Het schijnt dat de fixes voor online klaar staan en met de volledige patch over +/- 2 weken in werkeling gaat met een boel andere dingen zoals het balanceren van characters en gameplay. Maar goed ook want ben er wel een beetje zat van, verlies vaak matches omdat ik net niet in het cruciale moment iemand kan straffen, en als ik de combo begin gaat het halverwege toch ergens fout door de lag.
Het type mensen dat MK aantrekt is ook behoorlijk belabberd, 4x achter elkaar nadat ik de 1e ronde het uitermate goed doe, mis niks, ragequiten ze stuk voor stuk. Kreeg zelfs een berichtje dat ik "moves spam", speel met Ermac en zelfs als ik wou spammen kan dat bijna niet met hem. Z'n forceball(projectiel) is zo ontzettend langzaam dat ik er bijna niet aan heb. Vond het ook grappig om te zien dat die mensen allemaal hoge w/l ratios hebben maar tegelijk ook veel disconnects...
Overigens is de eerste DLC character "Skarlett" speelbaar op de E3, dus rond de E3 zal ze ook wel te downloaden zijn samen met de patch en alle classic costumes van de pre-orders. Aankomende maandag valt haar character trailer te zien.
Laatst bewerkt: 29 mei 2011