ach, als ik jou zo zou horen dan kocht ik die game meteen, want jij praat alsof die game geen bugs kent. en daar wil ik eerst ff achterkomen. nehpetS weet jij misschien wat bugs aan de game?
hmm nee heb nog geen storende bugs gezien in deze game...wel een "niet" storende bug en dat is als je op een beplaad moment hoort Finish Her/Him en je doet iets speciaals ofzo...dan valt de vijand neer...staat ie weer op valt ie weer neer staat ie weer op....enz..enz en dat een stuk of 5 keer totdat er staat dat je gewonnen heb. Maar nogmaals dat is niet storend en het is mij maar een keer gebeurt...verder ademd deze game perfectie uit.....dat is alles wat ik kan zeggen...
jah nogal...dus misschien is dit oordeel een beetje partijdig...dus je kunt het beste ook aan mensen vragen die niet al sinds Mortal Kombat 1 spelen....en die deze ook hebben....ik denk dat je dan het beste een beeld kunt vormen voor jezelf...
Eindelijk heb ik hem binnen en ik vind het echt een kickende game. Drie vechtstijlen per persoon en special moves, waanzinnig veel te unlocken, goede graphics damn een van de leukste vecht games in lange tijden. Vraag waar vind ik de fatalities van de spelers, ik ben niet zo'n ster in geduldig maar wat moves uitproberen. Zijn die te unlocken in de Crypt of heeft iemand een fatality move list beschikbaar. Ok ik geef het gelijk toe ik ben ontiegelijk lui. Ik ben zo lui dat ik mijn vrouw vraag de knopjes van de afstandbediening van de tv te bedienen voor mij.
Ik heb van bijna alle karakters de fatalities al uitgeprobeerd en ik moet zeggen dat ze echt niet tegenvallen....ze zijn echt bruut....
Ik heb het spel sinds gisteren.. Nog niet lang gespeeld maar al een redelijke indruk ervan gekregen. Zelf vind ik dit de meest technische MK tot nu toe.. maar wel met de sfeer van MK1.. Grafisch en geluidstechnish had het misschien wel beter gekund maar de gameplay (en daar draait het tenslotte ook om) is gewoon goed.. Als je van technische fighters ala tekken enzo houdt zou ik hem gewoon ff proberen..
hmm ik vind het grafisch ook een topper hoor....kijk naar dat bloed en die damage models...ik vind het reteknap en mooi...