1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mortal Kombat [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Nightbringer, 19 apr 2011.

1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Echt niet, gewoon de juiste timing hebben en dan heb je hem zo hoor :)

2. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Voor mij werkte dash > jump > uppercut vanachteren > dash > jump > uppercut vanachteren > etc het beste.

Als je eenmaal in een flow zit kom je steeds op exact de juiste afstand van Kahn zodat ie ipv een shoulderbash iets anders doet waar overheen te springen is, en dan is ie in zijn rug altijd vrij voor een uppercut.

Laatste ronde van het winnende gevecht had ik m bijna flawless neer.

3. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Hier ook.... en ik ben echt slecht, maar vind Shao Kahn niet echt spannend. Gewoon telkens dezelfde taktiek.

Of afstand bewaren en teleporten dan uppercut, of idd over hem heen springen. Als hij dan ook springt zelf snel slaan, dan kun je hem uit de lucht meppen.
    Mocht je dichtbij staan en hij blocked en komt dan met die hamerslag (zie je vrij duidelijk aan het groen worden achterhem). Dan is het een kwestie van enkel even springen. Je springt dan namelijk over de slag heen dan daarna direct een uppercut.

Als hij weer eens stoer staat te doen dan gewoon een mooie combo erop los laten.

Heb hem met de tower op medium al een keer flawless gehad... enkel krijg je dat niet te zien, aangezien de animatie op het einde meteen begint.

enfin, Shoa Kahn is een koekje iig op medium. Heb de moeilijkheidsgraad nog niet verder opgeschroefd, maar moet ik de volgende keer maar eens proberen. :)

4. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Tering wat heb ik soms moeite met fatalities. De xbox controller of in, zijn daar niet voor gemaakt. :)

Ik beperk me tot characters waarvan de fatality makkelijk zijn, dus bijv. B,F,B,F X. De fatalities met bijv. D,U,F,D en shit gaan echt moeilijk bij mij. Misschien toch wel overgaan tot zo'n Tournament stick controller ;-)

Overigens vind ik Liu Kang echt focking irritant om ermee te spelen, Baraka vind ik een kut tegenstander, hetzelfde geldt voor Nightwolf. Hoe debiel ik de character ook vind, is Johnny Cage qua speelbaarheid toch makkelijk, alsmede Kitana en Scorpion.

(heb nu van het internet de Complete guide in pdf, deze maar is doorlezen)

Laatst bewerkt: 7 mei 2011
  5. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Bedoel je dat je alleen de fatalities doet van characters die je kan, of kies je een character op basis van hoe moeilijk een fatality is? Hoop het eerste:+

Bedoel je deze guide?8)
    [yt]TQ40YT4c5Ik[/yt]

6. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Makkelijke fatalities natuurlijk, Kitana, Scorpion en Smoke bevallen mij goed.

en YEP, het is die guide ja. . .

7. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    LOL om het einde van dat filmpje:lol:

Ben van het weekend begonnen aan de story mode en holy shit, die is echt de beste ooit voor een fighting game. Ik speel met allerlei character die me normaal geen moer interesseren en ik heb nog lo ook.

echt goed gedaan van die gasten. nu moet ik alleen nog combo's leren linken (en zoeken) want ik kom nu niet verder dan de standaard 3 hits of 4 met mazzel.

8. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Je weet dat je tijdens fatalities block mag inhouden? Ook moet je de juiste afstand hebben, voor het geval je het niet wist :eek:..

9. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een schijtlag heb je online zeg in al die modes.

Lekker triest dat je daarvoor nog een pass nodig heb ook.

10. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    De block vasthouden ws ik even vergeten, thx !

11. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    oh oke doe die sweep en jump zonder problemen zonder die block knop.

12. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Even weer een kijkje in dit topic...

De fatalities vind ik juist erg makkelijk. Sterker nog, het is me maar een paar keer niet gelukt en dat was omdat ik dan twijfelde over welke combo ik moest gebruiken. Verder gebruik ik enkel block zodra er één van de volgende combo's erin zit:

F,F
    B,B
    U

Je kunt ze zelfs erg langzaam invoeren en hoeft niet eens in een bepaald ritme! Dat is bij UMK3 wel anders.....

Laatst bewerkt: 9 mei 2011
  13. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    Op internet zie ik regelmatig kombo's als "1,2,b+1".
    De "b" snap ik, dat is "back", maar wtf zijn 1 en 2?

14. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    1: X
    2: Y
    3: A
    4: B

15. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    kheb een classic kitana code over.. iemand ruilen tegen een andere code? (reptile en scorpion heb ik al)

16. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Wat is een Babality uitvoeren toch heerlijk. Speelde gisteren tegen Noob-Saibot online. Die kerel blocked weer zowat 60% van al mijn aanvallen en countered dan met een teleport ( waarbij die je vast pakt ). Na wat gevogel besloot ik maar om mijn X-RAY op te sparen en zo een lekkere dikke combo op z'n teleporting-ass te gooien. Met geluk de 3e ronde gewonnen ... en een babality. Degene waarbij baby Noob-Saibot vast zit in z'n eigen teleport. Vond het wel kenmerkend voor de pot 8)

17. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    voor de eerste die hem opwaardeerd:

Kitana Classic Costume:

24K2X-Y2VGR-MMGJJ-26MDM-JVMQZ

18. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Danke ;)