Heb hem laatst bij mijn broer weer opgehaald en zal er binnenkort weer eens naar kijken, was wel aardig ver meende ik maar je zult net zien dat dat helemaal niet zo is
Welke achievement? Dat probeerde ik ook te zoeken maar ik zie alleen maar deze: Tower Apprentice Complete 25 Tower missions
I "Might" Be the Strongest Complete all Test Your Might mini-game challenges Deze krijg je na challenge 294
Mortal Kombat 9, wat mij betreft de beste fighter van deze generatie. Ik speel hem ook nog steeds af en toe. Dat doe ik nooit met een fighter, deze blijft trekken. Zoveel te doen. Echt de beste fighter van de huidige generatie consoles.
Dat wou ik dus zeggen Ik ben al ruim 3 weken bezig met de game en heb online nog niet eens aangeraakt want ik heb nog even geen Gold maar er zit echt zoveel content in voor een Single player wat ik nog niet eerder heb gezien in een Fighter.. Dan kunnen sommige fighters nog wat van leren.. Zoals SSF 4 of DoA 5 wat amper Single Player Modes heeft.. Hoewel ik het wel belachelijk vind dat je met elke character 24 uur moet gamen.. Die Achievement gaat me nooit lukken Beetje 350 uur in de game stoppen
Edit.Sorry, dubbele post Holy Shit.. Ik had echt veel moeite met deze challenge zeg.. 3 Shao Kahn's met 1 leven Flinke tijd over gedaan,, Helemaal kramp in me poot van het spammen van de gun en steeds het goed timen van het springen over die klote hamer
Woohoo,, Eindelijk net de 300 Challenges Tower gehaald.. Die laatste Challenge was echt een bitch maar gelukkig gehaald\o/