Euh nee Voor de merchandise liefhebbers btw http://dimic.ikaryas.nl/2011/preview/finish-him Deze ga ik zeker kopen.
ik speel normalerwijs alle fighting games met stick (ben gek op vechtspellen),.... maar MK kan ik niet op stick spelen, geen idee waarom Dus deze speel ik met de controller ( op de ps3 ) (enige vechtspel wat ik ook met de controller speel is soul caliber 4)
Heb de storry mode gedaan op easy en viel me best tegen... Verder begonnen aan de krypt en heb alles al voor over de helft open. Heb ook de achievement voor alle kostuums binnen. Enkel kom ik echt niet verder op die stomme (hij is wel leuk hoor) Tower. Ben bang dat ik die never nooit niet ga halen. Zit ergens rond de 30 en ben er maar even mee gekapt....
Schaam je niet, tower is ook behoorlijk pittig. Ben de practice mode in gedoken. Smoke vind ik zo'n toffe character!
Dat haar lijkt inderdaad een beetje maf, in de eerste instantie dacht ik dat z'n haar en de manier waarop het wapperde iets verkeerd was in de animatie. Z'n haard emuleert gewoon het "smoke" effect, vond dat dat wel iets duidelijker mocht. Over Smoke gesproken, hij heeft een counter tegen projectiles waar hij dus heel snel trilt en eenmaal geraakt teleporteert hij boven de tegenstander. Het lijkt erop dat zijn counter teleport een unblockable is? Dus characters zoals noob saibot, reptile en weet ik wie kunnen een groot deel van hun moves niet gebruiken. Zelfs als je direct block drukt nadat je een projectile afvuurt helpt het niet.
Ik weet niet of hij unblockable is. Maar die move is zeker nice. Ook zijn eigen projectiel is best wel vet. Zelf speel ik main met Ermac en ben daar nu een tijdje mee aan het oefenen! Morgen avond ff met een groepje weer online spelen?
Mocht er iemand zijn die de achievements wil halen.... ik zou het wel leuk vinden om er een keer een paar te halen!!
ik krijg net een mail dat mijn xbox gerepareerd en verzonden is. Morgen/overmorgen is hij dus weer in huis. Morgenochtend meteen ff MK halen
Ben zojuist met de story mode opnieuw begonnen, maar dan op easy... Nu kun je wel gewoon de alle stukjes skippen!
Wat een brute game zeg, ik ben nu bij chapter 6, alleen soms is het best frustrerend. Nu moet ik met Liu-Kang vs Scorpion & Quan-Chi, en hun kicken me ass maarja we geven niet op h haha
Op welk niveau spelen jullie de "Story mode"? Ik heb hem op normal/medium staan maar hij wordt aardig pittig