1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mortal Kombat: DECEPTION

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cappella, 1 jun 2004.

  1. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Dit spel is echt boter geil man da filmpje van xboxworld daimn wat een fatality's
     
  2. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik denk dat dit toch wel een topper kan gaan worden......ga hem zeker aanschaffen.
     
  3. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    bij da filmpje bij xbw gooit iemand een bijl in iemand hoofd bij een fatality wie deed dat?
     
  4. Lord Kain

    Lord Kain Active Member

    Berichten:
    444
    Leuk Bevonden:
    2
    Deze game spreekt me wel aan.
    Vroeger had ik mk2 op de snes speelde altijd met een vriend was altijd ver lache 8)
    Moet binnekort maar es mk da halen voor mijn box lijkt me geinig.
     
  5. Dark Knight

    Dark Knight Vulcanus

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze game lijkt me ook vet, voornamelijk door de extra game modes en meer fatalities. :)
    Scorpion ziet er vet uit! En Baraka is terug, dat was me favo character uit de oude MK games. :)
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2004
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Boefje..... :cool: Maar ik begrijp het wel hoor. Maar helaas..... Het is niet mogelijk....
     
  7. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Het duurt wel lang hoor voordat mk d uitkomt :confused:
    In november pas!!
     
  8. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb ntsc versie gisteren binnengekregen, maar ik kan hem vanmiddag pas uitproberen
    dan laat ik jullie weten wat ik ervan vind
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224

    Vertel gelijk even hoe ie op live is ,,,, ik zit namelijk te twijvelen tussen deze game en DOA ... ik denk dat het doa word :)
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2004
  10. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    nee het is geen gekopieerde versie
     
  11. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Hoe is hij speelt ie lekker? :)
    Edit: Ik las net de video review van gemespot en o man die fatality van scorpion ging me hart toch ff sneller kloppen :eek: :cool:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 okt 2004
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    kewl hoe speelt ie op live :)
     
  13. The Ambassador

    The Ambassador Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar das mortal kombat _O_ _O_
     
  14. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    goed..ik heb een paar games gespeeld en totaal geen last gehad van lag. Puzzle kombat is voor mij lastig omdat de kleuren op elkaar lijken en ik een beetje kleurenblind ben. die andere mode, mortal kombat chess ofzo..thats where its at. zowel on als offline. het is niet precies hetzelfde als schaken. je kiest een team ..geeft iedereen een bepaalde rol en moet dan proberen de koning van de tegenstander te verslaan. als je je tegenstander slaat moet je battlen. je kan je health bar vullen op 2 plaatsen op het bord. erg innovatief en verslavend spel.
    konquest is ook uitgebreid. het is een soort adventure spelletje geworden. je loopt door een dorp en kan iedereen aanspreken en bepaalde huizen ingaan. af en toe krijg je een opdracht en zo kan je coins verdienen.

    maar het belangrijkste, het vechten zelf, is niet echt verbeterd tov mortal kombat deadly alliance. ook de graphics zijn zo goed als gelijk gebleven. mannetjes ogen en bewegen nog steeds houterig. je hebt nog steeds 3 styles waarvan 1 met wapen. er zitten wel dope combos in, maar het voelt imo niet echt aan dat het op gevoel gaat net als in dead or alive bijvoorbeeld. het zijn meer pre-set combos.
    interactieve omgevingen stellen niet zoveel voor. je slaat iemand door een muur en gaat ergens anders verder...been there, done that. er is trouwens ook een bonus disc met een perfecte arcade conversie van mortal kombat 1 en wat filmpjes etc...leuk voor de liefhebbers.

    mijn voorlopige conclusie:
    als je van deadly alliance hebt genoten dan is dit de shit voor jou. als je net als ik deadly alliance maar een matig spel vond. dan is dit een leuk tussendoortje tot DOA:U arriveert. die game zal de online mogelijkheden van de xbox beter benutten (winner stays, loser stays, spectators, online practice etc) en lijkt mij op zich ook gewoon beter
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2004
  15. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Hmmm, klinkt niet zo goed als ik gehoopt had.......dan maar ff wachten. Heb zomteen toch mijn handen vol aan PES4.
     
  16. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Hoe zijn de fatality; s? :cool:
     
  17. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    fatals zijn wat je van mortal kombat verwacht..bruut
    ik speel niet zo heel vaak dus ik heb ze nog lang niet allemaal gezien.
    wat ik persoonlijk heel dope vind is de nieuwe animatie van scorpion zn teleport

    wat ik ook nog vind tegenvallen zijn de controls. als je een combo wilt doen moet je echt op precies het juiste moment de knoppen indrukken. zit veels te weinig speling tussen. zwaar irritant. ik vind het al genoeg werk om al die combos te onthouden..nu moet je ook nog precies de timing weten.
     
  18. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ben bang dat ik deze toch maar laat liggen, ik wacht wel op DOA.

    Of de komende reviews moeten super zijn, maar dat verwacht ik niet.
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dialogical Mortal Kombat chess klinkt leuk ... toch wacht ik op DOA. Ik vind de graphics er op zich, wat ik gezien heb op plaatjes wel beter uit zien.

    *offtopic - Waar bestel jij je games, want ik heb soms het gevoel dat ik te duur uit ben... maar ja dat heb je met import games
     
  20. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb familie in Boston en tijdelijk een ex-collega in Toronto dus zo kom ik aan mn online games. Ik koop ze ook wel bij futurezone (Rdam). Daar verkopen ze ook import. Bij nieuwe games betaal je dan wel iets meer dan een pal versie, maar dan heb je ze wel eerder. Offline games koop ik eigenlijk niet om onbespreekbare redenen.

    Maar ontopic ...als ik zou moeten kiezen tussen wachten op DOA:U en nu MK: DA kopen dan zou ik ook voor DOA:U gaan. Die zal er zéér zeker er véél beter uitzien. MK is grafisch niet echt verbeterd tov deadly alliance en die zag er al uit als een rechstreekse PS2 poort.
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2004

Deel Deze Pagina