Dan moet jij die controller ff goed bekijken. De trigger van die fightpad zijn de left-button en de left-trigger. Dit moet je dus even aanpassen.
Denk rond 9 uur~ (ligt eraan of m'n vriendin vanavond blijft of niet) Weet niet of meer mensen mee willen spelen?
Ik wil best wel een lijstje maken of iemand moet het mij even geven dan pas ik het aan . Mijn psn id = TheNightbringer al ga ik hem waarschijnlijk voornamelijk op de xbox spelen.
Top, ik twijfel echter nog steeds welke versie ik moet kopen ! Onlinemogelijkheden van de xbox vind ik vele malen beter, maar de ps3 d-pad leent zich uitstekend hiervoor. keuzes . . .
Code: [B][U]Xbox 360[/U][/B] xrechthoekx Mr Sharky E SniperBooyaa [B][U]PS3[/U][/B] TheNightbringer Quote mij en voeg je naam !
Wat kreeg je bij 300 dan makers hadden gezegd dat je iets kreeg dan waaraan iedereen kon zien dat je het gehaald had zoiets zeiden ze in interview
Tyfus... m'n reet word echt geveegd door die Shoa Kahn op Medium zeg ... Dat had ik NIET verwacht. Smoke in z'n tweede outfit ziet er echt koning uit. Baal alleen wel kei-en-keihard dat; Spoiler Scorpion TOCH de Elder Sub-Zero om zeep helpt en Sub-Zero nu de Automation Process is ondergaan ... vind ze met outfit toch beter