Heel wat gepost op dit forum, maar hebbuh jullie nou eiglijk een duidelijke mening over de graphics? Is DOA3 bijvoorbeeld beter of nie? Welke game is sowieso een leukere DOA3 of MK5? Of is dat niet te vergelijken. Kmoet namelijk ook eens een fightgame gaan kopen....
kwa graphics is DOA beter.. Kwa gameplay vind ik persoonlijk MKDA beter. Maar dat komt omdat ik MK technischer vind kwa spelen als DOA, DOA vind ik meer een buttonbasher. Het ligt er een beetje aan wat je wil. DOA is meer instant action terwijl je in MK toch wat meer moeite moet doen om de moves te kennen etc.. Wil je gewoon een "simpele" fighter met mooie graphics dan is het DOA Wil je een wat technische fighter en maken de graphics je wat minder uit dan MK..
doa3 is mooier en beter, maar mk5 is weer beter speelbaar en meer vechtstylen en fatalitys en veel bloed, wat doa3 mist....
Alleen moet je er dan wel bij zeggen dat je met DOA niet met z'n 4en tegelijk in het veld kan zijn.. Bij MK5 is de houdbaarheid gewoon veel langer, omdat je heel wat dingen kan unlocken.. Bij DOA is het enige wat je kan unlocken eén ventje en een aantal pakjes. Alleen wat Doa zo goed maakt zijn de graphics. Voor de rest gewoon een matige button smasher
toch is doa na halo het favoriete spel bij mij thuis als ik veel vrienden op bezoek heb MK heeft voor single player wel meer te bieden
haha nou uh valt dus echt wel mee hoor want ik vind het vechten in DOa veel leuker gaat lekker snel strakke moves enzo Ik speel DoA dus echt met zeer veel plezier nog en heb hem al een jaar MK5 zijn de moves beetje zelfde als voorheen vind ik Dat je met wapens kan vechten is wel leuk alleen dat je nu nog maar 1 fatality hebt per persoon vin ik minder en de fatality's zijn niet echt afwisselend. Iedereen wordt onthoofd De graphics zijn ook veel minder mooi DoA vin ik veel leuker over het geheel gezien
DoA3 button bashen,kom je niet ver mee in survival etc. anyway's wat denk je van het tactische gedeelte in DoA3,namelijk je kan counteren,dat is pas tactish,moet je steeds je combo's aanpassen etc.
MK heeft op tactische vlak best wel flaws trouwens..bijna elke character kan je verslaan door dezefde moves steeds te herhalen...je moet er alleen steeds ff achter komen welke moves dat zijn...werkt zelfs bij Moloch (zo heet ie toch of niet)
ik vind dat counteren enorm irri. vooral als je verder komt in de survivel counteren ze heel vaak en ga ik daardoor dood
ik speel op medium en hard, op medium kan je hem met scorpion zowat uitspelen door alleen maar die move te gebruiken waar je opzij stapt en je zwaard gebruikt..en een simpele zwaard combo...af en toe een beetje jugglen en klaar....als je dan bij moloch komt is het alleen maar heel dicht bij hem komen en met een van die attack knoppen blijven slaan...af en toe pakt ie je beet (pech gehad) kom je terug met een flying kick zorg je dat je weer dicht bij em in de buurt kom en weer snel achter elkaar blijven slaan...zo zijn er nog meer voorbeelden te noemen
ja een beetje dom blokken waardoor er niets gebeurt is natuurlijk wel spectaculeir he beetje armpjes omhoog 50 keer achter elkaar joepie ik wordt niet geraakt dit is leuk
ik wou net zeggen....bij MK5 kan je ook counteren.... en als je 50 keer achter elkaar geraakt wordt terwijl je blokt snap je het spel niet helemaal.....