Om eerlijk te zijn weet ik niet of ik de juiste persoon ben om te vragen over balans in MK, anyway ONLINE van wat ik heb gezien en gespeeld kan je elke character gebruiken en goed doen. In tournamenten zie je voornamelijk Kung Lao, Reptile, Kabal, Cyrax en Ermac hoog scoren, hoewel ik Tom Brady met Sub-Zero heb zien spelen en het tegendeel heeft bewezen dat Sub-Zero met de beste kan meten.
Is MK gebalanceerd, zeker wel, hoewel het kan lijken alsof er "broken" bullshit in zit als je het spel nooit eerder hebt gespeeld(teleports, unblockables, fullscreen armored moves, etc etc) Maar elke character heeft imo genoeg opties als antwoord. Dus geen SF4 Sagat of MvC3 Sentinel in dit spel, betekend niet dat er geen characters zijn die meer goede matchups heeft dan anderen...zoals elke andere vechtgame(Kung Lao)
Is MK de volle pond waard, absoluut, is de gameplay net zo gepolijst als SSFIV, dat niet, ik heb het niet over hoe diep het is, maar dat er een paar inconsistenties in MK zit mede doordat ze 3D collision gebruiken in een 2D game en geen hitboxes. Anyway punt is nu al die patches zijn geweest is de Online redelijk, goed tegen andere nederlanders, en balans is ook goed.
[yt]ZbI1XgWcyos[/yt]
Dit level van spelen kom je niet tegen online, zelfs niet in de buurt, maar dat komt meer door de spelers, niet omdat online iemand beperkt.
Laatst bewerkt: 27 jul 2011