1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mortal Kombat: DECEPTION

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cappella, 1 jun 2004.

  1. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    klinkt wel goed , jammer van de gameplay : toch halen :)
     
  2. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Niet mee eens, gameplay DOA:U is zo mogelijk nog simpeler dan MK (als ze de gameplay uit de vorige DOA's gehouden hebben dan)

    En wie koopt er in hemelsnaam een fighter om graphics ?? 8)
     
  3. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Waar ben je het niet mee eens? Ik zeg helemaal niet dat MK minder complex is dan DOA:U...complexiteit heeft ook weinig met de kwaliteit van de gameplay te maken. Daarnaast koop ik ook niet een fighter om de graphics. Ik reageerde bevestigend op Fardo die zei dat DOA:U waarschijnlijk mooier zou zijn dan MK. Als je mn eerdere post ook had gelezen had je kunnen zien waarom ik de voorkeur geef aan doa tov MK..heeft dus niet alleen met gfx te maken...maar ik geef toe lezen is moeilijk.
     
  4. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Onze doctorandus aan 't woord *proest*

    Fardo zegt ''ik wacht op doa want die is veel mooier''

    jij zegt ''als ik zou moeten kiezen zou ik ook op doa wachten want die wordt zeker veel mooier''

    Nou mag jij me uitleggen waarom je tegen mij zegt dat je een fighter niet om de graphics koopt.... of lees ik weer niet goed ''oh alheilige dialogical'' ?
     
  5. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    je leest idd niet goed
    keyword:want
    dat woord heb ik niet gebruikt, ik gebruikte het woord inderdaad _0/
    daar zit een groot verschil in
    als jij nou de moeite neemt om ook mn andere post te lezen dan hoef ik dat niet nog een keer te doen
    amen
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2004
  6. CecilBDemented

    CecilBDemented demented 4 ever

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de import nu inmiddels thuis liggen
    en het is echt een vet spel zit een goede uitdaging in
    de fatalities zijn niet makkelijk uit te voeren zoals in mkda
    leuke game
    enn heel veer secrets en dergelijke echt tof.
    ik heb by the way the limited editie van scorpion
    helaas komen die boxen niet uit in europa :mad:
     
  7. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    DiaLogical,

    Die timing van combo's heeft zo zijn redenen; De meeste vechtspellen bevatten naast basis moves, special moves en supers ook diverse combo's. Deze combo's worden op je tegenstander geplaats op het moment dat hij/zij een fout maakt of nadat je hem/haar hebt verward/ in de val hebt gelokt met een bepaalde set up in de game waardoor je in een situatie komt om je combo beter te plaatsen. Combo's zijn erg geschikt om grote damage aan te richten (en bied een mogelijkheid voor het eventueel linken van je super) en zijn daardoor niet altijd even makkelijk. De gameplay van een fighting game zou namelijk een stuk oppervlakkiger zijn (en zal dus minder diepgaand en minder lang of zelfs helemaal niet in competitieverband gespeeld worden) als je je combo in elke willekeurige snelheids combinatie op het scherm zou kunnen toveren, hierdoor zouden mindere spelers van betere kunnen winnen wat eigenlijk niet de bedoeling is.(natuurlijk zijn er diverse andere manieren om je tegenstander te verslaan, dit is nu echter niet aan de orde). Master je combo's om je tegenstander de baas te zijn, het kan het verschil betekenen tussen winst en verlies. Stel je speelt een potje Mortal Kombat online, de wedstrijd gaat gelijk op en de spanning stijgt...de wedstrijd nadert het einde...1 foutje kan het verschil betekenen tussen winst of verlies...stel je maakt nu een fout en je tegenstander heeft aan 1 enkele goed geplaatste combo genoeg om te winnen; voert je tegenstander deze goed uit, dan is het gedaan met je...voert je tegenstander die combo niet goed uit of maakt hij/zij eerder een fout, dan kan jij je combo plaatsen om te winnen, mits je hem goed plaatst!

    Je kan alleen een topspeler worden als je de meest moeilijke combo op elk willekeurig moment, in elke omstandigheid, kan uitvoeren, en geloof me: Topspelers zijn er weinig! Master die combo's!
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2004
  8. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    YO SNKFOREVER,

    Ik begrijp wat je bedoelt en ik ben het in grote lijnen ook met je eens. Het moeten geen Killer Instinct taferelen worden, maar toch..Andere uitersten vind ik als combo's te stroef aanvoelen en dat vind ik bij dit spel bij sommige combo's het geval. En er zijn combo breakers dus het is niet zo dat je meteen verloren bent als je een combo incasseert. Van mij hoeft het trouwens niet zo te zijn dat combo's op elke willekeurige snelheid kunnen worden uitgevoerd, maar meer speling dan in MK mag van mij wel. Ik vind MK af en toe houterig aanvoelen.
    In soul calibur en andere SNK fighters :) bijvoorbeeld werkt dat ook en die vind ik nou niet persé oppervlakkig
     
  9. SerdeMaster

    SerdeMaster Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand nog vette screensshots of filmpjes van Mk deception
     
  10. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Toch verlang ik echt gewoon weer naar de Arcade-kast.......damn die was destijds echt super. Op de één of andere manier heeft geen één spel z'n speelplezier bij mij te weeg gebracht.
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2004
  11. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Ik ga deze zeker halen toen ik die fatality van scorpion zag bij gamespot kriebelde weer iets. En ik vond mk da al super vet :)
     
  12. CecilBDemented

    CecilBDemented demented 4 ever

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    @ maarten=xbox

    wacht maar tot je de rest van de fatalities hebt gezien.
    en de hara kiri's
    echt super vet en soms bizar ziekelijk

    nee is echt een hele leuke game geworden.
    deze geeft echt een mk2 feeling
     
  13. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    *) *) dope verklap nog eens 1 zieke fatality :) ( in spoiler ofzo) _O_
    btw die hari kire zit ie bij die 2 fatality in?
    bijv ze zeggen dat 1 karakter 2 fatality's heeft.
    is daar die hari kire bij inbegrepen :'-( ??
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 okt 2004
  14. CecilBDemented

    CecilBDemented demented 4 ever

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    nee elke charakter heeft 2 fatalities en 1 hara kiri 3 totaal

    ok leuke fatalitie(spoiler)





    sub zero bevriest de benen van zijn tegen stander en trpt het ijs kapot
    benen eraf.
    tegens stander strompeld weg en roept no no no
    en sub zero trapt zijn kop eraf.
     
  15. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

  16. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Is de game eigenlijk al uit? Las net de review in de GamePro en wil hem toch wel hebben ^^
     
  17. CecilBDemented

    CecilBDemented demented 4 ever

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    in Nederland komt hij 5 november
    import is ie er al
     
  18. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Bruut spel dat ik zeker ga halen, lijkt me helemaal gaaf om zo'n fatality in 5.1 te horen.:eek::cool:
     
  19. Fury

    Fury Borg-Drone

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem van het weekend kunnen bezichtigen bij een vriend thuis...

    Ik werd echt helemaal hyper van die konquest mode zeg... werd er duizelig en misselijk van. Maar verder leek het me wel leuk...
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2004
  20. Cappella

    Cappella Son of Sudeki

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk is tie er dan in Nederland....
    En in de konquest mode kom je karakters tegen uit het verleden, erg leuk, wel beetje saai, maar je moet deze mode helemaal doorspelen om geheime karakters te openen.
    Iemand al online gespeeld?
     

Deel Deze Pagina