Zitten idd wat bugs in. Bij mij is de game ook een keer tijdens het laden blijven hangen ( is tot nu toe maar 1x gebeurd ). Maar het stoort me niet echt. Had ook vrijdag Far Cry nog gehaald en ook vrij weinig gespeeld haha.
@ Nemesis: game speelt zich idd in MK2 tijdperk af, de game begint zelfs met het einde van deeltje 1, waar je als Lui Kang het MK-toernooi wint. De Ko-op mode is wel goed gedaan, je kan team moves uitvoeren en 1 speler kan een tegenstander vastpakken en vasthouden terwijl de ander toeslaat. Minpunt van Ko-op vind ik dat als je allebei aan een andere kant van het scherm staat, je je vijand uit het oog kan verliezen doordat je hem het veld uitslaat. Dit is wel vervelend als je net aan een leuke combo bezig bent. Beeld scrollt namelijk niet mee dan en dat kan soms wel vervelend zijn. Maar voor de rest een goede MK-game met weer een hoop Fatalities, secrets en zelfs de originele MKII. Dus zoals ik al in een eerdere post zei, voor de MK liefhebbers onder ons een Must-have
Laatst bewerkt: 3 okt 2005