1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mortal Kombat [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Nightbringer, 19 apr 2011.

1. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Vind het best wel top eigenlijk dat het Freddy Krueger is geworden, maar wat ik wel jammer vind is dat het de Freddy is uit de 2010 remake..

Had veel liever de originele versie van Robert Englund gezien :)

2. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leuke stunt :thumbs:

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    w000t FREDDY!

Als fan van de filmserie is dit zeker vet, zonde dat het de nieuwe Freddy is. Maar nu wel ff snel de combatpass kopen :)

4. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Wie komt hierna De Joker? Of Spiderman?

5. Cypher

Cypher Yohohohohoho!

Leuk Bevonden:
    8
    Spiderman... nee dat gaat het echt niet worden.... en voor the Joker... die hebben we al in MK vs. DCU gezien, dus die zal ook niet snel een kans meer maken.

Ik vind het echt jammer dat ze voor dat non-NK karakter hebben gekozen, ik had liever een MK karakter terug willen zien zoals bijvoorbeeld Reiko of Shinnok (Om maar ff wat MK4 karakters te noemen). Skarlet is dan ook een goede keuze geweest... nu hopen dat die een aanloop gaat worden op een tal van nieuwe karakters.

Laatst bewerkt: 23 jul 2011
  6. Calias

Calias Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan dit spel te kopen, maar aangezien ik de indruk krijg van de afgelopen pagina's dat het online nauwelijks bevolkt is en dat 't connecten maar heel moeizaam gaat, begin ik te twijfelen.

Is 't de ~40 euro die 't spel nog kost waard? En wat zijn die season passes?

7. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Online is nu velen malen beter dan dat het was, er zijn meer dan zat mensen die het spel online spelen, ik heb ook absoluut geen probleem om matches te vinden. De mensen die last hebben om matches te vinden hebben hun poorten niet open staan of niet opnieuw de compatability pack/DLC gedownload.

Het "probleem" is niet dat er te weinig mensen zijn, want dit is niet het geval, het zijn de mensen die hun MK niet updaten.

Het spel is zeker de 40 euro waard, zelfs de volle pond. Als je alle 4 de DLC characters wil halen dan is de seasonpass het waard, als je maar 1/2 characters wil, niet doen.
    Season pass geeft je "korting". Overigens MK niet 2e hands kopen want dan moet je ook nog de Online pass betalen.

Laatst bewerkt: 25 jul 2011
  8. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Weten jullie overgens dat er een serie is Mortal Kombat - Legacy? Persoonlijk vind ik het allemaal nogal ongeinspireerd aandoen, het is allemaal te serieus in beeld gebracht, personages niet geloofwaardig en het had zo mooi kunnen zijn. :mad: Hieronder een filmpje van de Legacy serie, oordeel zelf maar :p

http://www.youtube.com/watch?v=6s6UiEuCYXA

9. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Het is een webseries, het heeft een paar bekende namen als acteurs, maar het is geen big budget serie. Het is meer bedoeld om de MK game te promoten. Voor een webserie is het erg goed, vergeleken met series en films wat je op tv ziet behoorlijk middelmatig tot slecht, je moet het niet te serieus nemen.

Welke characters gebruiken mensen nou eigenlijk, of is iedereen op de Kung Lao/Raiden bandwagon gegaan :+ Gebruik zelf erg veel Ermac, vind hem vergeleken met andere character behoorlijk makkelijk om te leren. Goede damage, easy combos, hij is niet de snelste en voor close range verliest hij ook van anderen met snelle specials en normals. Maar hij heeft wel een paar grappige gimmicks/truukjes om iemand te openen.

Ermac heeft een target combo, 3,1,2, en als die volledige raakt kan ik erachter aan een jump in punch met dezelfde combo doen. Ze moeten de jump in punch blocken want ze kunnen geen tegenaanval doen, alleen online weten niemand dit en mashen ze allemaal uppercut of een andere aanval...wat natuurlijk er niet uitkomt. Zo kan ik dit blijven herhalen tot ze eindelijk blocken, deed het bij iemand zo'n 6 keer, hij was bijna dood en ragequitte met als bericht "cheater" en wat andere woorden:lol:

Noob heeft ook een paar belachelijk truukjes die alleen werken op mensen die het niet weten en die je kan blijven herhalen totdat ze dood zijn, werkt wederom alleen tegen spelers die het niet weten. Als ze er voor blijven vallen, waarom niet:+

10. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gister ben ik weer eens online gaan spelen, en 5 potjes op rij zonder lag _O_

M'n favoriete karakter is Baraka, niet zozeer voor z'n moves of combo's maar gewoon voor het totale plaatje. Heerlijk hakken met die messen van hem }:]

11. HArdSoul

HArdSoul GAMER4LIFE...

Leuk Bevonden:
    0

Nice, what's next Jason?

12. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Lokum, is deze game wel goed balanced online?
    Dus geen Sagat als in SF4 (de eerste dus) of als Sentinel in MvC3? Vroeg ik me af?

13. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Om eerlijk te zijn weet ik niet of ik de juiste persoon ben om te vragen over balans in MK, anyway ONLINE van wat ik heb gezien en gespeeld kan je elke character gebruiken en goed doen. In tournamenten zie je voornamelijk Kung Lao, Reptile, Kabal, Cyrax en Ermac hoog scoren, hoewel ik Tom Brady met Sub-Zero heb zien spelen en het tegendeel heeft bewezen dat Sub-Zero met de beste kan meten.

Is MK gebalanceerd, zeker wel, hoewel het kan lijken alsof er "broken" bullshit in zit als je het spel nooit eerder hebt gespeeld(teleports, unblockables, fullscreen armored moves, etc etc) Maar elke character heeft imo genoeg opties als antwoord. Dus geen SF4 Sagat of MvC3 Sentinel in dit spel, betekend niet dat er geen characters zijn die meer goede matchups heeft dan anderen...zoals elke andere vechtgame(Kung Lao)

Is MK de volle pond waard, absoluut, is de gameplay net zo gepolijst als SSFIV, dat niet, ik heb het niet over hoe diep het is, maar dat er een paar inconsistenties in MK zit mede doordat ze 3D collision gebruiken in een 2D game en geen hitboxes. Anyway punt is nu al die patches zijn geweest is de Online redelijk, goed tegen andere nederlanders, en balans is ook goed.

[yt]ZbI1XgWcyos[/yt]
    Dit level van spelen kom je niet tegen online, zelfs niet in de buurt, maar dat komt meer door de spelers, niet omdat online iemand beperkt.

Laatst bewerkt: 27 jul 2011
  14. Ramses3

Ramses3 Gagging!

Leuk Bevonden:
    0
    valt me op dat die pro's nooit gebruik maken van een fatality :mad:

15. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Er is een tournooi gaande, fatalities nemen tijd op.
    Als jij een best of 5 doet en elke keer een fatality doet word dat snel oud, zolang alles nog vers in het geheugen zit willen ze de volgende ronde spelen. Als ik me niet vergis heb je een kombat code voor Zombies, hier heb je de optie voor rematch en je krijgt hier geen fatalities omdat je aan het einde van een ronde word opgeblazen, zelfde is dacht ik met de No Blood kombat kode.

Maar serieus, fatalities zijn een leuk extraatje maar maken een erg klein deel uit van de game. Je wil toch niet dat de game bekend staat voor crappy gameplay maar het heeft wel oh zo toffe gore en fatalities, daar speel ik een game niet voor. Trouwens fatalities worden wel gedaan af en toe aan het einde van de match, en dit is dan ook geen probleem.

16. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    EVO 2011 is aan de gang...er is een stream aan de gang:
    Klik hier en dan STREAM 2!
    Het gaat door tot top 8 die zondag word gehouden.

17. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Sunday, July 31

All times are approximate! We will also have some surprises in store throughout the day.

10:00 AM: Blazblue Finals <- Winners Finals op dit moment.
    12:00 AM: Tekken 6 Finals
    2:00 PM: Mortal Kombat 9 Finals
    3:30 PM: SF3 Third Strike Exhibition
    5:00 PM: Marvel Vs Capcom 3 Finals
    6:30 PM: Screening, Balrog: Behind the Glory.
    7:00 PM: SSF4:AE Finals
    9:00 PM: Closing Ceremonies

EDIT: Damn, Spark "the iron wall" heeft zojuist met Hakumen Lord Knight verslagen. Spark had echt overal een antwoord op en wat een goede verdediging. Anyways, Tekken 6 finale over 15-20 minuten.

Laatst bewerkt: 31 jul 2011
  18. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb dit spel sinds kort. Hoe kan je met freddy Kruger spelen?

19. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Niet, hij is niet eens uit.

20. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52

Deel Deze Pagina