dat is vaak met vechtspellen, ze worden snel saai. niet iedereen denkt er zo over, maar ik wel. PS: en toch ga ik em kopen
Ik vind het een behoorlijk uitgebreide game. Er is zoveel te unlocken. Maar ja ieder zijn ding natuurlijk. Ik zou nu mijn geld inzetten op Panzer dragoon die scoort echt vet. Ik heb gelijk nog een vraag aan de kenners. Hoe unlock je de karakters. Raiden heb ik kunnen kopen maar als ik het spel uitspeel in easy meduim of normal krijg ik niets. Uiteraard ben ik wel een stuk of 5 keer afgegaan in zo'n ronde. (Je hoort mij niet zeggen dat ik hier geweldig in ben)
MK is back in THE game!! Poppetjes zitten in de doosjes. Als je met alle poppetjes het avontuur hebt afgelegd dan krijg je nog twee poppetjes. nog een hint: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=18125 Heeft iemand MK al op level "hard" uitgespeeld?? Ik kom nog niet voorbij dat achterlijke debiele aaaaargh.
Echt vaag want in die making off video zegt die ene gast dat er wel een stage fatality inzit. Weird...
Ik vind ook dat de graphics een stuk beter kunnen. Als je naar soul caliber op de dreamcast kijkt ziet dat er nog beter uit. Maar het is wel een gaaf spel, geeft een vreemd bevredigend gevoel als je een fatality doet op zo'n geeser die je eerder al moeilijkheden gaf. De psycho komt een beetje boven in je. FATALITY...
Ben het met je eens. Gelukkig maken de graphs voor mij niet uit. Gewoon lekker afreageren HAHAHA Soms dan, ja ........ PS. MODJES waar blijft die poll ??
De hoeveelheid bloed kun je instellen hoor. Dus das geen excuus. Gewoon een top game. Alleen niet spelen in breedbeeld mode want dan krijgen de dames een dikke reet. 4.3 mode ziet er het best uit geloof ik.