Ik heb de Mortal Kombat Compatibility Pack 1 gedownload, wat ze ook op 360a gedaan hebben, nu is alles weer goed. :
Ik kan sinds de patch geen mensen meer joinen. Krijg de hele tijd: Game session no longer available. Hebben meer mensen hier last van en is er een oplossing voor?
Vind het echt jammer, deze game had alles waar ik op hoopte, en qua singleplayer is het allemaal ook echt top. Maar die netcode, tsjonge jonge….. Heb geeneens zin meer om online te proberen.
Heb net zo een online pass gehaald voor die extra figuren. Ik had voorheen nooit problemen is het zo ruk opeens dan>?
ik heb het na de patch nog niet geprobeerd, maar daarvoor was het echt een drama. Lobbies met 100 man maar ik kon geen enkele match joinen
Ik heb al sinds de release problemen met online, kan wel met een maatje gamen die vlakbij woont, maar random matches worden amper tot niet gevonden. En als er al eens 1tje wordt gevonden is het een dia-show.
Ik heb denk 50 potjes gedaan waarvan ik misschien 3 of 4 keer lag had. Viel opzich best mee, ga vanmiddag nog maar even kijken dan want dit is slecht nieuws.. Crysis 2 ook al die mappen gekocht kan geen FOCKING game vinden daar pff...
zo ik heb het even getest. Een player match zoeken is bij mij kansloos. Na 5 minuten heb ik het zoeken gestaakt. Daarna een ranked match. Na 3 minuten werd ik eindelijk aan een tegenstander gekoppeld om vervolgens een match te spelen met ruim 2 seconden lag. Werkt lekker met een vechtspel
Voor de mensen die last hebben van desynching issues: The steps to redownload the retro skins are as follows: 1. Hit the guide button (XBox Logo button on controller) 2. Go to the right to the tab labelled “Settings” 3. Select “Account Management” 4. Select “Download History” 5. Select the pre-order DLC you wish to re-download. 6. Choose “download again” Desynching gebeurde wanneer één of beide spelers een alternate outfit probeerde te selecteren, oftewel de classic outfits. Op de PS3 word er nog aan gewerkt.
Kenshi DLC Trailer [yt]JR9FJh_DcQQ[/yt] Z'n moveset doet me een beetje denken aan een mix van Ermac en Noob Saibot. Vind de DLC characters er erg goed uitzien.
Connecten gaat nu al helemaal nauwelijks meer... Tot nu toe dat het wel eens gelukt is, vrij weinig lag Edit: Connecten ligt volgens mij aan mn eigen internet, zelfde probleem bij 80% van alle games... wat is dit nou weer ineens?