1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mortal Kombat: Shaolin Monks.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Feodor, 27 feb 2005.

1. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd wat Scorpion te bieden heeft in Shaolin Monks. :cool:

2. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En niet te vergeten Subzero !! :p

3. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  4. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wow ! cool filmpje man, Thanks.

5. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    Lezen! Het speelt zich af in de periode van MK2...lol

6. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand nieuwe / andere Screens heeft: POST ZE DAN !! :)

7. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    aardig filmpje..Maar..
    Zeiden ze nou dat je de game bestuurd, het vechten dan, met je rechteranaloge stick a la Die game met Jet Li en Death by Degrees met Nina van Tekken. Die games zijn nou niet echt masterpieces en als ze dat gaan doorzetten haak ik waarschijnlijk zowiezo af..

8. tribalme

tribalme driver

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad mijn vaste poppetje..
    maar je ken dus alleen maar met lui en kung spele, nie echt fijn.. ik ben altijd sub zero en wil nie tege hem vechten :'-(

zat net nog ff 2 te spelen en heb ff met me broertje vriendschap gesloten nadat ik hem had ingemaakt:p

buy a subzero doll!

friendship8)

2 rondes later veranderde ik hem in een baby 8)

9. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, leuk verhaal. ;) Vuur én water zijn natuurlijk mijn favo. (Sub-Zero / Scorpion)

Laatst bewerkt: 19 aug 2005
  10. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Over de gene die niet zo veel info hebben gezien..in de OXM van Maart staat er een stukje over MK: Shaolin Monks. :)

11. Prime NL

Prime NL ~Robot in Disguise~

Leuk Bevonden:
    1
    Hier op XBW staat dat het spel al deze week gereleased word....is dit een betrouwbare datum....of word het volgende week zoals andere websites aangeven...???

12. Jeroensky

Jeroensky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens XBW zou die vandaag 23-9 uitkomen. Ben al bij verschillende winkels geweest om te kijken of hij er was... 3x Raden...

Nergens te vinden.

13. Victor

Victor Guest

Het is al een tijd geleden dat je dit gespost hebt, maar ik wil toch even reageren. Vuistregel bij MK: dood = later weer springlevend terugkomen. ;)

Kijk eigenlijk wel uit naar de game! Even kijken wat voor cijfers sites en bladen geven.

14. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Sub-Zero en Scorpion zijn gelukkig ook speelbaar in de single player mode. En in VS. mode ook nog een hele zooi andere MK-characters. Hoorde ook dat je de originele MK2 kan unlocken dus das heel goed nieuws

15. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    Heb dit spel sinds vandaag en ik moet zeggen dat ik het toch eindelijk weer eens een goede mortal kombat vind. het speelt lekker en ik heb vanavond gezellig met een vriend de Ko op gespeeld. Ik vind het ook leuk dat er nu eens een soort verhaal lijn in zit en dat je door die wereld kan lopen. Mijn eerste indruk is goed, zijn er nog meer mensen met dit spel?

16. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Yep heb hem ook gehaald. Ben er zelf ook wel over te spreken. Was beetje bang dat het vecht-systeem niet zo goed zou werken, maar moet zeggen dat het erg lekker speelt. Als je een MK-fan bent is het wel een must-have.

17. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    Zitten wel een paar bugs in, zo ben ik tijdens het co oppen al een aantal keer achter het level gekomen als je tegen reptile moet en daarna ook nog een paar keer, of dit door het co oppen komt of gewoon een bug is geen idee. Maar voor de rest speelt het lekker weg en is het echt zo'n spel dat je meteen weer op pakt en even speelt. Ik had vrijdag farcry ook gehaald alleen dat heb ik eigenlijk amper gespeeld in vergelijking met mk. zal wel ff wennen zijn.

18. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    In dit geval gaat dat niet helemaal op ;)
    Shaolin Monks is niet gebaseerd op de DA tijdslijn maar veel meer op de MK2 tijdslijn.
    Tenminste dat heb ik steeds begrepen uit alle reviews, etc.

Ik heb MK-SM (hm, een game-leek zal zo zijn bedenkingen hebben bij die afkorting) zelf nog niet, maar hij staat zeker in mijn must-have lijstje.
    Vooral vanwege de (k)co-op mode.

19. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Zitten idd wat bugs in. Bij mij is de game ook een keer tijdens het laden blijven hangen ( is tot nu toe maar 1x gebeurd ). Maar het stoort me niet echt. Had ook vrijdag Far Cry nog gehaald en ook vrij weinig gespeeld haha.

@ Nemesis: game speelt zich idd in MK2 tijdperk af, de game begint zelfs met het einde van deeltje 1, waar je als Lui Kang het MK-toernooi wint. De Ko-op mode is wel goed gedaan, je kan team moves uitvoeren en 1 speler kan een tegenstander vastpakken en vasthouden terwijl de ander toeslaat. Minpunt van Ko-op vind ik dat als je allebei aan een andere kant van het scherm staat, je je vijand uit het oog kan verliezen doordat je hem het veld uitslaat. Dit is wel vervelend als je net aan een leuke combo bezig bent. Beeld scrollt namelijk niet mee dan en dat kan soms wel vervelend zijn. Maar voor de rest een goede MK-game met weer een hoop Fatalities, secrets en zelfs de originele MKII. Dus zoals ik al in een eerdere post zei, voor de MK liefhebbers onder ons een Must-have

Laatst bewerkt: 3 okt 2005
  20. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Wilde de game vandaag halen, maar hij was nergens te vinden! Morgen na stage maar ff in andere plaats kijken :)

Deel Deze Pagina