1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mortal Kombat [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Nightbringer, 19 apr 2011.

1. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Iemand hier op XBW die ook naar het Flawless Victory toernooi in Delft gaat?

2. Hamster 333

Hamster 333 Beest

Leuk Bevonden:
    0
    Heb dat hele tournament zowat gevolgd, vond dit de beste match eruit. Kung lao mirror op het laatste. :D Grand finals was ook goed.

[yt]b_diSIzrY2A[/yt]

3. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Die comeback van LI joe was inderdaad erg indrukwekkend, van 2-0 naar 2-3 met sets.

4. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Het schijnt dat de fixes voor online klaar staan en met de volledige patch over +/- 2 weken in werkeling gaat met een boel andere dingen zoals het balanceren van characters en gameplay. Maar goed ook want ben er wel een beetje zat van, verlies vaak matches omdat ik net niet in het cruciale moment iemand kan straffen, en als ik de combo begin gaat het halverwege toch ergens fout door de lag.

Het type mensen dat MK aantrekt is ook behoorlijk belabberd, 4x achter elkaar nadat ik de 1e ronde het uitermate goed doe, mis niks, ragequiten ze stuk voor stuk. Kreeg zelfs een berichtje dat ik "moves spam", speel met Ermac en zelfs als ik wou spammen kan dat bijna niet met hem. Z'n forceball(projectiel) is zo ontzettend langzaam dat ik er bijna niet aan heb. Vond het ook grappig om te zien dat die mensen allemaal hoge w/l ratios hebben maar tegelijk ook veel disconnects...

Overigens is de eerste DLC character "Skarlett" speelbaar op de E3, dus rond de E3 zal ze ook wel te downloaden zijn samen met de patch en alle classic costumes van de pre-orders. Aankomende maandag valt haar character trailer te zien.

Laatst bewerkt: 29 mei 2011
  5. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    die pre-order skins worden dus DLC.. beter want iedereen haatte die shit.. maar, is het niet weer bullshit dat Ermac skin die bij de KE's zat ook te koop zal zijn? dingen die bij LE zitten vind ik dat ze "limited" moeten blijven tenzij de LE eerst zelfde prijs was als de normale

6. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm ik heb geen zin om het hele topic door te bladeren, maar kan iemand mij vertellen hoe je friendships, babalities en stage fatalities vrij kunt spelen?

7. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    kopen in krypt

8. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Onzin, in de Krypt kan je alleen second fatalities unlocken, babalities en stage fatalities moet je zelf vinden. Friendships zitten er niet in.

9. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok, ik heb nog 80 items aan te kopen in de krypt, dus daar zitten alle friendships, babalities en stage fatalities in?

10. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zag wel dat ik de stage fatalities van Jax en Nightwolf heb, geen idee hoe ik daar aan gekomen ben, misschien via de challenge tower?

11. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    oh echt... ik d8 dat die er ook tussen zaten

12. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Nightwolf krijg je inderdaad van de challenge tower, rest weet ik niet.

13. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    challenge 100 en nog wat, defeat Sheeva, Goro and Kintaro with one life bar =(

14. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Skarlett Gameplay Trailer

Oh man, speelde net tegen een Liu Kang, zijn pressure was echt belachelijk, kreeg hem gewoon niet van me af. Hij is 1 van de weinige(enige?) characters die een complete combo kan starten van een low kick, en z'n lowkick string is ontzettend snel, hiernaast heeft hij ook een string met een overhead, wederom snel en beide lancheren.

Elke keer als ik een lage block deed kwam hij met z'n overhead string en toen draagde hij mij weer helemaal naar de hoek. Anyway heb zelf in training mode gezeten en z'n loop geoefend en het is redelijk simpel, het is gewoon telkens b.fk, fp, bp>dash>b.fk, fp, bp>dash> etc, je kan er een stuk of vier doen. Ermac heeft geen snelle normals, dus vond het ontzettend moeilijk om een opening te vinden wanneer ik succesvol had geblocked. Blijf voortaan wel laag blocken tegen Liu Kang en als ik zie dat de andere string komt waar de 3e hit een overhead is sta ik op. Reageren op z'n low string is bijna onmogelijk, zo snel, op z'n overhead lukt dat nog net. Helaas word het helemaal lastig als hij throws gaat gebruiken en z'n strings niet afmaakt.

Voor mensen die niet weten waar ik het over heb:
    [yt]5o3VYvq9vZE[/yt]
    Dit kreeg ik dus voor m'n kiezen, en wanneer ik een breaker gebruikte ging hij gewoon verder bij het opstaan en helaas kan ik er dan niets aan doen en ben ik al in de hoek.

Laatst bewerkt: 30 mei 2011
  15. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    [yt]RtQe22atOH4[/yt]

16. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    denk niet dat ik veel met Scarlet zal spelen

17. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind d'r redelijk tof eruit zien.

Al hoop ik wel op meer DLC karakters.

18. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    NRS blijft DLC characters uitgeven zolang mensen ze blijven kopen, dus het is aan de community.

19. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Er is een lijst ''gelekt'' met DLC karakters.

Maar ben benieuwd wat er allemaal nog langs komt :)

20. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Laatst bewerkt: 31 mei 2011

Deel Deze Pagina