weet nog niet of ik hem ga omruilen, maar ik zit er wel aan te denken.
aan een punt heb je niks,ik heb vast een totaal andere smaak dan jou,anyway's doe mij maar een 7,9 heb men mening hier eerder in deze thread al gegeven,dit is weer smaak en niet een soort feit(door bugs etc) maar gewoon omdat ik de eerdere mk's hierboven stel...
Ik heb Mortal Kombat 5 ook gespeeld maar dan op de ps2 bij een vriend...ik vind het een coole game en de fatality v Shang Tsung doet gewoon zwaar Toch mis iker iets in..ik mis de combos zoals in deel 3 ..het was ff wennen toen ik dit deel speelde..
MK5 De game roelt ik heb um ook en ziet er prima uit en ik vindt scorpion met blaze de beste al heeft blaze geen fatality
Ik kan het helemaal vinden in de mening van Ridah.....dit is echt een spel dat je tijd moet geven...en ik heb hem tijd gegeven en het is het meer dan waard.....ik zou dit spel niet minder dan een 9 willen geven....
ach mij lijkt mortal kombat wel leuk, maar niet super. en een spel overdrijven vind ik nogal stom.... ik zie het wel als ik em koop