Heb vandaag mijn Kollectors edition opgehaald. In de winkel nog even naar beide versies en toch maar voor de PS3 gegaan. Normaal koop ik alles voor de 360, maar op de PS3 heb ik een sfiv fightpad...en natuurlijk de gewone kontroller... Online werkt best goed, al had ik 1 ranked match met wat lag, wat gewoon kut is.... Maar dat heb ik op de 360 ook met fighters. Verdere reden dat ik PS3 heb gekozen is omdat een aantal maten hem ook op de PS3 hebben. Tot nu toe heel tevreden! Enkel nog maar 1 keer arcade op medium uitgespeeld en wat online. En de tower begonnen met sonya. Al met al deed het me erg denken aan MK2 die ik waaaaaaaaaayback voor de Megadrive haalde als klein ventje. Ook bijv. Het whoopie sound effect bij uppercuts is er weer!! Erg tof Morgen weer verder met MK
Heb even een lijstje gemaakt van de moves die ik nog mis en verder nog niet te vinden zijn: Baraka: Babality Ermac: Babality, (classic fatality?) Jade: Babality, (classic fatality?) Jax: Babality Johnny Cage: Babality Kano: Babality, Stage-fatality Kitana: Babality Kung Lao: Stage-fatality Liu Kang: Stage-fatality Nightwolf: Stage-fatality Noob: Babality, Stage-fatality Quan Chi: Babality Raiden: Babality Reptile: (classic fatality?) Scorpion: Babality Sheeva: Babality Sektor: Babality Sonya Blade: Babality Sub Zero: (classic fatality?) Dus mocht iemand er eentje tegen komen!! :b:
Ik unlocken gewoon op mijn gemak. Koop in de krypt gewoon alles oplopend. Ga niet opzoeken welke kost wat voor item geeft. Schrok trouwens wel een keer in de krypt
Ik ook Gemene mensen daar zeg haha! Ik vind de game tot nu toe echt gaaf. Had het niet verwacht. Ben gelijk maar aan de story mode begonnen en ik werd compleet afgetuigd op Medium. Voel me echt slecht De story is tot nu toe wel gaaf. Vind het alleen jammer dat Spoiler Elder Sub-Zero het loodje legt
Kan elk character een babality dan? Ik dacht dat een aantal dat maar konden, Cyrax en Lui Kang bijvoorbeeld.
Kitaro...irri gedoe. Hij is wel weer de oude he met die move dat hij gaat teleporteren en dan weer op je stampt. Ik was Kratos en dan denk je dat het easy is maar nee dat niet. De X-ray moves zijn echt vet gedaan. In story mode ben ik nog in het begin.
ben nu bij het begin van chapter 8 (fav character!) vind de story mode ook niet echt moeilijk ofzo... de x-ray moves zijn wel super vet!
Hahaha dat had ik gisteravond ook was ook nog rond een uurtje of 1 snachts,dacht dat ik hartverzakking kreeg
Net ook even opgepikt toen ik naar de kapper moest. PS3 versie bij Mediamarkt Middelburg. Normaal zijn ze nogal strikt met games in de rekken leggen maar hij lag er al voor allebei de consoles. Zal hem vanavond wel eens grondig testen als ik klaar ben met werken Ben benieuwd!
Wie zei dat storymode makkelijk was? Speelde eerst normale. Dat is mijn niveau maar dan moet je ineens alleen tegen 2 vijanden die samen 2 balken hebben
Oh, wil hem eigenlijk wel echt halen maar denk dat ik even wacht totdat na de GoW3 beta. De online pop. zal toch wel niet al te snel afnemen, de hardcore fans zijn immers goed tevreden en de game doet het qua reviews ook erg goed dus er zullen ook vast veel nieuwe fans aantreden.
Ik hoor veel hier over de SF fightpad, maar zijn er ook mensen die spelen met een Arcade stick? Ik wil namelijk wel weten of het spel goed speelt met een Arcade stick. Zo vond ik qua gameplay Marvel versus Capcom 3 veel te snel met mijn stick en was toen overgestapt op de controller. Dat werkte met dat spel fijner.
Dat retro outfit van noob in zn secret fight zag er echt vet uit, hoop dat die wel eens bescgikbaar word om zeld te gebruiken. maar het liefst wil ik de retro van reptile! Vind reptile toch wat vetter in human form dan reptiel.