goed..ik heb een paar games gespeeld en totaal geen last gehad van lag. Puzzle kombat is voor mij lastig omdat de kleuren op elkaar lijken en ik een beetje kleurenblind ben. die andere mode, mortal kombat chess ofzo..thats where its at. zowel on als offline. het is niet precies hetzelfde als schaken. je kiest een team ..geeft iedereen een bepaalde rol en moet dan proberen de koning van de tegenstander te verslaan. als je je tegenstander slaat moet je battlen. je kan je health bar vullen op 2 plaatsen op het bord. erg innovatief en verslavend spel.
konquest is ook uitgebreid. het is een soort adventure spelletje geworden. je loopt door een dorp en kan iedereen aanspreken en bepaalde huizen ingaan. af en toe krijg je een opdracht en zo kan je coins verdienen.
maar het belangrijkste, het vechten zelf, is niet echt verbeterd tov mortal kombat deadly alliance. ook de graphics zijn zo goed als gelijk gebleven. mannetjes ogen en bewegen nog steeds houterig. je hebt nog steeds 3 styles waarvan 1 met wapen. er zitten wel dope combos in, maar het voelt imo niet echt aan dat het op gevoel gaat net als in dead or alive bijvoorbeeld. het zijn meer pre-set combos.
interactieve omgevingen stellen niet zoveel voor. je slaat iemand door een muur en gaat ergens anders verder...been there, done that. er is trouwens ook een bonus disc met een perfecte arcade conversie van mortal kombat 1 en wat filmpjes etc...leuk voor de liefhebbers.
mijn voorlopige conclusie:
als je van deadly alliance hebt genoten dan is dit de shit voor jou. als je net als ik deadly alliance maar een matig spel vond. dan is dit een leuk tussendoortje tot DOA:U arriveert. die game zal de online mogelijkheden van de xbox beter benutten (winner stays, loser stays, spectators, online practice etc) en lijkt mij op zich ook gewoon beter
Laatst bewerkt: 9 okt 2004